Νέα

Survival Etv

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα nickpie2008
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 186K
  • Ετικέτες
    reality tv
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ποια η σκέψη σας για το νεο reality?

  • Θα εχει 3.000.000 τηλεθεατές σαν το StarAcademy

    Ψήφοι: 55 23,2%
  • Τι μκας ειναι αυτος ο Μενιος

    Ψήφοι: 58 24,5%
  • Αντιγραφη φουλ θελουμε το original

    Ψήφοι: 41 17,3%
  • Θα μας πρηξουν τ αρχιδ** με τα reality

    Ψήφοι: 83 35,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    237

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
Μπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε.μπε μπε μπε
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
Προλαβαινει να μπει στο Nomads ο Αρης  :think: :S :S :S
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
Μπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε.μπε μπε μπε

giphy.gif

 

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.881
Κριτικές
28
Like
2.872
Πόντοι
6.265
Tα λεγαμε..

Τωρα που αρχισαν να κανουνε τσαλιμακια οι ασημοι και να μην ξοδευουνε ολα τα χρηματα απο επαθλο
θα πεσει χερι απο τον μενιο  :s&m_3:

..

Αμειληκτος μενιος του σοδομησε για να μαθουνε να σηκωνουνε κεφαλι και να απαιτουνε και χρηματικο επαθλο

ξανατολμηστε να μην ξοδεψετε ολα τα λεφτα στο παντοπωλειο ωστε στο τελος του παιχνιδου να εχουνε μεινει 100 ευρω και 2 τσοκο σλιμ και την επομενη εβδομαδα θα ειναι 5πλη αποχωρηση  :rockon:
 

xxfwto

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαρ 2014
Μηνύματα
95
Like
15
Πόντοι
0
μ'αρεσει που νομιζατε οτι θα ξαναμπαινε η Τροστ, τρομαρα σας!
 

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.881
Κριτικές
28
Like
2.872
Πόντοι
6.265
H τρομαρα δικια σου ειναι
μεσα ειναι η τροστ την επομενη εβδομαδα θα το δεις
 

petroszzr

Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2016
Μηνύματα
901
Like
345
Πόντοι
26
εφυγε ο μπατμαν ερχετε η βυζοτροστ!!!!!!μια χαρα!!!!!!!! :tits: :tits: :tits:
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.711
Πόντοι
5.006
10αρακι στρογγυλο εψες μαγκες
:rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
τι ανατροπες ζησαμε και εψες ρε πουστη μου!!!!!!!θα παθουμε κανα καρδιακο,θα μας πεθανει ο μενιος μας....
:heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig:



Δεν είναι τυχαία τόση επιτυχία που γνωρίζει αυτό το παιδί τύπε μου.
 

Rainbow

Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2006
Μηνύματα
1.296
Like
402
Πόντοι
36
τι ανατροπες ζησαμε και εψες ρε πουστη μου!!!!!!!θα παθουμε κανα καρδιακο,θα μας πεθανει ο μενιος μας....
:heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig:

Τι έγινε εχτές ρε παιδιά, γιατί λόγω επαγγελματικής υποχρέωσης δεν το είδα....
Δώστε μια περίληψη αν θέλετε...
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.711
Πόντοι
5.006
Τι έγινε εχτές ρε παιδιά, γιατί λόγω επαγγελματικής υποχρέωσης δεν το είδα....
Δώστε μια περίληψη αν θέλετε...
χασανε την ασυλια οι αγωνιστες...την ατομικη ασυλια την κερδισε η εβελινα και ο πυρφόρος ο αιμιλιος...αλλα ο πυρφόρος ο αιμιλιος την εδωσε στην εβελινα (1η ΑΝΑΤΡΟΠΗ)
η εβελινα εδωσε την δευτερη ασυλια στον αιμιλιο (2η ΑΝΑΤΡΟΠΗ)
οι ομαδες ψηφισαν για αποχωρηση τον λαπα με βυζια (3η ΑΝΑΤΡΟΠΗ) και μια άλλη τσιβδη ξανθια
μετα ξαναψηφισαν για αποχωρηση τον αρη τον γυναικά (4η ΑΝΑΤΡΟΠΗ), ο οποιος πηρε αμεσα τον πουλο αρμ και αποχωρησε (5η ΑΝΑΤΡΟΠΗ)

