Ευχαριστουμε για τα καλα σας λογια

( αλλα και γενικα για οποιαδηποτε κριτικη γινεται για το μαγαζι εφοσον βασιζεται σε υπαρκτα δεδομενα ;) )
Το thread αυτο ειναι ενας χωρος για την ενημερωση των πελατων, και για μια πιο αμεση επαφη καθως κακα τα ψεμματα, το bourdela.tv εχει πολυ κοσμο ο οποιος δημιουργει κινηση σε ολα τα μαγαζια οπως το δικο μας. Ειναι μια αμφιδρομη σχεση, καθως και εσεις οι πελατες αλλα και εμεις ως επιχειρηση, κερδιζουμε απο αυτο. Τις περισσοτερες φορες τουλαχιστον, αν οχι ολες ;)
spoon το ερωτημα ποιο ακριβως ειναι ?