χρηστος1011
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Οκτ 2013
- Μηνύματα
- 15.322
- Like
- 3.090
- Πόντοι
- 606
κατι ασχετο αλλα ολοι ειμαστε μια παρεα antrikh αλληλεγγυη ετυχε εδω και μια εβδομαδα να παρω μια πολυ καλη κολονια αλλα φτηνη οχι η γνήσια και εχω παθει πλακα η κολονια ειναι ημιτασιον αλλα τουλαχιστον καμια 15 αρια γκομενες με ειπαν ωραια κολονια και πως την λενε κτλ κτλ.. βεβαια δεν εχει φερομονες γιατι αν ειχε φερομονες ηδη θα ειχα 3-4 παιδια
Παρτιζαν Ολυμπιακος unter 20000 ευρω