Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 22 άτομα (0 μέλη και 22 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

st@rdust

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2006
Μηνύματα
15.777
Like
1.498
Πόντοι
366
δε μου κατσε οπως το θελα να πληρωσει καλα
Επιλογές
Αρ. Επιλογές Αγώνισμα Ημερομηνία Αγωνίσματος Όροι eachway Αποδόσεις Αποτέλεσμα
1 Σαουθάμπτον ή Ισοπαλία Σαουθάμπτον v Άρσεναλ
(Διπλή Ευκαιρία) 28/01/2014 Κανένα 1.85 Κερδισμένο
2 Λίβερπουλ Λίβερπουλ v Έβερτον
(Τελικό Αποτέλεσμα) 28/01/2014 Κανένα 1.80 Κερδισμένο
3 Νόργουιτς 0.0 Νόργουιτς v Νιούκαστλ
(Ασιατικό Χάντικαπ) 28/01/2014 Κανένα 1.85 Άκυρο
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
1653750_10152180315424752_1052008355_n.jpg



:bigdick: :bigdick: :bigdick: :bigdick: :bigdick: :bigdick: :bigdick: :bigdick: :bigdick:
 

Gun Club 181

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιαν 2012
Μηνύματα
16.346
Like
108
Πόντοι
166
Τελικά Μπόρεσα & Πηγά & Εγώ Ταμείο Με Τα 2-3 Γκόλ !!!
Αλλά Ο Άσσος Ήρθε Πιο Εύκολα Όταν Το Έβαλε Η Μπόλτον Τα Χρειάστηκα Λίγο...
Όχι Ότι Θα Άλλαζε Ο Άσσος Αλλά Μην Έμπαινε Άλλο Γκολ !!

Thanx Tύπε !!!   :rockon:

οτι μπορουμε κανουμε τυπε  :cool2:
 

st@rdust

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2006
Μηνύματα
15.777
Like
1.498
Πόντοι
366
όλα τα παιχνίδια απο 0-0 ξεκινάνε τύπε  ;)

http://[URL unfurl="true"]www.meatmylonas.gr/sites/default/files/gallery_files/335/preview/1335557718730-11456.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
για το οβερ ελπιζεις μεχρι το 90 τυπε
το αντερ? αν βρεξει τιποτα γκολακια νωρις....χαιρετας προωρα
με πιανεις ;)
 

st@rdust

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2006
Μηνύματα
15.777
Like
1.498
Πόντοι
366
ενα γκολακι αν εβαζε κι η εβερτον θα τους εκλεινα το σπιτι σημερα
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Είναι λίγο ντουκι ο λουκακου :grin:
 

Screamer

Μέλος
Εγγρ.
14 Φεβ 2009
Μηνύματα
3.827
Κριτικές
6
Like
100
Πόντοι
16
για αύριο :

μαρσέιγ under

ολυμπιακός under

όφη under

Τύπε Ολυμπιακός Είμαι...

Η Ομάδα Θα Γίνει Άνω - Κάτω Με Την Μεταγραφή Του Μητρογκόλ (Αν Τελικά Γίνει & Εννοώ Όλη Την Περιρρέουσα Ατμόσφαιρα Γύρω Από Την Ομάδα) & Ίσως Αν Ο Ατρόμητος Δεν Φοβηθεί Να Αναγκάσει Τον Ολυμπιακό Σε Ήττα.
Με Λίγα Λόγια Ίσως Να Ήρθε Η Ώρα Σου Με Τον Ολυμπιακό !!   ;)  :)  ;)
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
Είναι λίγο ντουκι ο λουκακου :grin:
http://[URL unfurl="true"]www.acadimies.gr/files4users/images/2010_new/news/Romelu-Lukaku-1.jpg[/img[/URL]]

[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/07/20/article-0-0D16D4F500000578-43_634x514.jpg

148394-romelu-lukaku-20m-from-anderlecht-to-chelsea.jpg


Romelu-Lukaku-8.jpg


romelu-lukaku-clap-200.jpg


Lukaku-Jagielka_3043426.jpg


Height: 191 cm; Weight: 94 kg  :rockon:

παιχτούρα είναι ρε τύπε  :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

st@rdust

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2006
Μηνύματα
15.777
Like
1.498
Πόντοι
366
Τύπε Ολυμπιακός Είμαι...

Η Ομάδα Θα Γίνει Άνω - Κάτω Με Την Μεταγραφή Του Μητρογκόλ (Αν Τελικά Γίνει& Εννοώ Όλη Την Περιρρέουσα Ατμόσφαιρα Γύρω Από Την Ομάδα) & Ίσως Αν Ο Ατρόμητος Δεν Φοβηθεί Να Αναγκάσει Τον Ολυμπιακό Σε Ήττα.
Με Λίγα Λόγια Ίσως Να Ήρθε Η Ώρα Σου Με Τον Ολυμπιακό !!   ;)  :)  ;)
λες?

εγω και τη παναθα χλωμη την κοβω με τον ολυμπιακο βολου...με ψηνει καμια κοντρουλα....παντως νομιζω το γκολ το χει σιγουρο ο βολος
 

st@rdust

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2006
Μηνύματα
15.777
Like
1.498
Πόντοι
366
http://[URL unfurl="true"]www.acadimies.gr/files4users/images/2010_new/news/Romelu-Lukaku-1.jpg[/img[/URL]]

[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/07/20/article-0-0D16D4F500000578-43_634x514.jpg

148394-romelu-lukaku-20m-from-anderlecht-to-chelsea.jpg


Romelu-Lukaku-8.jpg


romelu-lukaku-clap-200.jpg


Lukaku-Jagielka_3043426.jpg


Height: 191 cm; Weight: 94 kg  :rockon:

παιχτούρα είναι ρε τύπε  :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
94 κιλα μυς

σε 2 χρονακια μην το ειδατε...
η κελχι τον πουλησε ή τον δανεισε???
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.051
Κριτικές
123
Like
212
Πόντοι
3.090
http://[URL unfurl="true"]www.acadimies.gr/files4users/images/2010_new/news/Romelu-Lukaku-1.jpg[/img[/URL]]


[/quote]

Για πόρτα στο W,μια χαρά είναι.............. :headbang3: :headbang3: :headbang3:



[img]http://[URL unfurl="true"]www.thatslife.gr/wp-content/uploads/2013/02/porta-club.jpg[/img[/URL]]
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
Για πόρτα στο W,μια χαρά είναι.............. :rockon: :rockon: :rockon:



http://[URL unfurl="true"]www.thatslife.gr/wp-content/uploads/2013/02/porta-club.jpg[/img[/URL]]
[/quote][MEDIA=youtube]xTpgAc20YPI[/MEDIA]

κοίτα πως τρέχει όμως παραλίγο να την βγάλει ευρώπη πέρσυ την γουέστ μπρομ...φέτος που γύρισε πίσω η ομάδα πάει για υποβιβασμό :headbang3:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom