Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756

για το μακελειο που εγινε επαιξε ωραια , αλλα τι εδινε σε ποσοστα ? και ποσα πονταρε ?
αλλα να μου πεις και ενα ευρω να κερδισεις καλα ειναι , απο το να χασεις , σιγουρα καλυτερα
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.650
Like
57.295
Πόντοι
12.756
για το μακελειο που εγινε επαιξε ωραια , αλλα τι εδινε σε ποσοστα ? και ποσα πονταρε ?
αλλα να μου πεις και ενα ευρω να κερδισεις καλα ειναι , απο το να χασεις , σιγουρα καλυτερα
μπα θα εκανε καλη μαγια για να μην μιλαει.... :grin:
 

stoiximatakias

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2013
Μηνύματα
304
Like
0
Πόντοι
1
τριαδα για φορτωμα
2-3 γκοαλ χαλ
1χ αστον βιλλα δ ευκαιρια
1 τραμζο

συστημα
2 αρσεναλ
χ τσελσι
χ σουονσι
1 γουεστ χαμ
χ2 ρεντινγκ
χ2 ρεντζινα
χ2 λιντσ
1 τζιλιχαμ
2,3,4 καλη τυχη σε οποιον ακολουθησει!δυσκολα παιχνιδια και γενικα πολυ ρισκο!ειδωμεν!
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Με τα κέρδη θα πληρώσω τον Αλβανό που μου κουρευει το γκαζόν :sunglasses:

εισαι ωραιος

URL]]
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645

Mortismortis

Μέγας
Εγγρ.
20 Μαΐ 2010
Μηνύματα
444
Κριτικές
16
Like
141
Πόντοι
4.440
τριαδα για φορτωμα
2-3 γκοαλ χαλ
1χ αστον βιλλα δ ευκαιρια
1 τραμζο

συστημα
2 αρσεναλ
χ τσελσι
χ σουονσι
1 γουεστ χαμ
χ2 ρεντινγκ
χ2 ρεντζινα
χ2 λιντσ
1 τζιλιχαμ
2,3,4 καλη τυχη σε οποιον ακολουθησει!δυσκολα παιχνιδια και γενικα πολυ ρισκο!ειδωμεν!

Την Τράμπζοσπορ λες στην τριάδα; Κυριακή παίζει, όχι αύριο. Το βλέπω να περνάει, με 1,55 στον ΟΠΑΠ.
Αστον Βίλα με ρίσκο στον άσο σκέφτομαι να το ρίξω λόγω απόδοσης.

Δυαδούλα με ρίσκο θα παίξω αύριο. Γουέστ Χαμ 1 (2,05), Αστον Βίλα 1 (2,45). 5 απόδοση βγάζει. 12 ευρουλάκια θα βάλω πάνω να πάρω 60.
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Επιβεβαιωση Στοιχηματος  - YS8047060310F  - Flash  Ώρα στοιχήματος:  27/12/2013 22:18:55 Εκτύπωση
Επιλογές
Αρ. Επιλογές Αγώνισμα Ημερομηνία Αγωνίσματος Όροι eachway Αποδόσεις Αποτέλεσμα
1 Σταντάρ Λιέγης 6-1 Κορτράικ v Σταντάρ Λιέγης
(Τελικό σκορ) 27/12/2013 Κανένα 29.00 Χαμένο

:'( :'( :'( :'( :'(

εχασαν τα μουνια 5 ευκαιριες για να το κανουν 6-1  :headbang: :headbang: :headbang:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom