Revenger
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 157
- Like
- 0
- Πόντοι
- 1
Μας έφτιαξες απογεματιάτικακαλησπερα πεδια :-* :-* :-*
Στην υγειά μας!Μας έφτιαξες απογεματιάτικακαλησπερα πεδια :-* :-* :-*
Στην υγειά μας!Τώρα με αποτελείωσεςκαλησπερα και απο εμενα !!!! :-* :-*

:-* :-*τώρα μας αποτέλειωσαν πραγματικά!
καλησπερα και απο εμενα !!!! :-* :-*
[/quote)καλησπερα κουκλα :-* :-*

καλησπερα και απο εμενα !!!! :-* :-*
καλησπερα πεδια :-* :-* :-*
καλησπερα ομωρφουλαΚαλησπέρα κορίτσια!!!
Βλέπω οι παρέα μεγαλώνει....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

τι κανεις? :-*
τι κανεις κουκλα?Καλησπέρα κορίτσια!!!
Βλέπω οι παρέα μεγαλώνει....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
καλα ειμαι μωρο μου. εσυ?τι κανεις? :-*
ce faci frumoasa mea ?te pup dulce :-* :-* de ce curulet ai ?καλησπερα πεδια :-* :-* :-*
în limba greacă, vă rugăm săce faci frumoasa mea ?te pup dulce :-* :-* de ce curulet ai ?![]()

για μενα δεν εχει...? >καλησπερα στα κοριτσια :-* :-* :-*
Βρε,βρε,βρε... καλά είναι το πουλάκι???? :-* :-* :-* :-* :-* :-*καλα ειμαι μωρο μου. εσυ?
:-* :-* :-*
εισαι ενταξει τωρα?

καλά είμαι κουκλάκι.τι κανεις κουκλα?
.. εσύ πως πας?
τι κάνεις όλα καλά???καλησπερα ομωρφουλα![]()
μια χαρα ειναι η παρεα..Ολλα τα καλα παιδια εδω μαζευτήκαμε ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Βρε,βρε,βρε... καλά είναι το πουλάκι???? :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Τελικά καλά είναι η παρέα με τα κορίτσια εεεεεεεεεεεεεεεεε![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

γεια σου κούκλακαλησπερα στα κοριτσια :-* :-* :-*
Ολλα τα καλα παιδια εδω μαζευτήκαμε ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Βρε,βρε,βρε... καλά είναι το πουλάκι???? :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Τελικά καλά είναι η παρέα με τα κορίτσια εεεεεεεεεεεεεεεεε![]()
![]()
![]()
![]()
καλά είμαι κουκλάκι.![]()
.. εσύ πως πας? τι κάνεις όλα καλά???καλα ειμαι εσυ τι κανεις?