Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
που το βρηκες αυτο?
μου αρεσει πολυ η σεμνοτητα του αιβαζη....
εξαιρετικος
Mόλις γύρισα απο το Μονακό της Ελλάδος.

Τρομερή κίνηση είχε μάλλον βγήκαν να συλλέξουν πετρέλαιο για το χειμώνα.
δεν εχει ασυλια σημερα?χαλαρο επεισοδιο το σημερινο, μετα το χθεσινο επεισοδιο αποχωρησης που μας τσιτωσε και μας ανεβασε το αγχος και την αδρεναλινη στα υψη....![]()
χαλαρο επεισοδιο το σημερινο, μετα το χθεσινο επεισοδιο αποχωρησης που μας τσιτωσε και μας ανεβασε το αγχος και την αδρεναλινη στα υψη....![]()
ετσι....Δεν υπάρχει χαλαρό επεισόδιο σε αυτή την υπερπαραγωγή.
σου πατησε μιουτ η γκομεναΚόπηκε ο ήχος. :S :S :S
εγω μια χαρα ακουγα...μηπως εισαι λουσμενος?Κόπηκε ο ήχος. :S :S :S
λες να δινει κωλο?Η φιλιτσα βγάζει πολύ αντιπάθεια