ΥΓ. :θα συνεχιζαν και με άλλες ανατροπες αλλα θα μας επαιρνε το ξημέρωμα και ειπαν να το σταματησουν..παντως η βιβλος ελεγε ότι μετα την ψηφοφορια που εβγαλε τον αρη τον γυναικά να παρει τον πουλο αρμ, αυτος θα διαλεγε το ατομο που θα εφευγε στην θεση του (6η ΑΝΑΤΡΟΠΗ)...μετα αυτό το ατομο θα διαλεγε ένα ατομο από την αντιπαλη ομαδα να αποχωρησει μαζι του (7η ΑΝΑΤΡΟΠΗ)...μετα το ατομο από την αντιπαλη ομαδα θα εδινε ασυλια σε ένα συμπαικτη του (8η ΑΝΑΤΡΟΠΗ) και ο οποιος θα διαλεγε ένα ατομο να αποχωρησει μαζι με τους δυο προηγουμενους (9η ΑΝΑΤΡΟΠΗ)..τελος, αυτός που ειχε ψηφιστεί αρχικα από τον αρη τον γυναικά να αποχωρησει, θα εμενε τελικα, και θα φευγανε οι δυο παικτες που επιλεχθηκαν από την αντιπαλη ομαδα (10η ΑΝΑΤΡΟΠΗ)
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.387
Κριτικές
207
Like
67.106
Πόντοι
48.917
χασανε την ασυλια οι αγωνιστες...την ατομικη ασυλια την κερδισε η εβελινα και ο πυρφόρος ο αιμιλιος...αλλα ο πυρφόρος ο αιμιλιος την εδωσε στην εβελινα (1η ΑΝΑΤΡΟΠΗ)
η εβελινα εδωσε την δευτερη ασυλια στον αιμιλιο (2η ΑΝΑΤΡΟΠΗ)
οι ομαδες ψηφισαν για αποχωρηση τον λαπα με βυζια (3η ΑΝΑΤΡΟΠΗ) και μια άλλη τσιβδη ξανθια
μετα ξαναψηφισαν για αποχωρηση τον αρη τον γυναικά (4η ΑΝΑΤΡΟΠΗ), ο οποιος πηρε αμεσα τον πουλο αρμ και αποχωρησε (5η ΑΝΑΤΡΟΠΗ)

ΥΓ. :θα συνεχιζαν και με άλλες ανατροπες αλλα θα μας επαιρνε το ξημέρωμα και ειπαν να το σταματησουν..παντως η βιβλος ελεγε ότι μετα την ψηφοφορια που εβγαλε τον αρη τον γυναικά να παρει τον πουλο αρμ, αυτος θα διαλεγε το ατομο που θα εφευγε στην θεση του (6η ΑΝΑΤΡΟΠΗ)...μετα αυτό το ατομο θα διαλεγε ένα ατομο από την αντιπαλη ομαδα να αποχωρησει μαζι του (7η ΑΝΑΤΡΟΠΗ)...μετα το ατομο από την αντιπαλη ομαδα θα εδινε ασυλια σε ένα συμπαικτη του (8η ΑΝΑΤΡΟΠΗ) και ο οποιος θα διαλεγε ένα ατομο να αποχωρησει μαζι με τους δυο προηγουμενους (9η ΑΝΑΤΡΟΠΗ)..τελος, αυτός που ειχε ψηφιστεί αρχικα από τον αρη τον γυναικά να αποχωρησει, θα εμενε τελικα, και θα φευγανε οι δυο παικτες που επιλεχθηκαν από την αντιπαλη ομαδα (10η ΑΝΑΤΡΟΠΗ)
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Rainbow

Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2006
Μηνύματα
1.296
Like
402
Πόντοι
36
χασανε την ασυλια οι αγωνιστες...την ατομικη ασυλια την κερδισε η εβελινα και ο πυρφόρος ο αιμιλιος...αλλα ο πυρφόρος ο αιμιλιος την εδωσε στην εβελινα (1η ΑΝΑΤΡΟΠΗ)
η εβελινα εδωσε την δευτερη ασυλια στον αιμιλιο (2η ΑΝΑΤΡΟΠΗ)
οι ομαδες ψηφισαν για αποχωρηση τον λαπα με βυζια (3η ΑΝΑΤΡΟΠΗ) και μια άλλη τσιβδη ξανθια
μετα ξαναψηφισαν για αποχωρηση τον αρη τον γυναικά (4η ΑΝΑΤΡΟΠΗ), ο οποιος πηρε αμεσα τον πουλο αρμ και αποχωρησε (5η ΑΝΑΤΡΟΠΗ)

ΥΓ. :θα συνεχιζαν και με άλλες ανατροπες αλλα θα μας επαιρνε το ξημέρωμα και ειπαν να το σταματησουν..παντως η βιβλος ελεγε ότι μετα την ψηφοφορια που εβγαλε τον αρη τον γυναικά να παρει τον πουλο αρμ, αυτος θα διαλεγε το ατομο που θα εφευγε στην θεση του (6η ΑΝΑΤΡΟΠΗ)...μετα αυτό το ατομο θα διαλεγε ένα ατομο από την αντιπαλη ομαδα να αποχωρησει μαζι του (7η ΑΝΑΤΡΟΠΗ)...μετα το ατομο από την αντιπαλη ομαδα θα εδινε ασυλια σε ένα συμπαικτη του (8η ΑΝΑΤΡΟΠΗ) και ο οποιος θα διαλεγε ένα ατομο να αποχωρησει μαζι με τους δυο προηγουμενους (9η ΑΝΑΤΡΟΠΗ)..τελος, αυτός που ειχε ψηφιστεί αρχικα από τον αρη τον γυναικά να αποχωρησει, θα εμενε τελικα, και θα φευγανε οι δυο παικτες που επιλεχθηκαν από την αντιπαλη ομαδα (10η ΑΝΑΤΡΟΠΗ)

Πω πω πω.... Τι είπες τώρα???
Κόλαση δηλαδή!!!
Αλλά μάλλον επειδή έσφιξαν οι κώλοι και τα κρύα στη Κουρούτα, έδωσε εντολή ο Μένιος μας να τελειώνουν γρήγορα γρήγορα και πριν αρχίσουν οι άλλοι απέναντι από τις Φιλιππίνες...
Μένια γερά πάρτους τα μυαλά!!!
 

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.004
Κριτικές
1
Like
384
Πόντοι
186
χασανε την ασυλια οι αγωνιστες...την ατομικη ασυλια την κερδισε η εβελινα και ο πυρφόρος ο αιμιλιος...αλλα ο πυρφόρος ο αιμιλιος την εδωσε στην εβελινα (1η ΑΝΑΤΡΟΠΗ)
η εβελινα εδωσε την δευτερη ασυλια στον αιμιλιο (2η ΑΝΑΤΡΟΠΗ)
οι ομαδες ψηφισαν για αποχωρηση τον λαπα με βυζια (3η ΑΝΑΤΡΟΠΗ) και μια άλλη τσιβδη ξανθια
μετα ξαναψηφισαν για αποχωρηση τον αρη τον γυναικά (4η ΑΝΑΤΡΟΠΗ), ο οποιος πηρε αμεσα τον πουλο αρμ και αποχωρησε (5η ΑΝΑΤΡΟΠΗ)

ΥΓ. :θα συνεχιζαν και με άλλες ανατροπες αλλα θα μας επαιρνε το ξημέρωμα και ειπαν να το σταματησουν..παντως η βιβλος ελεγε ότι μετα την ψηφοφορια που εβγαλε τον αρη τον γυναικά να παρει τον πουλο αρμ, αυτος θα διαλεγε το ατομο που θα εφευγε στην θεση του (6η ΑΝΑΤΡΟΠΗ)...μετα αυτό το ατομο θα διαλεγε ένα ατομο από την αντιπαλη ομαδα να αποχωρησει μαζι του (7η ΑΝΑΤΡΟΠΗ)...μετα το ατομο από την αντιπαλη ομαδα θα εδινε ασυλια σε ένα συμπαικτη του (8η ΑΝΑΤΡΟΠΗ) και ο οποιος θα διαλεγε ένα ατομο να αποχωρησει μαζι με τους δυο προηγουμενους (9η ΑΝΑΤΡΟΠΗ)..τελος, αυτός που ειχε ψηφιστεί αρχικα από τον αρη τον γυναικά να αποχωρησει, θα εμενε τελικα, και θα φευγανε οι δυο παικτες που επιλεχθηκαν από την αντιπαλη ομαδα (10η ΑΝΑΤΡΟΠΗ)

Βίβλος κ τα μυαλά στα κάγκελα  :wanker: :wanker: :wanker:
 

Επισκέπτης
Απο οτι βλεπω σε 1-2 εβδομαδες το κλεινετε το μπιτς μπαρ....να γυρισετε πισω τα παγκακια και τις τραμπαλες πριν φυγετε.
 

Reznov

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Ιουν 2016
Μηνύματα
20.124
Like
26.376
Πόντοι
6.256
αν δεν ξεραμε τη βιβλο
θα ελεγε κανεις οτι οι κανονες του παιχνιδιου
φτιαχνονται με οτι σκεφτει ο σομερ τελευταια στιγμη

Απο οτι βλεπω σε 1-2 εβδομαδες το κλεινετε το μπιτς μπαρ....να γυρισετε πισω τα παγκακια και τις τραμπαλες πριν φυγετε.
εχουν αποσυναρμολογηθει και ξανακαρφωθει τα ιδια σε καθε αγωνισμα
μονο τα καρφια θα μεινουν 
:-
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom