Νέα

Strip και flert

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα leonoro
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 223
  • Εμφανίσεις 17K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
10
Πόντοι
166
Χθες βγήκα με μια Δικηγόρο. Μορφωμένη, καλή κοπέλα από κάλη οικογένεια και σχετικά εμφανίσιμη. Παλιότερα θα έδινα μια ευκαιρία για ότι προκύψει αλλά δεν.
Η σχεδόν καθημερινή "τριβή" :grin: με strip, CG, houses μήπως μας κάνει overexpected με τις καθημερινές κοπέλες; Κάτι ανάλογο;
 

TASOULHSKAL

Μέλος
Εγγρ.
22 Αυγ 2006
Μηνύματα
460
Like
4
Πόντοι
1
Πολυ απλα εχεις ξενερωσει μαζι της.
Καθε πραγμα στον καιρο του.
 
OP
OP
L

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
10
Πόντοι
166
Όχι δεν ξενέρωσα, είναι ενδιαφέρον άνθρωπος. Αλλά κάθε μέρα με μουνάρες μήπως δημιουργεί over προσδοκίες;
 

TASOULHSKAL

Μέλος
Εγγρ.
22 Αυγ 2006
Μηνύματα
460
Like
4
Πόντοι
1
Σιγουρα ζητας κατι παραπανω αλλα να εισαι σιγουρος αν δεν σου κανει κλικ δεν γινεται τιποτα.
 
OP
OP
L

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
10
Πόντοι
166
Αυτό είναι σίγουρο, αλλά μήπως ο διακόπτης έχει πάει ψηλά λέω από το χούι
 
OP
OP
L

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
10
Πόντοι
166
Ότι βγαίνει το huyi ωραία λέω
 

Bluevertigo

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2007
Μηνύματα
393
Like
4
Πόντοι
1
Φίλε leonoro, πίστεψέ με  σ' αυτόν τον κόσμο υπάρχει τουλάχιστον μια μουνάρα για τον καθένα μας. Για μερίκους υπάρχουν και πολλές.΄Αν δεν υπάρχει λόγος να συμβιβαστείς με κάτι λιγότερο από αυτό που πραγματικά θες, τότε απλά ΜΗ ΣΥΜΒΙΒΑΖΕΣΑΙ. Να σου θυμίσω επίσης ότι όσο σημαντική είναι η εμφάνιση άλλο τόσο σημαντικό είναι και το στυλ και τουλάχιστον στο δεύτερο δε χρειάζεται να έχει μια κοπέλα προϋπηρεσία σε strip για να το διαθέτει και απ΄ότι κατάλαβα ούτε το στυλ της σου έκανε κλικ. Εμένα πάντως μου είχε συμβεί το ανάποδο γιατί είμαι και περίεργος άνθρωπος. Κοίταζα τα υπέροχα πόδια της, το πίσω σύστημα και τα γαλάζια ματάκια στο εξ ανατολικής ευρώπης προσωπάκι της και έλεγα..."Ναι είναι ωραία αλλά η πρώην μου ήταν ομορφότερη!" Τέτοιο κόλλημα.                                                                                                                                            P.S. Έσχατη λύση... Πήγαινε με τη δικηγόρο σε ένα στριπ για crush test!
 
OP
OP
L

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
10
Πόντοι
166
:2funny: :2funny: :2funny:
Μια χαρά είναι τα ματάκια μου, ειδικά στο σκοτάδι μήπως χάλασαν τη μέρα
 

Bluevertigo

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2007
Μηνύματα
393
Like
4
Πόντοι
1
Τη μέρα είναι όλα πολύ γαλακτερά και χαλιέμαι, ενώ μες το ημίφως άλλη φάση, λαμπυρίζουν και οι ίριδες σαν μικρές πυγολαμπίδες... τι να λέμε τώρα... άλλη φάση εντελώς. Α και κάτι άλλο. Παρά τις εγκυκλοπαιδικές γνώσεις μου για  ότι όμορφο κυκλοφορει σε Ελλάδα και εξωτερικό, δε μπορώ ν΄αναγνωρίσω την κοπέλα στο avatar σου leonoro. Ποιά είναι;;;;
 
OP
OP
L

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
10
Πόντοι
166
Δεν είναι από τα #1;
Playmate στο Αμερικάνικο Playboy, Taysa(?). Δεν συγκράτησα... όνομα
 

Bluevertigo

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2007
Μηνύματα
393
Like
4
Πόντοι
1
Είναι κορυφαία, το λέω και το παραδέχομαι και ας έχω φρικτή αδυναμία στις blondes. Πρέπει να λέγεται κάπως αλλιώς πάντως. Taysha playmate δεν βρήκα. Κανένας mode να βοηθήσει;! Ή όποιος άλλος γνωρίζει...
 
OP
OP
L

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
10
Πόντοι
166
Ψάξε το site του Playboy πρέπει να πρόσφατη
 
OP
OP
L

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
10
Πόντοι
166

Συνημμένα

  • 1.JPG
    1.JPG
    29 KB · Εμφανίσεις: 77

vasos

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Ιουν 2006
Μηνύματα
7.928
Κριτικές
33
Like
32
Πόντοι
2.057
Χθες βγήκα με μια Δικηγόρο. Μορφωμένη, καλή κοπέλα από κάλη οικογένεια και σχετικά εμφανίσιμη. Παλιότερα θα έδινα μια ευκαιρία για ότι προκύψει αλλά δεν.
Η σχεδόν καθημερινή "τριβή" :grin: με strip, CG, houses μήπως μας κάνει overexpected με τις καθημερινές κοπέλες; Κάτι ανάλογο;

θα σου πω μια προσωπικη ιστορια ενος φιλου......ωραιο και επικαιρο το ερωτημα σου λεονορο......λοιπον ενας φιλος 35 ετων δεν ειχε κανει σχεση με κανονικη κοπελα(μονο σε πουτανες πηγαινε) και πηγε μια μερα μετα απο συσταση καποιας φιλης του σε μια γυναικα ψυχολογο νυν διδακτωρ σε μεγαλο πανεπιστημιο της βορειας ευρωπης για να συζητησει μαζι της το "προβλημα " του!μολις της εξιστορησε τη ζωη του η καθηγητρια του ειπε ξεκαθαρα οτι πρεπει οπωσδηποτε να κανει μια σχεση με μια κοπελα που του αρεσει και να επανελθει μετα απο ενα μηνα.....οντως το παληκαρι βρηκε κοπελα,τα εφτιαξε και καθε μηνα πηγαινε στην ψυχολογο και τα συζητουσανε ωσπου μετα απο 6 μηνες το παληκαρι ειπε στην ψυχολογο του οτι δεν μπορει αλλο γιατι δεν του σηκωνεται επειδη δεν ειναι πουτανα οπως ειχε συνηθισει....εν τω μεταξυ αυτος της φεροταν σαν πορνη στο κρεβατι...της ζητουσε να κανει οτι ανωμαλια θες και η κακομοιρα ως ενα σημειο αντεξε...αλλα μετα απο 6 μηνες τον παρατησε....Συνεχιζοντας την εξιστορηση του ανεφερε πως ενω της φεροταν στο κρεβατι σαν πορνη την ζηλευε υπερβολικα και της κολλαγε συνεχεια με οποιο τροπο μπορειτε να φανταστειτε(τηλεφωνα σταθερα και κινητα...ελεγχους συνεχεις..σκηνες ζηλοτυπιας..κλπ...) ωσπου η κοπελα εκνευριστηκε και τον παρατησε.....ο τυπος μολις του ειπε η κοπελα οτι δεν μπορει αλλο να συνεχισει μαζι του τρελλαθηκε και αρχισε να την παρακαλει να μην τον αφησει...σε σημειο να παθει επιληψια.....το αποτελεσμα του χωρισμου ηταν
το παιδι αυτο να παθει νευρικο κλονισμο και να πηγαινει απο ψυχιατρο σε ψυχιατρο και σημερα βρισκεται σε κλινικη ψυχιατρικη υπο την επιβλεψη ψυχιατρων κλπ.......Τ α συμπερασματα δικα σας....
 

studian

Μέλος
Εγγρ.
24 Αυγ 2006
Μηνύματα
1.297
Like
9
Πόντοι
16
θα σου πω μια προσωπικη ιστορια ενος φιλου......ωραιο και επικαιρο το ερωτημα σου λεονορο......λοιπον ενας φιλος 35 ετων δεν ειχε κανει σχεση με κανονικη κοπελα(μονο σε πουτανες πηγαινε) και πηγε μια μερα μετα απο συσταση καποιας φιλης του σε μια γυναικα ψυχολογο νυν διδακτωρ σε μεγαλο πανεπιστημιο της βορειας ευρωπης για να συζητησει μαζι της το "προβλημα " του!μολις της εξιστορησε τη ζωη του η καθηγητρια του ειπε ξεκαθαρα οτι πρεπει οπωσδηποτε να κανει μια σχεση με μια κοπελα που του αρεσει και να επανελθει μετα απο ενα μηνα.....οντως το παληκαρι βρηκε κοπελα,τα εφτιαξε και καθε μηνα πηγαινε στην ψυχολογο και τα συζητουσανε ωσπου μετα απο 6 μηνες το παληκαρι ειπε στην ψυχολογο του οτι δεν μπορει αλλο γιατι δεν του σηκωνεται επειδη δεν ειναι πουτανα οπως ειχε συνηθισει....εν τω μεταξυ αυτος της φεροταν σαν πορνη στο κρεβατι...της ζητουσε να κανει οτι ανωμαλια θες και η κακομοιρα ως ενα σημειο αντεξε...αλλα μετα απο 6 μηνες τον παρατησε....Συνεχιζοντας την εξιστορηση του ανεφερε πως ενω της φεροταν στο κρεβατι σαν πορνη την ζηλευε υπερβολικα και της κολλαγε συνεχεια με οποιο τροπο μπορειτε να φανταστειτε(τηλεφωνα σταθερα και κινητα...ελεγχους συνεχεις..σκηνες ζηλοτυπιας..κλπ...) ωσπου η κοπελα εκνευριστηκε και τον παρατησε.....ο τυπος μολις του ειπε η κοπελα οτι δεν μπορει αλλο να συνεχισει μαζι του τρελλαθηκε και αρχισε να την παρακαλει να μην τον αφησει...σε σημειο να παθει επιληψια.....το αποτελεσμα του χωρισμου ηταν
το παιδι αυτο να παθει νευρικο κλονισμο και να πηγαινει απο ψυχιατρο σε ψυχιατρο και σημερα βρισκεται σε κλινικη ψυχιατρικη υπο την επιβλεψη ψυχιατρων κλπ.......Τ α συμπερασματα δικα σας....

Το συμπέρασμα είναι ένα. Αν έχετε πρόβλημα και αισθάνεστε πραγματικά την ανάγκη για βοήθεια ΜΗΝ πηγαίνετε σε ψυχολόγο. Πηγαίνετε σε ψυχίατρο/ψυχαναλυτή.

Η ψυχολογία δεν είναι σοβαρή επιστήμη. Ή μάλλον δεν είναι για σοβαρές περιπτώσεις. Είναι εμφανές και από τον τρόπο προσέγγισης του προβλήματος από την μεριά της ψυχολόγου, όπως τουλάχιστον το περιγράφει ο Βάσος.
 
OP
OP
L

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
10
Πόντοι
166
Καλά, το ερώτημα ήταν πιο light. Λέμε τώρα, αν έχεις μια ζωη στα πλαίσια του φυσιολογικού και κάπου συνηθίσεις στα ωραία  κατά πόσο η κρίση σου παραμένει normal
 

kosfra

Μέλος
Εγγρ.
20 Απρ 2006
Μηνύματα
652
Κριτικές
1
Like
20
Πόντοι
6
Καλά, το ερώτημα ήταν πιο light. Λέμε τώρα, αν έχεις μια ζωη στα πλαίσια του φυσιολογικού και κάπου συνηθίσεις στα ωραία  κατά πόσο η κρίση σου παραμένει normal
Δεν ειναι δυνατο η κριση σου να παραμενει Normal οταν το ενα βραδυ χαμουρευεις την θΕΑ του Βολγα και το επομενο βγαινεις με την Ρουλα απο τα Πετραλωνα,, οπως και να το κανουμε υπαρχει διαφορα. Τωρα οτι υπαρχουν εκει εξω κοριτσια που βαζουν κατω πολλα ct αυτο ειναι βεβαια.
Απο εκει και περα δυστυχως φιλε leonoro η ζωη ειναι γεματη συμβιβασμους και ανακαλυπτεις καποια στιγμη οτι και τα κοριτσια της διπλανης πορτας καλα ειναι ιδιατερα εαν προοριζονται για μανες και παντοτινοι συντροφοι γιατι κακα τα ψεματα μετα τα 60 ολες χαλια θα ειναι.......
 
OP
OP
L

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
10
Πόντοι
166
[quote author=kosfra link=topic=6199.msg97267#msg97267]
κακα τα ψεματα μετα τα 60 ολες χαλια θα ειναι.......
[/quote]

Σωστά, αλλά έχω πετύχει κάτι εξηντάρες Ρωσσίδες σε παραλίές Αλίμου - Βούλας που μόνο άμα πήγαινες πολύ κοντά καταλάβαινες την ηλικία τους
 

Επισκέπτης
Χθες βγήκα με μια Δικηγόρο. Μορφωμένη, καλή κοπέλα από κάλη οικογένεια και σχετικά εμφανίσιμη. Παλιότερα θα έδινα μια ευκαιρία για ότι προκύψει αλλά δεν.
Η σχεδόν καθημερινή "τριβή" :grin: με strip, CG, houses μήπως μας κάνει overexpected με τις καθημερινές κοπέλες; Κάτι ανάλογο;

Mπερδεμενα τα'χεις στο νου σου Λεο.... Η καθημερινη τριβη με τις καρτομαχωχτρες δεν σε εχει κανει over-expected αλλα under-expected...

Eιχες την τυχη να βγεις με μια σοβαρη / εμφανισημη και μορφωμενη κοπελλα ?...Εκμεταλευσου το και προσεχε γιατι η τυχη δεν κτυπαει σαν τον ταχυδρομο...Αυτη κτυπαει απαξ και φευγει...

Που φτασαμε ρε πουστη μου ?...Να συγρινουμε τις εμφανισημες + μορφωμενες γυναικες με τις αγραμματες καργιολο-πουτανο-στριπτηζουδες....!!!!!

Υ.Γ. - Μην πεταχθει τωρα κανενας στριπτηζο/Ρωσσοφιλος και αρχισει τα " μα και αυτες ανθρωποι ειναι.." ....Και η δικηγορος του Λεο ανθρωπος ειναι, αλλα δεν νοικιαζει το μουνι της 10 ? το 3λεπτο στο καθε παπαζογλου...
 
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom