Frida
Ιερόδουλη
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 245
- Like
- 0
καλημερα μωρο!απογευμα :-* :-* :-*καλημέρα Ελευθερία!!! Πότε δουλεύεις τη Δευτέρα;
καλημερα μωρο!απογευμα :-* :-* :-*καλημέρα Ελευθερία!!! Πότε δουλεύεις τη Δευτέρα;
πεσ ενα γεια το μυαλο σου στοΦραντζή εχεις σταματήσει γλυκιά μου
θέλω να συναντηθούμε σύντομα!
να κραταμε και τουσ τυπουσ

πεσ ενα γεια το μυαλο σου στονα κραταμε και τουσ τυπουσ
![]()
![]()

γεια σου ομωρφια μου! :-* :-* :-* :-* :-*Γεια σου Φρίντα θεά !
γεια σου λαραγεια σου ομωρφια μου! :-* :-* :-* :-* :-*
οικονομείσαι το κορίτσι και εξαφανίστηκε.το καυλοκοντοπουτανο η Αλισα που ειναι;;;;;![]()
![]()
Η Αλίσα προς το παρόν απέχει από τας Αθήνας...το καυλοκοντοπουτανο η Αλισα που ειναι;;;;;![]()
![]()
Α ποσό ξέρω, καμία κοπέλα δεν παίρνει 40 ευρω!ποιες κοπελες εχουνν το απλο προγραμμα με 40ευρω?
Είναι η Κατερίνα με τα γυαλιά που ήταν και παλιά?Σημερα :-* :-* :-*
Εβελινα - Φριντα - Κατερινα :-* :-* :-*