Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
Που να γυρισεις πουστη πισω και να εχει φαει ολο το σπιτι


τι το περασες το καμαρι μουΠου να γυρισεις πουστη πισω και να εχει φαει ολο το σπιτι![]()
Ποια πεμπτη ρε εχει και αυριο ματσακια φωτια.την πεμπτη με την Αγγλια παλι...

την πεμπτη με την Αγγλια παλι...
Ποια πεμπτη ρε εχει και αυριο ματσακια φωτια.![]()
παλι θα μυξοκλαιγεσαιΠοια πεμπτη ρε εχει και αυριο ματσακια φωτια.![]()

νοργουιτς και εβερτον διπλο για την τεταρτη

θα περασουν τυπεωραιες αποδοσεις τυπε![]()
![]()
![]()
νοργουιτς και εβερτον διπλο για την τεταρτη
, απλα λες εβερτον διπλο για να μας ξεγελασεις Μπελενένσες @ 1,75παλι θα μυξοκλαιγεσαι
και ειναι και η πρωτη μερα του χρονου
σκατα θα σου παει ολος![]()

καλη χρονια χανουμακοΜπελενένσες @ 1,75
Ρέιντζερς @ 1,25
Μπενφίκα @ 1,61
Μάρινερς @ 1,65
Μάντσεστερ Σ. @ 1,60
5-άδα 1 × 100,00 € (id: 16717429)
29/12/13, 23:10 100,00 € 920,98 €
Απο αυτο θα δειξει αν νικησει η Σιτυ αυριο,το πηραμε το 900αρι![]()
![]()
![]()
![]()
Πιστευω θα νικησει η Παλας και την Εβερτον την βλεπω Χ.θα περασουν τυπε![]()
Και σε σενα ρε,καλα κερδη και να χαιρεσαι τον Μπος.καλη χρονια χανουμακο![]()

η κπρ θα νικησει τυπε αλλα η αποδοση ειναι χαμηλη...και το no goal ειναι καλο σημειο παντως οπως και το under,πιστευω θα νικησει 1-0 ή 2-0 η κπρΠαλι την ΚΠΡ δινεις![]()
![]()
, απλα λες εβερτον διπλο για να μας ξεγελασεις
![]()
![]()
![]()
![]()
Μπελενένσες @ 1,75
Ρέιντζερς @ 1,25
Μπενφίκα @ 1,61
Μάρινερς @ 1,65
Μάντσεστερ Σ. @ 1,60
5-άδα 1 × 100,00 € (id: 16717429)
29/12/13, 23:10 100,00 € 920,98 €
Απο αυτο θα δειξει αν νικησει η Σιτυ αυριο,το πηραμε το 900αρι![]()
![]()
![]()
![]()
παιξε και τον ασσο της κπρ,θα ερθει ευκολα η δυσκολαΣ ακολουθώ κι εγώ μετά από καιρό