Νέα

ΚΛΕΙΣΤΟ Studio 55 (Βριλησσού 55)

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα antisthenis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 95K
  • Tagged users Καμία

epivitoras300

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαρ 2009
Μηνύματα
554
Like
0
Πόντοι
6
Ξερει κανεις την πραγματικη χωρα προελευσεως της ΑΓΑΠΗΣ ??
 

jim1212

Μέλος
Εγγρ.
23 Αυγ 2005
Μηνύματα
597
Κριτικές
2
Like
4
Πόντοι
6
η αγαπη ποδομα λακια κανει?ποια κοπελα το κατεχει καλυτερα το αθλημα εκει?
 

kasperghost

Μέλος
Εγγρ.
29 Μαρ 2006
Μηνύματα
5
Κριτικές
1
Like
3
Πόντοι
0
Καλησπέρα παιδιά το πρώτο μου ποστ και θα θελα να ρωτήσω αν και το βρίσκω λίγο απίθανο κάποιος να θυμάται μια κοπέλα στο studio 55 τον ιούνη ή αύγουστο του 2008(δεν θυμάμαι ακριβώς)? Ήταν λίγο μαυριδερή και μου είχε πεί ότι ήταν από βενεζουέλα. Αντικαθιστούσε μια άλλη που είχε πάει διακοπές τότε νομίζω η πάολα αν δεν κάνω λάθος. Έβγαζε απίστευτη κίνηση στο κρεβάτι και μπόλικο GFE. Από τότε σε όσα έχω πατήσει στούντιο και μπουρδελάκια καμία δεν μου έβγαλε αντίστοιχη φάση και όλες μου μοιάζανε ότι πηγαίναν για την ξεπέτα. Βέβαια 40 λεπτά με 50 ευρώ καμία δεν βγάζει(κολοφαρδία χεχε) ή ίσως να έπεφτα και σε περιπτώσεις βέβαια. Τέσπα αν θυμάται κανείς πως την λέγανε ή που συχνάζει πλέον ας πει τπτ.
thanx guys πάντα γεροί και καλά γαμήσια... :)
 

wild mustang

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2009
Μηνύματα
70
Like
0
Πόντοι
0
Καλησπέρα παιδιά το πρώτο μου ποστ και θα θελα να ρωτήσω αν και το βρίσκω λίγο απίθανο κάποιος να θυμάται μια κοπέλα στο studio 55 τον ιούνη ή αύγουστο του 2008(δεν θυμάμαι ακριβώς)? Ήταν λίγο μαυριδερή και μου είχε πεί ότι ήταν από βενεζουέλα. Αντικαθιστούσε μια άλλη που είχε πάει διακοπές τότε νομίζω η πάολα αν δεν κάνω λάθος. Έβγαζε απίστευτη κίνηση στο κρεβάτι και μπόλικο GFE. Από τότε σε όσα έχω πατήσει στούντιο και μπουρδελάκια καμία δεν μου έβγαλε αντίστοιχη φάση και όλες μου μοιάζανε ότι πηγαίναν για την ξεπέτα. Βέβαια 40 λεπτά με 50 ευρώ καμία δεν βγάζει(κολοφαρδία χεχε) ή ίσως να έπεφτα και σε περιπτώσεις βέβαια. Τέσπα αν θυμάται κανείς πως την λέγανε ή που συχνάζει πλέον ας πει τπτ.
thanx guys πάντα γεροί και καλά γαμήσια... :)
Για την Πατριτσια λες.
 

