barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.515
- Like
- 29.449
- Πόντοι
- 5.506
σουρβαιβαλ - πουρο κοχιμπα - ένα ποτηρι τζακ ντανιελ....αυτή είναι ζωη...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Να 'χαμε και μια ρεπταλιανή να μας χαιδευε το μπου.......τάκι :coolcondom: :coolcondom: :coolcondom:
σουρβαιβαλ - πουρο κοχιμπα - ένα ποτηρι τζακ ντανιελ....αυτή είναι ζωη...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
το μουνι ο μπαροκ χακαρε τον λογαριασμο μου

αχ ναι, και να μας μιλουσε με την γαργαρη ρεπταλιανη φωνη της...ή να είχαμε το μουναροθεομουνο να το ξεσκιζουμε μερα νυχτα, να μας ετρωγε όλα τα φραγκα και να πεθαίναμε στην ψαθα σε κανα παγκακι της πλατειας αμερικης...Να 'χαμε και μια ρεπταλιανή να μας χαιδευε το μπου.......τάκι :coolcondom: :coolcondom: :coolcondom:

εχεις το νοημα της ζωης ρεαχ ναι, και να μας μιλουσε με την γαργαρη ρεπταλιανη φωνη της...ή να είχαμε το μουναροθεομουνο να το ξεσκιζουμε μερα νυχτα, να μας ετρωγε όλα τα φραγκα και να πεθαίναμε στην ψαθα σε κανα παγκακι της πλατειας αμερικης...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
είναι σημαντικο να εχουμε ονειρα και να βαζουμε στοχους στη ζωη μας τυπε...εχεις το νοημα της ζωης ρε

αχ ναι, και να μας μιλουσε με την γαργαρη ρεπταλιανη φωνη της...ή να είχαμε το μουναροθεομουνο να το ξεσκιζουμε μερα νυχτα, να μας ετρωγε όλα τα φραγκα και να πεθαίναμε στην ψαθα σε κανα παγκακι της πλατειας αμερικης...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ερχετε μεγαλη ανατροπη τυπε
σε καλυπτω....Θρουμπ δεν έχω δει τίποτα :S :S :S
Θα ξαναφύγει ο Αιβάζης;
γιατι? εφυγε ο αιβαζης?![]()
![]()
![]()
![]()
σε καλυπτω....
φτιαχνεις γιουβερλακια για την μαριλου και δεν βλεπεις?