troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
5+γιωτα μεταξυ μας ε? :S :SΤι αντρας παιζει τυπε; :S :S :S
5+γιωτα μεταξυ μας ε? :S :SΤι αντρας παιζει τυπε; :S :S :S
5+γιωτα μεταξυ μας ε? :S :S

ηταν πολυ συνθηματικο...κανεις δεν καταλαβε τιποτα...πάνω απ' όλα εχεμύθεια...![]()
![]()
ακομα και τωρα που το βλεπω σε επαναληψη με τρωει η αγωνια....

τυπε λειπει πολυς κοσμος σημεραΜαζι με 'σενα άλλα 30000000![]()
![]()
![]()

δεν εχεις δικιο.....Να στηριξει ο Ναυαρχος ρε φιδι κολοβο! :thebigfinger:

τυπε λειπει πολυς κοσμος σημερα![]()
![]()
![]()

ελα μαν...ξεχαστηκα στο μια σταιλ ροκς...δεν εχεις δικιο.....
που ειναι ο ροπαο μου?

τι δουλειες ρε μαν?28% ανεργια εχουμε.ολοι του σικρετς ειναι οι δουλευταραδες?Θα έχουν τίποτα δουλειές τα παιδιά.. Μπορεί να μη το βλέπουν αλλά είναι κομμάτι απ' την καρδιά τους το secrets κ αυτό τους τιμά![]()
![]()
![]()
