Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 31 άτομα (1 μέλη και 30 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Γκαν........???????????
Εβαλε γκολ η Εβερτον , ευτυχως  :sunglasses:
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
46
Πόντοι
366
Εγω μετα την σημερινα χασουρα των 200 ευρω σταματω για φετος με καθαρο κερδος κοντα στα 3 χιλιαρικα συνολικα
απο τον δεκεμβρη του 2013.Γιατι οσο συνεχιζεις τοσο πιο χαμενος βγαινεις.Απο δεκεμβρη παλι ξαναξεκιναμε. :rockon:
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
Εγω μετα την σημερινα χασουρα των 200 ευρω σταματω για φετος με καθαρο κερδος κοντα στα 3 χιλιαρικα συνολικα
απο τον δεκεμβρη του 2013.Γιατι οσο συνεχιζεις τοσο πιο χαμενος βγαινεις.Απο δεκεμβρη παλι ξαναξεκιναμε. :rockon:
χεστη  :zfuck:
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.324
Like
3.091
Πόντοι
606
μαστερ21 φιλε μου ετσι οπως παιζεις μπορει να ειναι η ελλαδα το καλυτερο πρωταθλημα στον κοσμο για στοιχημα αλλα δεν ειναι καθαρο (γαμα) την ελλαδα και παιξε αυτο που βλεπεις σε οποιαδηποτε αλλη χωρα φαβορι :) ειμαστε απατεωνες αυτο που βλεπεις στο ποδοσφαιρο απο κινιτρο εδρα κτλ δεν ξερεις αν θα επιβεβεωθει στα ισια η στα κυπαρισια ειναι το πρωταθλημα τις ελλαδος μεσα στην σκοπιμοτητα του κερατα γαμα το ελληνικο πρωταθλημα και μην ασχολησε στο λεω φιλικα φιλε μου γαμα την ελλαδα :)
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
η επομενη μετακομιση του για εκει θα ειναι

http://[URL unfurl="true"]www.epoli.gr/content/data/multimedia/images/Fylakes_Korydallou.jpg[/img[/URL]]

Και ο Γαβαλας κορυδαλλιωτης ηταν  :cool:
[/quote]γιατι ρε μλκ τι εχω κανει?  :helpplea: :huh:
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Εγω μετα την σημερινα χασουρα των 200 ευρω σταματω για φετος με καθαρο κερδος κοντα στα 3 χιλιαρικα συνολικα
απο τον δεκεμβρη του 2013.Γιατι οσο συνεχιζεις τοσο πιο χαμενος βγαινεις.Απο δεκεμβρη παλι ξαναξεκιναμε. :rockon:

Στο καλυτερο την κανεις  :boobies:
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
Δεν με νοιαζει φιλε εβγαλα εναν μισθο παραπανω μια χαρα ειναι,ελπιζω και του χρονου το ιδιο.
Θα τα φαω ολα στην Σαλλονικα. :rockon:
σιγα ρε μλκ που παιρνεις 3χιλιαρικα μισθο
για να πηγαινεις λαυριο-τζια  :birdman:
 

st@rdust

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2006
Μηνύματα
15.777
Like
1.498
Πόντοι
366
ματζεστικ, επειδη με απασχολησε προσφατως αυτο που ρωτησες και ειχα επικοινωνησει με μπετ365...μου ειπαν οτι αναληψη μπορεις να κανεις μονο εκει απ οπου εκανες καταθεση (σε περιπτωση καρτων) και σε τραπεζικο λογαριασμο εφ οσον εχει γινει καταθεση απο paysafe ή και απο τραπεζικο εμβασμα (λογικα)

βεβαια νομιζω οτι ο κανονας σε καποιες περιπτωσεις μπορει να παρακαμφθει....πχ στη περιπτωση που ακυρωθει καποια κάρτα ή δεν ισχυει καποιος λογαριασμος, οποτε αναγκαστικα τους δινεις καποιο αλλο, το οποιο και σε βολευει ;)
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Εγω μετα την σημερινα χασουρα των 200 ευρω σταματω για φετος με καθαρο κερδος κοντα στα 3 χιλιαρικα συνολικα
απο τον δεκεμβρη του 2013.Γιατι οσο συνεχιζεις τοσο πιο χαμενος βγαινεις.Απο δεκεμβρη παλι ξαναξεκιναμε. :rockon:

Χεστηκαμε. Τα δρομολόγια ποτέ ξεκινάνε;
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
Που τετοια τυχη,μια τρυπα στην νικαια ειναι.Περιμενουμε να γινει ο σταθμος του Μετρο πως και πως. :grin:
λεγε ρε μουνι που θα με κερασεις καφε  :rockon:
δεν εχεις περιεργεια να δεις τον μεγιστο μπαρο  *P


Καυλαντα σημερα που εχετε.... :grin: :grin:
νεκρη μερα σημερα
ας το χαβαλεδιασουμε διχως αγχος  :grin:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom