Nikiforos_
Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 81
- Κριτικές
- 33
- Like
- 0
- Πόντοι
- 10
Σε ποιο δουλεύεις σήμερα κούκλα?Το Σαββατοκύριακο έχεις καμιά πρωϊνή βάρδια?καλημερα μωρο μου καλα ειμαι! : στη δουλεια :-* :-* :-*
Σε ποιο δουλεύεις σήμερα κούκλα?Το Σαββατοκύριακο έχεις καμιά πρωϊνή βάρδια?καλημερα μωρο μου καλα ειμαι! : στη δουλεια :-* :-* :-*
Το Σαββατοκύριακο θα επιδιώξω να γνωριστούμε!σημερα ειμαι στο 55 μεχρη 23μμ και σαββατοκηριακη θα ειμαι πρωι![]()
![]()
![]()
:-* :-*

σε περημενω μωρο μουΤο Σαββατοκύριακο θα επιδιώξω να γνωριστούμε!![]()
:-* :-* :-*Γεια σου κουκλαρα ...Στην δουλεία είσαι;;καλημερα μωρο μου καλα ειμαι! : στη δουλεια :-* :-* :-*
γεια σου ομωρφη ναι στην δουλεια ειμαι εσυ τι κανεισ? :-* :-* :-*Γεια σου κουκλαρα ...Στην δουλεία είσαι;;![]()
Η μια καλυτερη απο την αλλη..........
Και οι 3 !!!!
Τωρα μου βαζεις δυσκολα.....και καβλα πια ειναι ?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Γεια σου λεβεντιά μου... :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*Η μια καλυτερη απο την αλλη..........
Και οι 3 !!!!
Βρε κούκλα μου χαθήκατε εδώ και μέρες.........καλε τι κουκλαρες ειναι αφτες ??? :o :o :o :o :o :o :o :o :o
γεια σου ομωρφη ναι στην δουλεια ειμαι εσυ τι κανεισ? :-* :-* :-*
χαχα
.....Γεια σου λεβεντιά μου... :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Βρε κούκλα μου χαθήκατε εδώ και μέρες.........
Ναι στο πρώτο βοηθειών![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
χαχα
.....
Καλά είμαι,εσυ πος πας; διπλή βάρδια είσαι????

Εδωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω ειμαι βρεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!Μαριαααααααααααααααααααααααααα που εισαι ??????????????????????
μωρο μου αυτα δεν τα ρωτανε!!!και καβλα πια ειναι ?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

μάλιστα..κανω διπλη ...απω δεφτερα δεν θα κανω καμια .....![]()
![]()
![]()
![]()
.. κουράγιο κουκλίτσα! ναι διπλη ειμαιΓεια σου λεβεντιά μου... :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Βρε κούκλα μου χαθήκατε εδώ και μέρες.........
Ναι στο πρώτο βοηθειών![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
χαχα
.....
Καλά είμαι,εσυ πος πας; διπλή βάρδια είσαι????