Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
Απο αυτο το ματς και επειτα παραπαιει ο γαυρος..Ειχατε μπολικη τυχη σε αυτο το ματς χωρις να ειναι κακο αυτο βεβαια.
Αυριο το πιο λογικο και αν παρουσιαστουν οι ομαδες οπως στα τελευταια ματς,η λογικη λεει νικη γιουβε με αρκετα γκολ.
Εκτος και αν μεταμορφωθει ο ολυμπιακος που δυσκολο,αυτους τους παιχτες εχει αυτο μπορει να παιξει.
νο γκολ ειναι το ματσακι,διπλο απο ημιχρονο αλλα ισως οχι πολλα γκολ....ο ολυμπιακος θα παιξει αμυνα
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
46
Πόντοι
366
δλδ συγνωμη 

μηπως εγινε κανα λαθος και παιζαν

πας γιαννενα μπαγερν

τσελσι ΑΟ ΤΡΙΚΑΛΑ

ΜΠΑΤΕ ΜΠΟΡΙΣΟΦ   μικτη κοσμου;

αποελ εδεσσαικος;
Tσελσι Σαχταρ ηταν αναμενομενο να βαλουν πολλα γκολ.Αυτη που ηταν διαστημικη ηταν η μπαγερν.Το ΑΠΟΕΛ τι το εβαλες ρε 0-1 ηρθε στο 87.Μπραβο στους κυπριους παιξανε πολυ καλα.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.670
Like
57.373
Πόντοι
12.756
Απο αυτο το ματς και επειτα παραπαιει ο γαυρος..Ειχατε μπολικη τυχη σε αυτο το ματς χωρις να ειναι κακο αυτο βεβαια.
Αυριο το πιο λογικο και αν παρουσιαστουν οι ομαδες οπως στα τελευταια ματς,η λογικη λεει νικη γιουβε με αρκετα γκολ.
Εκτος και αν μεταμορφωθει ο ολυμπιακος που δυσκολο,αυτους τους παιχτες εχει αυτο μπορει να παιξει.
master για άλλο λογο το λέω στο λαγό προφανώς και μπορεί να χασει ο Ολυμπιακός άλλωστε φαίνεται και απο τις αποδόσεις.και δεν είναι στα καλά του ο Ολυμπιακός αλλά παντα στα ευρωπαικα ματς και ειδικα στο Φάληρο είναι δυνατός..
 

Gun Club 181

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιαν 2012
Μηνύματα
16.346
Like
108
Πόντοι
166
master για άλλο λογο το λέω στο λαγό προφανώς και μπορεί να χασει ο Ολυμπιακός άλλωστε φαίνεται και απο τις αποδόσεις.και δεν είναι στα καλά του ο Ολυμπιακός αλλά παντα στα ευρωπαικα ματς και ειδικα στο Φάληρο είναι δυνατός..


[move]
1132570.jpg
[/move]
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.322
Like
3.090
Πόντοι
606
μαστερ αν κερδισει αυριο ο ολυμπιακος :) βλεπω τον χρηστιδη με τα χυσια  του να φτιαχνει ενα νησιωτικο συγκροτιμα σαν αυτο που εκαναν οι αραβες στο ντουμπαι πανω στην θαλασσα :cheesy:
 

taxidiaris

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Ιαν 2006
Μηνύματα
679
Κριτικές
20
Like
310
Πόντοι
5.785
Αν θα βαλει μποτια και αμπινταλ οβερακι ειναι.Και πιστευω θα βαλει και γκολ ο ολυμπιακος.

μαγκες και με τη μαλμε ατυχοι ημασταν αλλιως παλι οβερ θα ρχονταν...και θα χαναμε :)
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.670
Like
57.373
Πόντοι
12.756

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
μαστερ αν κερδισει αυριο ο ολυμπιακος :) βλεπω τον χρηστιδη με τα χυσια  του να φτιαχνει ενα νησιωτικο συγκροτιμα σαν αυτο που εκαναν οι αραβες στο ντουμπαι πανω στην θαλασσα :cheesy:
χρηστο αυριο θα ριξω 10000 ευρω στην δυαδα που ειπα και αν κερδισω θα σε κερασω ενα φουντουνι το μικρο και μια σπατουλα
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
46
Πόντοι
366
χρηστο αυριο θα ριξω 10000 ευρω στην δυαδα που ειπα και αν κερδισω θα σε κερασω ενα φουντουνι το μικρο και μια σπατουλα
Εγω φοφικο θελω αυτα ηταν πολυ ωραια. :'(
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.322
Like
3.090
Πόντοι
606
Φαντασου να χασει η ΑΕΚ στην Β εθνικη το σου κου που μας έρχεται  :) η Μπαγερ στο μπασκετ να κερδισει τον Παναθηναικο με μεγαλη διαφορα :) να Κερδισει αυριο ο Ολυμπιακος την Γιουβεντους και να κερδισει ο Ολυμπιακος στα καπακια τον βαζελο στο καραισκακι :grin: Βλεπω τον χρηστιδη να τον προσλαβουν στην πυροσβεστικη αντι να εχουν την μανικα με το νερο το καλοκαιρι για να σβηνουν τΙς φωτιες στα δαση :) Να ειναι ο χρηστιδης πανω στο πυροσβεστικο και με τα χυσια του να σβινει  τις φωτιες :cheesy:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.670
Like
57.373
Πόντοι
12.756
Χρησταρα θα αλλαξω κανένα κασκόλ με τους ιταλούς να στο στείλω δώρο πανω.. :rockon: :rockon:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.670
Like
57.373
Πόντοι
12.756
Φαντασου να χασει η ΑΕΚ στην Β εθνικη το σου κου που μας έρχεται  :) η Μπαγερ στο μπασκετ να κερδισει τον Παναθηναικο με μεγαλη διαφορα :) να Κερδισει αυριο ο Ολυμπιακος την Γιουβεντους και να κερδισει ο Ολυμπιακος στα καπακια τον βαζελο στο καραισκακι :grin: Βλεπω τον χρηστιδη να τον προσλαβουν στην πυροσβεστικη αντι να εχουν την μανικα με το νερο το καλοκαιρι για να σβηνουν τΙς φωτιες στα δαση :) Να ειναι ο χρηστιδης πανω στο πυροσβεστικο και με τα χυσια του να σβινει  τις φωτιες :cheesy:
:2funny: :2funny: :2funny: :boobies: :boobies:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom