Ettore
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 16.218
- Like
- 57.903
Δεν τους σηκώνεται!Αρχιδια ρε πουστη μ δεν έρχονται με τίποτα τους έταξα φριφακ με κλήρωση οποίοι έρθουν εδώ και γράψουν Μενιος τίποτα ονως
Δεν τους σηκώνεται!Αρχιδια ρε πουστη μ δεν έρχονται με τίποτα τους έταξα φριφακ με κλήρωση οποίοι έρθουν εδώ και γράψουν Μενιος τίποτα ονως
12 και 14 εμεις αλλα εμεις εχουμε ποιοτητα τυπε αυτοι μονο ποσοτητα![]()
![]()
![]()
![]()

Κλώνοι... Όπως τα ψεύτικα νούμερα της AGB.Κάμω τα πάντα 23 μέλη 32 επισκέπτες διπλα :-
χλιμιτζουρες ειναι...κοιμηθηκαν οι πιο πολλοι αλλα δεν κανανε λογκ οφ
12 και 14 εμεις αλλα εμεις εχουμε ποιοτητα τυπε αυτοι μονο ποσοτητα![]()
![]()
![]()
![]()
Δεν τους σηκώνεται!

Όχι τύπε όλοι εδώ ειμαστελογικα για να εχετε παει ολοι απεναντυ εχει αρχισει να κλαιει παλι ο μαυριδης η φανηκε το ενα αρχιδι του καλογριδη σε σταυροποδι
γαμιεστε ολοι οι στασιαστες

H ελπιδα εμεινε τελικα καλο για τους αγωνιστες κακο για το οφθαλμολουτρο μας :S :S :S :S :S
δεν θα μου λειψει