Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 18 άτομα (0 μέλη και 18 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.323
Like
3.091
Πόντοι
606
Μην το αφήσεις έτσι! Ενιαία ήταν η ανάληψη, δηλαδή πιστώθηκε όλο το ποσό μαζί;
ναι ολο το ποσο. μαζι,. αλλα την νυφη  την πληρωσαν οι φιλοι μου που κερδισαν και με ειπαν δεν πειραζει οποτε ντογμορι μπι χαπι :)
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.323
Like
3.091
Πόντοι
606
:hi: αν ημουν μπουκ μεικερ τον τελικο κυπελλου ιταλιας με την λατσιο στις 17 του μαιου θα εδινα στην γιουβεντους καθαρη νικη στο 90λεπτο 1,30 τωρα την εχει 2,05 :) και θα τον καρφωνα μαζι με τον να σηκωσει το τσαμπιονς λινγκ το δινει 2,10 επι 2,05 epi x :) 50 eyro 215,25 eyro στο χερι. Για καποιον που θα ηθελε να ρισκαρει λιγο περισοτερο γιουβεντους με την λατσιο απο το  1 ημιχρονο δηλαδη 3,40 επι 2,10 epi 50 ευρω 357 εΥΡω 307 ευρω στο χερι ΚΑΘΑΡΑ :) Το ποσο ειναι υποθετικο οι προβλεψεις ΑΛΗΘΙΝΕς αυτα βλεπω και θα πρωτεινω σε κανα 2 φιλαρακια   :)ΥΓ.. Με τον γνωμονα οτι παει για το τρεμπλ η γιουβεντους Πρωταθλημα κυπελλο cl :)
 

Επισκέπτης
Τα ξημερώματα έχει πρεμιέρα 2ης Βραζιλίας. Θα δοκιμάσω ένα παρολί έτσι για το 13 του Μαίου :grin:
 

ΤΟ ΜΟΥΤΡΟ

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2016
Μηνύματα
3.317
Κριτικές
9
Like
5.291
Πόντοι
1.436
μαγγες,παιξτε θρυλο να παρει την κουπα στην πολη,και γιουβε το τσου λου.συνδιαστικα.εγω τα επαιξα. ;)
 

Άκης012345

Μέλος
Εγγρ.
24 Απρ 2015
Μηνύματα
1.403
Like
42
Πόντοι
16
ναι ολο το ποσο. μαζι,. αλλα την νυφη  την πληρωσαν οι φιλοι μου που κερδισαν και με ειπαν δεν πειραζει οποτε ντογμορι μπι χαπι :)
Τύπε, 3 ευρώ έπρεπε να είναι η προμήθεια. Ρώτα στην τράπεζα τι παίχτηκε.
 

Επισκέπτης
Τα ξημερώματα έχει πρεμιέρα 2ης Βραζιλίας. Θα δοκιμάσω ένα παρολί έτσι για το 13 του Μαίου :grin:


Όγιος (που λεν στα κατσικοχώρια) πέρασε από το ρημάδι => και την έριξε θα έβγαλε ένα χαρτζιλίκι!
Συμπέρασμα: άσχετα αν είναι πρεμιέρα, είτε πλέη οφφ είτε @@ρια μέντολες, αν επαρκούν τα στατιστικά και βγουν καλές πιθανότητες με την προυπόθεση ότι το παιχνίδι θα εξελιχθεί φυσιολογικά (διατησία δίκαιη - όχι κάρτες και να παίζουν καράτε) θα πας ταμείο σε όποια χώρα κι αν παίζεις. Αλλιώς του Δεσπότη! :2funny:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.703
Like
57.467
Πόντοι
12.756

Εκτύπωση
Επιβεβαιωση Στοιχηματος - QS1248049621I - Ίντερνετ
Ώρα στοιχήματος: 14/05/2017 12:36:30
Αρ. Επιλογές Αγώνισμα Ημερομηνία Αγωνίσματος Όροι eachway Αποδόσεις Αποτέλεσμα
1 Μπαϊα
Μπαϊα v Ατλετικο Παραναένσε
(Τελικό Αποτέλεσμα) 14/05/2017 Κανένα 1,72 Ανοικτό
2 Αβάι
Αβάι v Βιτόρια
(Τελικό Αποτέλεσμα) 14/05/2017 Κανένα 2,40 Ανοικτό
3 Σάο Πάουλο
Κρουζέιρο v Σάο Πάουλο
(Τελικό Αποτέλεσμα) 14/05/2017 Κανένα 4,20 Ανοικτό. :boobies: :boobies:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.703
Like
57.467
Πόντοι
12.756
καλη αρχη θελει ακομα καποιες αγωνιστικες αλλα για το καλο... :grin:
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.323
Like
3.091
Πόντοι
606
:) :kneel: :worship:



Αρ. Επιλογές Αγώνισμα Ημερομηνία Αγωνίσματος Όροι eachway Αποδόσεις Αποτέλεσμα
1 Γουότφορντ
Τσέλσι v Γουότφορντ
(Τελικό Αποτέλεσμα) 15/05/2017 Κανένα 13,00 Ανοικτό :-*
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.703
Like
57.467
Πόντοι
12.756

Επισκέπτης
Βγήκε η χθεσινή ταβέρνα, τώρα που να πάω για ύπνο, θα πάω κατευθείαν καφενείο και μετά θα ξεραθώ μέχρι το απόγευμα. Οι γάτες με τα μικρά τους θα χλαπακιάσουν καλά :grin:
 

Συνημμένα

  • Untitled.png
    Untitled.png
    11,3 KB · Εμφανίσεις: 33

koukos0000

Μέλος
Εγγρ.
4 Μαΐ 2007
Μηνύματα
533
Like
300
Πόντοι
26
μαγκες πως βλεπεται το πονταρισμα φενερ κατακτηση ευρωλιγκας και γιουβε τσαμπιονς?
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.703
Like
57.467
Πόντοι
12.756
μαγκες πως βλεπεται το πονταρισμα φενερ κατακτηση ευρωλιγκας και γιουβε τσαμπιονς?
όλα πιθανα είναι φίλε μου ότι προαίσθημα έχεις και το  βλέπεις το παίζεις.
 

Foxvillager

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2017
Μηνύματα
413
Like
53
Πόντοι
1
Αυτό ακριβώς που είπε ο αντζελο όλα πιθανά !! εγώ θα έπαιζα ολυμπιακό πάντως και γιούβε
 

SSGT-i

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
10.612
Like
74
Πόντοι
166
μαγκες πως βλεπεται το πονταρισμα φενερ κατακτηση ευρωλιγκας και γιουβε τσαμπιονς?
μεσα εισαι πιστευω φετος οτι στο μπασκετ θα τη σπρωξουν τη φενερ θυμισου μονο οταν η ευρωλιγκα εψαχνε πολυ για να γινει το final four καμια ισπανικη πολη δε δεχοταν δε μπορουσε να το καλυψει δε μιλαω για μας εδω...δε πιστευω ο ομπραντοβιτς να επαναλαβει τα λαθη δυσκολα θα καθαρισει τη ρεαλ τωρα για το αλλο βλεπω μοσχοβιτες.στο τελικο του τσου λου εχουμε καιρο προχθες παιξαμε γιουβε τελικο και πηγαμε ταμειο
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom