Spirou_Patsi40
Ιερόδουλη
- Εγγρ.
- 13 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 5.278
- Like
- 0
Ξέρουμε πότε θα είναι παλι η Βικτώρια?
Καλησπερα και χρονια πολλα
Προς το παρον δεν ειναι σε καποιο απτα δυο μαγαζια η Βικτωρια, οταν ξαναμπει στο προγραμμα θα σας ενημερωσω ;) :-*
Ξέρουμε πότε θα είναι παλι η Βικτώρια?
φτου κακα 
Καλε τι ειναι αυτο που κραταει ? τσιγαρο ?
απαπαπαπα τετοιο ομορφο κοριτσι καικαπνισει , ?φτου κακα
Καλη σπερα φιλη μου και βαφτιστηρα μου Σπυριδουλα
σ0ου αρεσε η λαμπαδα που σου εστειλα ?![]()
Το ξερει η μαμα της οτι καπνιζει ?Τσιγαρο κραταει ναι! Εβαλε την πινελια της στην φωτογραφιση
Η λαμπαδα ηταν τελεια![]()