Επισκέπτης
πες τα ρε μαν...ΜΟΝΟ ΣΟΡΒΑΙΒΟΡ![]()
![]()
![]()
ΠΑΖΕΛΛΛΛΛΛΛ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ!!!
πες τα ρε μαν...ΜΟΝΟ ΣΟΡΒΑΙΒΟΡ![]()
![]()
![]()
Ναι ρε φιλαρακι!!!!Στειλε ενα ντακο στην Αθηνα Ναυαρχε............
![]()
![]()
![]()
Τους εδωσα απο ενα δεκαρικο να φανε εξω...όχι για σένα για τον στόλο τι μαγείρεψες?![]()

>ΜΟΝΟ SURVIVOR ΡΕ ΝΑΥΑΡΧΕ ΤΟΥ ΓΛΥΚΟΥ ΝΕΡΟΥ!!!![]()
![]()
![]()
εχει μπαγκαλοουζ...δεν ειναι στην φθηνια ο μενιος...μήπως βρέχει και δε ξέρουν που να πάνε τα "παιδιά" εκεί στις ερημιές τώρα που κλείνουν τα ξενοδοχεία... :S
πες τα ρε μαν...ΜΟΝΟ ΣΟΡΒΑΙΒΟΡ![]()
![]()
![]()
Το έπαθλό είναι 150χλιάδες σε ράβδούς χρυσού μόνο που τα μακαρόνια κοστίζουν μια ράβδο. :S :S :Sεχει μπαγκαλοουζ...δεν ειναι στην φθηνια ο μενιος...
αλλωστε στο τελος ολους θα τους πιστολιασει
οχι ρε αδερφεΑφού ξηγιέσαι έτσι ρε τέλος εγώ από εδώ δεν ξαναγράφω τίποτα τα λέμε στο Nomads :S :S :S


Είσαι λάθος απο την στιγμή που ο καραφλοτουίτυ μας δίνει τέτοια χαρά στηρίζουμε σκαι.ΜΟΝΟ SURVIVAL ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ!!!ΓΑΜΙΕΤΑΙ ΤΟ ΣΟΥΡΒΑΙΒΟΡ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΜΑΝΤΣ!!!!![]()
![]()
![]()

μην βριζειςΜΟΝΟ SURVIVAL ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ!!!ΓΑΜΙΕΤΑΙ ΤΟ ΣΟΥΡΒΑΙΒΟΡ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΜΑΝΤΣ!!!!![]()
![]()
![]()
μας ειχε αντιγραψει παλιοτερα το σουρβαιβορ τυπεΓΑΜΑΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΠΑΙΧΝΙΟ ΣΗΜΕΡΑ!!!! ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΙΒΙ

μην βριζεις
πηρε εκδικηση ομως ο αρσενικος περιοδος που ξεσκισε τον λαπα με βυζιαλιγο ατυχο το μαρακι....της βαλανε αντιπαλο τον γοριλα και φυσικα εχασε στο τσακ

ετσι ακριβως σταθηΑντε παλι ο αλλος με το Μαρακι. Το μαρακι ειναι μονο για μανικιουρ. την πηρε παραμαζωμα η αλλη. αν ηταν η τροστ θα εδινε ενα βυζοσκαμπιλο και θα επαιρνε ανετα τη νικη.

σταθη τον ηπιες και κανεις ζηλειες τωραΑντε παλι ο αλλος με το Μαρακι. Το μαρακι ειναι μονο για μανικιουρ. την πηρε παραμαζωμα η αλλη. αν ηταν η τροστ θα εδινε ενα βυζοσκαμπιλο και θα επαιρνε ανετα τη νικη.

ετσι ακριβως σταθη![]()