Pitsirikos1

Μέγας
Εγγρ.
2 Νοε 2008
Μηνύματα
3.747
Κριτικές
109
Like
75
Πόντοι
4.395
Καλησπέρα παιδιά το πρώτο μου ποστ και θα θελα να ρωτήσω αν και το βρίσκω λίγο απίθανο κάποιος να θυμάται μια κοπέλα στο studio 55 τον ιούνη ή αύγουστο του 2008(δεν θυμάμαι ακριβώς)? Ήταν λίγο μαυριδερή και μου είχε πεί ότι ήταν από βενεζουέλα. Αντικαθιστούσε μια άλλη που είχε πάει διακοπές τότε νομίζω η πάολα αν δεν κάνω λάθος. Έβγαζε απίστευτη κίνηση στο κρεβάτι και μπόλικο GFE. Από τότε σε όσα έχω πατήσει στούντιο και μπουρδελάκια καμία δεν μου έβγαλε αντίστοιχη φάση και όλες μου μοιάζανε ότι πηγαίναν για την ξεπέτα. Βέβαια 40 λεπτά με 50 ευρώ καμία δεν βγάζει(κολοφαρδία χεχε) ή ίσως να έπεφτα και σε περιπτώσεις βέβαια. Τέσπα αν θυμάται κανείς πως την λέγανε ή που συχνάζει πλέον ας πει τπτ.
thanx guys πάντα γεροί και καλά γαμήσια... :)
μάλλον στην Πατρίτσια αναφέρεσαι, όπως λέει και παραπάνω...
αν κόψεις βόλτες την βρίσκεις...για ξεκίνημα πήγαινε στο brazil house και ρώτα...εκεί την είδα τελευταία φορά!
 

Πουτανγαμών

Τιμημένος
Εγγρ.
25 Ιουλ 2007
Μηνύματα
3.848
Κριτικές
198
Like
469
Πόντοι
2.950
Καλησπέρα παιδιά το πρώτο μου ποστ και θα θελα να ρωτήσω αν και το βρίσκω λίγο απίθανο κάποιος να θυμάται μια κοπέλα στο studio 55 τον ιούνη ή αύγουστο του 2008(δεν θυμάμαι ακριβώς)? Ήταν λίγο μαυριδερή και μου είχε πεί ότι ήταν από βενεζουέλα. Αντικαθιστούσε μια άλλη που είχε πάει διακοπές τότε νομίζω η πάολα αν δεν κάνω λάθος. Έβγαζε απίστευτη κίνηση στο κρεβάτι και μπόλικο GFE. Από τότε σε όσα έχω πατήσει στούντιο και μπουρδελάκια καμία δεν μου έβγαλε αντίστοιχη φάση και όλες μου μοιάζανε ότι πηγαίναν για την ξεπέτα. Βέβαια 40 λεπτά με 50 ευρώ καμία δεν βγάζει(κολοφαρδία χεχε) ή ίσως να έπεφτα και σε περιπτώσεις βέβαια. Τέσπα αν θυμάται κανείς πως την λέγανε ή που συχνάζει πλέον ας πει τπτ.
thanx guys πάντα γεροί και καλά γαμήσια... :)
Κυριακή , Δευτέρα , Πέμπτη απόγευμα στο Κωνσταντινουπόλεως 130 δουλεύει
 
OP
OP
antisthenis

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.923
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.925
Πόντοι
17.085
Νέες φωτός Ρομίνας στη σελίδα του Στούντιο...

www.studio55-gr.com/girls] [/url]
[size=9pt](κλικ στη φωτό)[/size]
 

RoccoSiffredi

Ανώτερος
Εγγρ.
3 Μαρ 2009
Μηνύματα
708
Κριτικές
12
Like
427
Πόντοι
6.065
τελικά αυτο το studio το θεωρώ απο τα δυνατότερα αν ίσως όχι το δυνατότερο, μωρά όπως η Σαμάνθα η Μπρέντα και η Ρομίνα (την οποία δεν έχω επισκεφτεί ακόμη) είναι τρομερά όμορφα
 

Koulouri_

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουν 2009
Μηνύματα
30
Κριτικές
2
Like
0
Πόντοι
0
καλη η Αντα. ωραο σωματακι και εξαιρετο βυζακι. φαινεται ακι απο τις φωτογραφιες νομιζω.  ;)
 

rdeliaris

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Μαΐ 2009
Μηνύματα
252
Κριτικές
29
Like
1.218
Πόντοι
6.740
Παιδιά η Πάολα που αλλού δουλεύει;
 

FRM

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Απρ 2008
Μηνύματα
114
Κριτικές
50
Like
220
Πόντοι
361
Πηρατε γραμμή τι παίχτηκε με το 55 και το 57 (Βλ κριτική thios και countVronsky www.bourdela.tv/content/view/1708/224/]http://www.bourdela.tv/content/view/1708/224/[/url]).

Μετά τα γκάζια από τον anoixtomyalo και εμένα (FRM) για το απαράδεκτο βλαχαδερό στο 57 (ΒΛ. www.bourdela.tv/content/view/500/224]http://www.bourdela.tv/content/view/500/224 [/url]) κάποιος που περνιέται για σαΐνι την πήγε δίπλα στο 55 μαζί με την ψεύτρα τη τσατσα.

Μα καλά .
Για πόσο ηλίθιους μας περνάνε ?  :idiot:

ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΙΔΡΥΜΑΤΑ
 

RoccoSiffredi

Ανώτερος
Εγγρ.
3 Μαρ 2009
Μηνύματα
708
Κριτικές
12
Like
427
Πόντοι
6.065
Πηρατε γραμμή τι παίχτηκε με το 55 και το 57 (Βλ κριτική thios και countVronsky www.bourdela.tv/content/view/1708/224/]http://www.bourdela.tv/content/view/1708/224/[/url]).

Μετά τα γκάζια από τον anoixtomyalo και εμένα (FRM) για το απαράδεκτο βλαχαδερό στο 57 (ΒΛ. www.bourdela.tv/content/view/500/224]http://www.bourdela.tv/content/view/500/224 [/url]) κάποιος που περνιέται για σαΐνι την πήγε δίπλα στο 55 μαζί με την ψεύτρα τη τσατσα.

Μα καλά .
Για πόσο ηλίθιους μας περνάνε ?   :idiot:

ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΙΔΡΥΜΑΤΑ
καλα χτές απο ότι βλέπω το πρόγραμμα έλεγε Ρομίνα, κρίμα και το ειχα σε εκτίμηση το συγκεκριμένο studio
 

FRM

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Απρ 2008
Μηνύματα
114
Κριτικές
50
Like
220
Πόντοι
361
καλα χτές απο ότι βλέπω το πρόγραμμα έλεγε Ρομίνα, κρίμα και το ειχα σε εκτίμηση το συγκεκριμένο studio

Καλά τα προγράμματα στο banner είναι για κλάματα.  :headbang:  :headbang:
Καλύτερα πάρτε ένα τηλέφωνο πριν την επισκεψη.
 

osie.0909

Μέλος
Εγγρ.
7 Νοε 2007
Μηνύματα
5.347
Κριτικές
2
Like
8
Πόντοι
66
Πηρατε γραμμή τι παίχτηκε με το 55 και το 57 (Βλ κριτική thios και countVronsky www.bourdela.tv/content/view/1708/224/]http://www.bourdela.tv/content/view/1708/224/[/url]).

Μετά τα γκάζια από τον anoixtomyalo και εμένα (FRM) για το απαράδεκτο βλαχαδερό στο 57 (ΒΛ. www.bourdela.tv/content/view/500/224]http://www.bourdela.tv/content/view/500/224 [/url]) κάποιος που περνιέται για σαΐνι την πήγε δίπλα στο 55 μαζί με την ψεύτρα τη τσατσα.

Μα καλά .
Για πόσο ηλίθιους μας περνάνε ?   :idiot:

ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΙΔΡΥΜΑΤΑ



αγαπητέ, δεν γίνεται έτσι απλά να ρίξεις μαύρο στο 55. να θυμίσω πως εκεί εργάζεται η πρωθιέρεια της ηδονής, Πάολα, η οποία πλην των άλλων προσόντων της, είναι και εκπληκτικός τύπος.
 
Δείτε τα όλα τα  μπουρδέλα  και τα  studio  της Αθήνας στον κατάλογο.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom