Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 19 άτομα (0 μέλη και 19 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
46
Πόντοι
366
Έβερτον @ 1,95
Άρσεναλ @ 2,30
Λάρισα @ 1,25
Τότεναμ @ 1,44
Τσέλσι @ 2,22
5-άδα 1 × 50,00 € (id: xxxxxxxxx)
29/12/13, 15:19 50,00 € 890,61 €
Tα πρωτα 2 ηρθαν,λογικα και τα υπολοιπα δυο θα ερθουν.Το ερωτημα ειναι η Τσελσυ.
Eχασα την Λαρισα αν ειναι δυνατον  :headbang:
 

Hristidis 7

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Μαρ 2009
Μηνύματα
13.062
Κριτικές
17
Like
731
Πόντοι
5.123
260 ευρα με 45ευρα πονταρισμα σε αρσεναλ τσελσι και τοτεναμ... :dancing:
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
σου πασαρα νικηφόρα τετραδα και πηγες και επαιξες καζινο με την γουιγκαν  :headbang:

Την αβελινο έλεγα να τη στριμωξω κάπου αλλά το άφησα, μαλακια.
Πήγα ταμείο δεν πειράζει, ελπίζω ο πιπης να έπαιξε και το νο γκολ εκτός του αντερ
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.687
Like
57.411
Πόντοι
12.756
Την αβελινο έλεγα να τη στριμωξω κάπου αλλά το άφησα, μαλακια.
Πήγα ταμείο δεν πειράζει, ελπίζω ο πιπης να έπαιξε και το νο γκολ εκτός του αντερ
βγηκανε τα μελομακαρονα?
 

πιπης___

Μέλος
Εγγρ.
13 Οκτ 2013
Μηνύματα
3.462
Like
2
Πόντοι
16
Την αβελινο έλεγα να τη στριμωξω κάπου αλλά το άφησα, μαλακια.
Πήγα ταμείο δεν πειράζει, ελπίζω ο πιπης να έπαιξε και το νο γκολ εκτός του αντερ

Eκανα την μαλακια και εβαλα το αντερ στην τοτεναμ...  :headbang:
 

rigormortis

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
23 Απρ 2008
Μηνύματα
10.643
Κριτικές
429
Like
5.116
Πόντοι
20.605
παίδες σκέφτομαι να παίξω ένα 50άρικο
στο ειδικό στοίχημα για πρόκριση στην επόμενη
φάση του τσου-λου τις:
1)Παρί
2)Μπάρτσα
3)Μπάγερν
4)Ντόρτμουντ
5)Μάντσεστερ
6)Ρεάλ
7)Τσέλσι
με απόδοση 4,25

πως το βρίσκετε?
λέτε να σπάσει κανένα?
 

πιπης___

Μέλος
Εγγρ.
13 Οκτ 2013
Μηνύματα
3.462
Like
2
Πόντοι
16
παίδες σκέφτομαι να παίξω ένα 50άρικο
στο ειδικό στοίχημα για πρόκριση στην επόμενη
φάση του τσου-λου τις:
1)Παρί
2)Μπάρτσα
3)Μπάγερν
4)Ντόρτμουντ
5)Μάντσεστερ
6)Ρεάλ
7)Τσέλσι
με απόδοση 4,25

πως το βρίσκετε?
λέτε να σπάσει κανένα?

Θα σπασει η Μανσεστερ  :sunglasses:
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
περασε το under της κπρ ο ασσος την τοτεναμ το διπλο της παλερμο και το διπλο της ντερμπι... :rockon:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom