Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 28 άτομα (0 μέλη και 28 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

taxidiaris

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Ιαν 2006
Μηνύματα
679
Κριτικές
20
Like
310
Πόντοι
5.785
καμμια έμπνευση για αύριο;;; τα σημερινά τέλειωσαν.... πολλα γκολ
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.687
Like
57.411
Πόντοι
12.756
Λαγε όπως με την Αθλέτικο που οικονομισες και είχες να φανεις μια βδομαδα... :sunglasses:
 

Gun Club 181

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιαν 2012
Μηνύματα
16.346
Like
108
Πόντοι
166
Λαγε όπως με την Αθλέτικο που οικονομισες και είχες να φανεις μια βδομαδα... :sunglasses:

εσυ τι θα το παιξεις τυπε?
Το αυριανο με την Γιουβετσι παντως πιστευω οτι θα κρινει και το ματς της κυριακης με τον βαζελο...
 

Gun Club 181

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιαν 2012
Μηνύματα
16.346
Like
108
Πόντοι
166
7 γκολ στο ρελαντι ρε μαλακες ελεος  :S
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.687
Like
57.411
Πόντοι
12.756
εσυ τι θα το παιξεις τυπε?
Το αυριανο με την Γιουβετσι παντως πιστευω οτι θα κρινει και το ματς της κυριακης με τον βαζελο...
τίποτα τυπε μου..να το δω χωρίς επιπλέον αγχος στο γηπεδο. ;)
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
bayern goal goal

pari 2πλο απο ημιχρονο

μπαρτσελονα γκολ γκολ  η 4-6 το σκεφτομαι

τσσκα νο γκολ
καλα πηγαμε σε γενικες γραμμες σημερα ,η τσσκα μας γαμησε λιγο ελπιζω καποιοι να ακολουθησαν σε οσα βγηκαν και την παρι να την παιξαν απλο διπλο.....εγω κουβα
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.266
Κριτικές
67
Like
38.831
Πόντοι
10.656
επιασα το 2-1 της πορτο  :2funny:, εχασα τα αλλα 10 σκορ  :o

αυτα δεν γινονται..... 7/8 οβερ σημερα. 4/8 οβερ 5,5 τα τρια απο αυτα 7+
σιγουροτατα ειναι ρεκορ γκολ αγωνιστικης (για τσ.λ.) δεν παιζει να εχουν ξαναμπει 40 γκολ σε 8 παιχνιδια..............
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
επιασα το 2-1 της πορτο  :2funny:, εχασα τα αλλα 10 σκορ  :o

αυτα δεν γινονται..... 7/8 οβερ σημερα. 4/8 οβερ 5,5 τα τρια απο αυτα 7+
σιγουροτατα ειναι ρεκορ γκολ αγωνιστικης (για τσ.λ.) δεν παιζει να εχουν ξαναμπει 40 γκολ σε 8 παιχνιδια..............
τα στηνει ο τιγρης μαν.....
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
δλδ συγνωμη 

μηπως εγινε κανα λαθος και παιζαν

πας γιαννενα μπαγερν

τσελσι ΑΟ ΤΡΙΚΑΛΑ

ΜΠΑΤΕ ΜΠΟΡΙΣΟΦ  μικτη κοσμου;

αποελ εδεσσαικος;
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
46
Πόντοι
366
Λαγε όπως με την Αθλέτικο που οικονομισες και είχες να φανεις μια βδομαδα... :sunglasses:
Απο αυτο το ματς και επειτα παραπαιει ο γαυρος..Ειχατε μπολικη τυχη σε αυτο το ματς χωρις να ειναι κακο αυτο βεβαια.
Αυριο το πιο λογικο και αν παρουσιαστουν οι ομαδες οπως στα τελευταια ματς,η λογικη λεει νικη γιουβε με αρκετα γκολ.
Εκτος και αν μεταμορφωθει ο ολυμπιακος που δυσκολο,αυτους τους παιχτες εχει αυτο μπορει να παιξει.
 

Gun Club 181

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιαν 2012
Μηνύματα
16.346
Like
108
Πόντοι
166
δλδ συγνωμη 

μηπως εγινε κανα λαθος και παιζαν

πας γιαννενα μπαγερν

τσελσι ΑΟ ΤΡΙΚΑΛΑ

ΜΠΑΤΕ ΜΠΟΡΙΣΟΦ   μικτη κοσμου;

αποελ εδεσσαικος;

η Σαχταρ εχει μπατζετ οσο ολη η Α' Εθνικη τυπε αστο  :grin:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom