ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.650
- Like
- 57.298
- Πόντοι
- 12.756
21 του μηνος επρεπε να δωσεις το δωρο.....![]()
![]()

της ειχα δωσει αδεια
Σιγα μην ξερει ρε μαν ποτε ειναι να παρει το δωρο![]()

κανα μανικι της ρίχνεις τυπε;της ειχα δωσει αδεια
Σιγα μην ξερει ρε μαν ποτε ειναι να παρει το δωρο![]()
κανα μανικι της ρίχνεις τυπε;

Αυριο θα κανουμε ζημια νιπλ
city united και γαλατα σε τριαδα......αυτα θα ριξω αυριο εικοσιενα ευρωαυριο θελω να κερδισουμε τυπε , δωσε καλες προβλεψεις , εχω να πληρωσω το δωρο και την αδεια της φιλιππινεζας , και βαριεμαι να παω τραπεζα να βγαζω λεφτα
κανονικοτατα....,
να τους παρω τηλ να ετοιμαζουν τα λεφτα σε πακετα ?![]()

ποσα δινει σε αυτη την τριαδα;2,80-3.00 λογικα.city united και γαλατα σε τριαδα......αυτα θα ριξω αυριο εικοσιενα ευρω
2,5ποσα δινει σε αυτη την τριαδα;2,80-3.00 λογικα.
2.8 δινει το stoiximan εριξα και εγω ενα 20αρακι φαινεται καλη 3αδα

κανα μανικι της ρίχνεις τυπε;

ασε τα μανικια και τα κουστουμια και πες καμια τριαδα για αυριο τυπε να κονομησουμε![]()
![]()
![]()


city united και γαλατα σε τριαδα......αυτα θα ριξω αυριο εικοσιενα ευρω
μπα.....αν κερδισει το βραδυνο λεω να βαλω ή ασο την χαμ ή διπλο την σουονσι σε μονότα 21 ευρω ειναι τα ρεστα απο τα κερδισμενα ρε μαν ?
και αν κερδισεις και το βραδυνο που εχεις παιξει θα χωσεις παραπανω ?
city united και γαλατα σε τριαδα......αυτα θα ριξω αυριο εικοσιενα ευρω
![]()
![]()
![]()
![]()
ελα ρε μαν , χωστου τα λιγο να παρει μπρος![]()
![]()
Μονο για λεφτα μιλαμε εδω![]()
φοβαμαι αλλα τι να κανω;αγγλια ειναι σκαταπολλα χαμηλα ρε τυπε , φαβορακια πολλα μαζεμενα , δεν φοβασαι γκελες , ειδικα απο Μαντ. ?