Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
αν και στο ιντερνετ καφε που ειμαι εχουν πιρινικη τεχνολογια συνδεση στο ιντερνετ οχιΣας ανοίγει η εικόνα στην bet365 στον αγώνα της Λίμπερετς?
σε εβαλα σε μπελαδες δευτεριατικα.![]()
![]()
![]()
Ασε γιατι βλεπω παλι κατι ποσοστα και κοντευω να τρελαθω , η Μιλαν θα προλαβει να διορθωσει αυτη την αηδια που παιζει σε 3 μερες ?? Πολυ ψηλα ειναι η Λατζιο και το Χ , και γιατι να μην παιξω απο τωρα το Μιαλν φιορεντινα στον Ασσο που δινει και 2 συντελεστη ...
Τορινο 2,60 :o :o :o, καλυτερα να κερδισει τωρα γιατι θα φαει ψωλια μετα απο την Ρομα
τι γινεται ρε μαλακα στην Ιταλια ??? εχουν τρελαθει ... με κληρωση θα βγαλουν τα σημεια![]()
Σας ανοίγει η εικόνα στην bet365 στον αγώνα της Λίμπερετς?
ελα ρε αδελφε τι γινεται χαθηκαμε?αν και στο ιντερνετ καφε που ειμαι εχουν πιρινικη τεχνολογια συνδεση στο ιντερνετ οχι![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
σε εβαλα σε μπελαδες δευτεριατικα.![]()
θα χασουμε λεφτα στην Ιταλια , το βλεπω μαγκα ... :'(
Ρόμα, Γιούβε εγώ δεν θα ακουμπήσω που να με πάρει τηλέφωνο ο ίδιος ο Κόντε και οτο Γαλλάκι το κακομούτσουνο!!!θα χασουμε λεφτα στην Ιταλια , το βλεπω μαγκα ... :'(
Ρόμα, Γιούβε εγώ δεν θα ακουμπήσω που να με πάρει τηλέφωνο ο ίδιος ο Κόντε και οτο Γαλλάκι το κακομούτσουνο!!!
Με μια πρώτη ματιά και με βάση το κίνητρο, το πρόγραμμα, τους στόχους και το μομέντουμ τότε....γιατι ειναι για να ακουμπησεις τις αλλες ..................![]()
εχω αποστιμα στο δοντι αδερφε αστα να πανε περιμενω τον φαρμακοπειο μου να ανοιξει το μαγζαι σε καμια ωρα κτλ κατα τα αλλα ο τζογος τζογοςελα ρε αδελφε τι γινεται χαθηκαμε?![]()
γαμα τα σου εχουν πεσει ολα μαζι το λαπτοπ καηκε πονοδοντος γριπη.μη μασας θα ερθεις καλαμακι τελος του μηνος και θα ισιωσεις.εχω αποστιμα στο δοντι αδερφε αστα να πανε περιμενω τον φαρμακοπειο μου να ανοιξει το μαγζαι σε καμια ωρα κτλ κατα τα αλλα ο τζογος τζογος![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
οι κυπριοι δεν βαζουν γκολ ουτε με αιτηση του νομου 105
![]()
![]()
![]()
πανε τα 2,20 τα ευρωπαικα ευρωπουλα
![]()
![]()
![]()
αρε ελλαδα παναιτωλικος αχαστος ασσος
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Και στα πλέον δυσάρεστα πράγματα, ο υπομονετικός βρίσκει μέσο ν’ ανακουφισθείγαμα τα σου εχουν πεσει ολα μαζι το λαπτοπ καηκε πονοδοντος γριπη.μη μασας θα ερθεις καλαμακι τελος του μηνος και θα ισιωσεις.![]()
θα παιξουμε καμια εξαδα.Και στα πλέον δυσάρεστα πράγματα, ο υπομονετικός βρίσκει μέσο ν’ ανακουφισθεί![]()
σημερα κατι επαιξα τα εβαλα εδω φυσικαθα παιξουμε καμια εξαδα.![]()
![]()