LION7
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 26 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 30.790
- Κριτικές
- 16
- Like
- 10.400
- Πόντοι
- 8.645
γυρισε για να γαμησει κωλους....ο αρχων του θρεντ....ρισπεκτΓιουβέντους & Over 2.5 @ 2.05
Μονό: 5 @ €1 30/01/2014 19:52:38 5,00 0,00
Επιβεβαιωση Στοιχηματος - TS9155978810I - Iντερνετ Ώρα στοιχήματος: 30/01/2014 19:52:38 Εκτύπωση
Επιλογές
Αρ. Επιλογές Αγώνισμα Ημερομηνία Αγωνίσματος Όροι eachway Αποδόσεις Αποτέλεσμα
1 Γιουβέντους & Over 2.5 Γιουβέντους v Ίντερ
(Αποτέλεσμα / Σύνολο Γκολ) 02/02/2014 Κανένα 2.05 Ανοικτό
Σύνολο: 5 Στήλες @ 1 EUR Επιστρέφει: 10,25 kalhsperaειναι το μπονους τις βετ365 αλλιως δεν θα επαιζα και ουτε επαιξα ουτε οπαπ απλα το επαιξα γιατι δεν ξερω αν δεν το παιξω το μπονους η οχι ληξει
μισο μια τον παπα
![]()
![]()
![]()
![]()
ελα αδελφακι ολα καλαΓιουβέντους & Over 2.5 @ 2.05
Μονό: 5 @ €1 30/01/2014 19:52:38 5,00 0,00
Επιβεβαιωση Στοιχηματος - TS9155978810I - Iντερνετ Ώρα στοιχήματος: 30/01/2014 19:52:38 Εκτύπωση
Επιλογές
Αρ. Επιλογές Αγώνισμα Ημερομηνία Αγωνίσματος Όροι eachway Αποδόσεις Αποτέλεσμα
1 Γιουβέντους & Over 2.5 Γιουβέντους v Ίντερ
(Αποτέλεσμα / Σύνολο Γκολ) 02/02/2014 Κανένα 2.05 Ανοικτό
Σύνολο: 5 Στήλες @ 1 EUR Επιστρέφει: 10,25 kalhsperaειναι το μπονους τις βετ365 αλλιως δεν θα επαιζα και ουτε επαιξα ουτε οπαπ απλα το επαιξα γιατι δεν ξερω αν δεν το παιξω το μπονους η οχι ληξει
μισο μια τον παπα
![]()
![]()
![]()
![]()

τι περιμενεις δικε μου?2 στα 3 μεχρι τωρα ......
λανουςτι περιμενεις δικε μου?
δεν εχω αποψηλανους

Κάτι έχει πάθει ο πλούσιος τελευταία, είναι στις μαύρες του. Μάλλον του βγήκε μαύρο το χαβιάρι![]()

ΚΑΛΟ ταμειακι χτες.....να μελετησουμε για σημεραΗμερομηνία ΔΙΟ ΩΡΑ ΚΩΔ Αγώνας Σκορ Πρόβλεψη Απόδοση +/- Διαγραφή
30/01/2014 20:00 166 ΠΑΟΚ - ΑΠΟΛΛΩΝ ΣΜΥΡΝΗΣ Over 1.50 -
30/01/2014 21:45 167 ΝΟΤΙΓΧΑΜ - ΓΟΥΟΤΦΟΡΝΤ 1 1.90 -
30/01/2014 03:15 169 ΚΑΡΑΚΑΣ - ΛΑΝΟΥΣ 2 2.10 -
ηρθε και η λανους ε? μπραβο ρε τσακαλε, παντα τετοια.....ΚΑΛΟ ταμειακι χτες.....να μελετησουμε για σημερα
ΚΑΛΟ ταμειακι χτες.....να μελετησουμε για σημερα
δελτίο για ΣΚ
1 νιούκαστλ
1 έβερτον
συντελεστής 2.8
πως σας φαίνεται για να ποντάρω ενα μοβ ?
καμιά άλλη πρόταση ?