Επισκέπτης
10 μερες για αυθαδεια....![]()
![]()
![]()
Θα σε παρει ο γιος του Καμμενου... :S :S :S
10 μερες για αυθαδεια....![]()
![]()
![]()
Χλιμίτζουρας γλύφει τους πάντες. :S :S :SΑπο σενα φιδι κολοβο το περιμενα...
Απο σενα φιδι κολοβο το περιμενα...
Χλιμίτζουρας γλύφει τους πάντες. :S :S :S

![]()
![]()
Δεν το περιμενα αυτο απο εσενα τυπε...να παρεις το μερο του αγγαρειομαχου. :S :S :S
Δεν μάς είπε τι φαγητό έφτιαξε και βράδυ?Respect στο Ναύαρχο τύπε μ :S :S :S

Δεν τρωωω βραδυ,μονο ντακους εδω...Δεν μάς είπε τι φαγητό έφτιαξε και βράδυ?![]()
:S :S :S :S αργησε το λεωφοριο μαν :S :S :S
μολις τελειωσει το σικρετςΑντε και απο Δευτερα...ΟΛΟΙ ΝΟMADS!!!!!![]()
![]()
Eτοιμαστε πατατακια,χωριατικες,φετες,μπυρες και 22.45 θα εχει ΑΝΑΦΟΡΑ!!!!
Στειλε ενα ντακο στην Αθηνα Ναυαρχε............Δεν τρωωω βραδυ,μονο ντακους εδω...

Αντε και απο Δευτερα...ΟΛΟΙ ΝΟMADS!!!!!![]()
![]()
Eτοιμαστε πατατακια,χωριατικες,φετες,μπυρες και 20.45 θα εχει ΑΝΑΦΟΡΑ!!!!

μολις τελειωσει το σικρετς
όχι για σένα για τον στόλο τι μαγείρεψες?Δεν τρωωω βραδυ,μονο ντακους εδω...
Χλιμίτζουρας γλύφει τους πάντες. :S :S :S
τυπε τιποτα δεν ειναι σιγουρο στο παιχνιδι...μια φορα στα 10 μια στα 6 μια στα δυοπότε τελειώνει?
πες τα ρε μαν...ΜΟΝΟ ΣΟΡΒΑΙΒΟΡΕχεις δικιο τυπε...μεγαλος κωλοτουμπας. :S :S :S

τροπικο...τι ρωτας?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()