Νέα

Survival Etv

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα nickpie2008
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 186K
  • Ετικέτες
    reality tv
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποια η σκέψη σας για το νεο reality?

  • Θα εχει 3.000.000 τηλεθεατές σαν το StarAcademy

    Ψήφοι: 55 23,2%
  • Τι μκας ειναι αυτος ο Μενιος

    Ψήφοι: 58 24,5%
  • Αντιγραφη φουλ θελουμε το original

    Ψήφοι: 41 17,3%
  • Θα μας πρηξουν τ αρχιδ** με τα reality

    Ψήφοι: 83 35,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    237

pordemos

Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2015
Μηνύματα
657
Like
100
Πόντοι
6
το βραβειο του μεγαλυτερου μπαζου στο παιχνιδι το κερδιζει με διαφορα απο τια αλλες η ηθοποιος.
 

pordemos

Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2015
Μηνύματα
657
Like
100
Πόντοι
6
παντως μαδαφακας σοβαρα τωρα.

το κωλοπαιχνιδο αυτο δεν ειναι η παιδικη χαρα που περιμεναμε οτι θα ηταν. με αλλα λογια δε νομιζω οτι οι νομαντς και το σαρβαιβορ θα ειναι πολυ καλυτερα απο αυτο.
 

xxfwto

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαρ 2014
Μηνύματα
95
Like
15
Πόντοι
0
Ο Αιμίλιος μπήκε στο survival ως "αγρότης μόνος ψάχνει" και θα βγει σκέτο αγρότης
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.382
Κριτικές
207
Like
67.088
Πόντοι
48.917
χα χα ακουγοταν απο το ακουστικο του σομερ ο υποβολεςσ γα τις ψηφους!!!τοσο μαλακες ?
 

xxfwto

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαρ 2014
Μηνύματα
95
Like
15
Πόντοι
0
Σομμερ:  Που το ξέρεις ότι η ασυλία δεν κάνει καλό?
Παίκτης: Από το σαρβαιβορ ρε μαλακα!
 

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.881
Κριτικές
28
Like
2.872
Πόντοι
6.265
Eτσι ειναι οπως στο survivor Πολεμουσανε τον καλυτερο παιχτη τον ντανο τωρα η ιστορια επαναλαμβανεται και χτυπανε τον ουζουμπλουμη
 

xxfwto

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαρ 2014
Μηνύματα
95
Like
15
Πόντοι
0
Σόμμερ αγόρι μου δε σου βγαίνει η ίντριγκα, γάμησέ το και βαλε λίγο παραπάνω τερακότα!
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.382
Κριτικές
207
Like
67.088
Πόντοι
48.917
xa xa τους εστειλε για τσαι ο μενιος

αυτη η ψηφοφορια πρωτη φορα στα χρονικα


μαλλον θελει να το τελειωσει πιο γρηγιρα το παιχνιδι ο μενιος
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
τι έγινε ρε γιατί ψηφίζουν πάλι?  :think:
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.711
Πόντοι
5.006
Αρχισανε να τους σουταρουν δυο δυο...φημες λενε οτι την δευτερα θα φυγουν 24 και τριτη ο μεγαλος τελικος... :heavymetalbig:
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
Του κόπηκε το γέλιο του αρούλη.  :2funny:
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
Σε ισοψηφία 4-5 ατομων φευγουν σημερα ολοι.  :S :S :S
 

KostasToumpanos

Μέλος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
986
Like
110
Πόντοι
6
Eτσι ειναι οπως στο survivor Πολεμουσανε τον καλυτερο παιχτη τον ντανο τωρα η ιστορια επαναλαμβανεται και χτυπανε τον ουζουμπλουμη

Χα χα χα... Τελικά το survival είναι το παιχνίδι των ανατροπών... Στο πρώτο είχαν τον καραφλό gay μάνατζερ που ήταν ο κλασικός μαλάκας κακός μαθητής του σχολείου που έγλυφε τον απουσιολόγο και τα μαγκάκια μήπως επιβιώσει με τον Τσάνγκ την νυφίτσα να είναι σε ακόμα ποιο ελεεινή κατάσταση!!!!

Εδώ έχουμε τον Ουζουμπλούμη που ωχριούν μπροστά του οι δύο προηγούμενοι να βγαίνει στην σέντρα με την ξανθιά που είναι ακόμη μεγαλύτερο τρολ.. η ξανθιά θα μπορούσε να εξαγριώσει όχι μόνο τους Έλληνες παίχτες του τουρκοsurvivor στην Μύκονο της καραϊβικής αλλά και τους Τούρκους παίχτες.. χα χα.. ακόμα και τους λουόμενος στην δεύτερη Μύκονο της καραϊβικής το Cancun!!!!

Και η παραγωγή ακόμα μεγαλύτερη τρολιά... μπουχα χα χα χα χα
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
Πάει ο μπατμαν.ουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ πατώνεις?
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
:alivedick: :alivedick: :alivedick: :alivedick: :alivedick: :alivedick: :alivedick: :alivedick:
 

Συνημμένα

  • 222.jpg
    222.jpg
    220,2 KB · Εμφανίσεις: 36

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
Το ότι είσαι μαλάκας το σκέφτηκες οτι το σκέφτηκαν?  :think:
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
Και αφού τους είπε πρόβατα τώρα τους φιλάει.  :think:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom