senzual
Ιερόδουλη
- Εγγρ.
- 17 Οκτ 2009
- Μηνύματα
- 1.246
- Like
- 0
Τελικά ρε παιδιά η διαφορά ανάμεσα στη μαλακία και το γαμίσι είναι ότι με το δεύτερο μαθαίνεις και ξένες γλώσσες.
Υ.Γ. Buna seara frumusica. :-*
buna seara iubitule !! ce faci ? :-* :-*
Τελικά ρε παιδιά η διαφορά ανάμεσα στη μαλακία και το γαμίσι είναι ότι με το δεύτερο μαθαίνεις και ξένες γλώσσες.
Υ.Γ. Buna seara frumusica. :-*
bene!bene, grazie!!tu
ειμαστε στην ευρωπαικη ενωση!Τελικά ρε παιδιά η διαφορά ανάμεσα στη μαλακία και το γαμίσι είναι ότι με το δεύτερο μαθαίνεις και ξένες γλώσσες.
Υ.Γ. Buna seara frumusica. :-*
να μαθουμε και αλλες γλωσες,τι κανιες μωρο ?καλα εισαι? :-* :-* :-*ma che cazzo state facendo? perche tutti scrivono in diverse lingue?![]()
να μαθουμε και αλλες γλωσες,τι κανιες μωρο ?καλα εισαι? :-* :-* :-*
καλα και εγω ... :-* :-*μια χαρά, εσύ πως περνάς;![]()
καλα και εγω ... :-* :-*
θα ειμαι στω 42 μωρο !!! :-* :-*ωχ ωχ, κρίμα και δεν μπορώ να έρθω να σου κάνω παρέα! Θα είσαι και αύριο εκεί;
Γεια σου Ρουμινα μου!!!!θα ειμαι στω 42 μωρο !!! :-* :-*
Γεια σου Ρουμινα μου!!!!
οχ μπερδειτικα...τι κανιες Μαρια ??καλα ειμαι εσυ ?? :-* :-*
Σημερα στο Ιακχου 7Α?θα ειμαι στω 42 μωρο !!! :-* :-*
ναι....Σημερα στο Ιακχου 7Α?

καλα ειμαι..σε βλέπω ζαλισμένη εεεε???οχ μπερδειτικα...τι κανιες Μαρια ??
ναι κουκλα μουκαλα ειμαι..σε βλέπω ζαλισμένη εεεε???
To προγραμα αλλαξε για σημερα απο 17:00 μεχρι 23:00 Κατερινα και 23:00 μεχρι 5:00 η Ελενη :-* :-* :-*Σασ περιμενουν σιμερα Αλεξια- Κατερινα - Πολινα :-* :-* :-*