Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 33 άτομα (0 μέλη και 33 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

travestolagnos

Μέγας
Εγγρ.
6 Οκτ 2011
Μηνύματα
9.412
Κριτικές
25
Like
2.898
Πόντοι
4.637
μπορει να με ενημερωσει καποιος συναγωνιστης ποσα κορνερ ειχε ο αγωνας της σιτι; :helpplea: :helpplea: :helpplea: :helpplea: :helpplea: :helpplea: :helpplea: :helpplea: :helpplea: :helpplea:ευχαριστω..
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
αυτο το σαββατοκυριακο η αγγλια ολη καρφωτο under λογω καιρικων συνθηκων.

μαζεψαμε λεφτα με το τσουβαλι. και το μοναδικο οβερ που επαιξα για το σουκου, φυσικα την αγαπη  :grin:

images
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366

pirokavlos

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.760
Κριτικές
3
Like
37
Πόντοι
16
Καλημέρα και σήμερα σας έχω μια καλή 7άδα. Ναι καλά διαβάσατε 7άδα. Σε σύστημα πάντα και πάντα με πρώτο στόχο να μη χάσουμε τα λεφτά μας και δεύτερο ένα μεροκάματο κι απο κει και πέρα ότι κάτσει. λοιπόν..

ημίχρονα τελικα

Καλιαρι- Γιουβε χ/2
ρόμα-τζένοα χ/1
ναντ-λοριαν χ/1
στοουκ-λιβερπουλ χ/2
εσπανιολ-ρεαλ χ/2
λιλ-ρεμσ χ/1
σασουόλο-μιλαν χ/1

σύστημα 3-4 με 0,3 στις τριπλές και 0,3 στις 4απλές. κόστος 21 ευρώ.Με μια 3άδα τα λεφτά μας πίσω, με μια τετράδα περίπου στα 155 ευρώ, σε 5άδα μια 600αρα, σε 6άδα 1600 και σε 7άδα 3500 χιλιαρικάκια

καλή μας τύχη  :)

ξεκινήσαμε καλά.. άλλο ένα για να βγάλουμε τα λεφτά μας κι αλλο ένα μετα για να πιάσουμε 150άρα..για να δούμε..
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
μαζεψαμε λεφτα με το τσουβαλι. και το μοναδικο οβερ που επαιξα για το σουκου, φυσικα την αγαπη  :grin:

images

Μου κανε εντύπωση που την κοντράρανε, το γραψα και πιο πίσω ότι δε θα ρχοταν άσσος
 

travestolagnos

Μέγας
Εγγρ.
6 Οκτ 2011
Μηνύματα
9.412
Κριτικές
25
Like
2.898
Πόντοι
4.637
τυπε ολο κορνερ ψαχνεις ουτε τα παρακολουθεις ουτε λες και ευχαριστω
πρωτον κολλησε το ιντερνετ...δευτερον χρειαζεσαι επειγοντως οφθαλμιατρο....για διαβασε το μυνημα...μηπως λεω ευχαριστω προκαταβολικα; :s&m_2:
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Πάμε ρε λίβερπουλ  :rockon:
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
πρωτον κολλησε το ιντερνετ...δευτερον χρειαζεσαι επειγοντως οφθαλμιατρο....για διαβασε το μυνημα...μηπως λεω ευχαριστω προκαταβολικα; :s&m_2:

λεω για την προηγουμενη φορα που ξαναρωτησες και σου το εδωσα. τεσπα οβερ 12
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Γκοοοοοοοοοοοοοοολ!!!!!!!!!!!
 

travestolagnos

Μέγας
Εγγρ.
6 Οκτ 2011
Μηνύματα
9.412
Κριτικές
25
Like
2.898
Πόντοι
4.637
εκτορ συγνωμη...την προηγουμενη φορα πριν απαντησεις εσυ απαντησε αλλος συναγωνιστης ....ευχαριστησα  τον φιλο αλλα απο παραλειψη δεν ευχαριστησα εσενα...σορρυ :S
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
παμε για ανατροπη μαρσειγ 5 αποδοση
σιγα την εβιαν βατραχονερο ειναι  :grin:

αντε γαμησου ρε  :tickedoff:
ισοφαρισε  :tickedoff:
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
Τα οβεράκια που κάτσανε χθες στο νησί, δεν τα λες και λίγα πάντως...

λιγα τα λεω. ειδικα premier league μονο η φουλαμ ηρθε οβερ που χαπακωθηκε 4 (αυτη που την εδινε ασσο δυνατο ο αλλος ο γκουρου)  :2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom