Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 34 άτομα (0 μέλη και 34 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

kironas

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.600
Κριτικές
1
Like
4
Πόντοι
16
οχι ρε Kirona 3-2 ειναι η προιστορια , αλλα στην Αμορθωση πονταρω , που το εχει το γκολ πανω απο 2 βαζει συχνα
Να σου πω και εγω οβερ το βλεπω.
Μπορει να εκανα λαθος με προιστορια. :rockon:
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Να σου πω και εγω οβερ το βλεπω.
Μπορει να εκανα λαθος με προιστορια. :rockon:

Για τον Δωνη πρεπει να κερδισει , η Ανορθωσι ειναι στα αρχιδια της , στο προηγουμενο ματς φαγανε και χρηματικο προστιμο οι παιχτες για την αποδοση  :2funny: :2funny:

ο Αλωνευτης παιζει η παιχτουρα , με την Μπορντο το μουνι επαιζε σαν να ηταν τελικος , το ειπε και ο Γεοπας να φανταστεις  :grin: :grin:

Η θα το γαζωσει το ματς ο Δωνης , η που θα ανοιχτει και θα φαει τα γκολακια του παλι , παντως πιο πολυ καιγεται ο Δωνης παρα οι αλλοι ..
 

Geopa

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2009
Μηνύματα
5.861
Κριτικές
34
Like
39
Πόντοι
3.995
Για τον Δωνη πρεπει να κερδισει , η Ανορθωσι ειναι στα αρχιδια της , στο προηγουμενο ματς φαγανε και χρηματικο προστιμο οι παιχτες για την αποδοση  :2funny: :2funny:

ο Αλωνευτης παιζει η παιχτουρα , με την Μπορντο το μουνι επαιζε σαν να ηταν τελικος , το ειπε και ο Γεοπας να φανταστεις  :grin: :grin:

Η θα το γαζωσει το ματς ο Δωνης , η που θα ανοιχτει και θα φαει τα γκολακια του παλι , παντως πιο πολυ καιγεται ο Δωνης παρα οι αλλοι ..
Τα γράφεις όλα αυτά, φαίνεται ότι το ματς είναι ανοικτό από όλες τις πάντες, αλλά εσύ σκέφτεσαι να το παίξεις!!!
Τζογαδόρος γεννήθηκες και τζογαδόρος θα πεθάνεις.....και μάλιστα θα το παίξεις κόντρα με τον χάρο!!!!
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.645
Like
57.290
Πόντοι
12.756
Για τον Δωνη πρεπει να κερδισει , η Ανορθωσι ειναι στα αρχιδια της , στο προηγουμενο ματς φαγανε και χρηματικο προστιμο οι παιχτες για την αποδοση  :2funny: :2funny:

ο Αλωνευτης παιζει η παιχτουρα , με την Μπορντο το μουνι επαιζε σαν να ηταν τελικος , το ειπε και ο Γεοπας να φανταστεις  :grin: :grin:

Η θα το γαζωσει το ματς ο Δωνης , η που θα ανοιχτει και θα φαει τα γκολακια του παλι , παντως πιο πολυ καιγεται ο Δωνης παρα οι αλλοι ..
τι παιζουμε τελικα πουτσαρελι? :grin:
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.457
Πόντοι
3.656
Παίδες καλησπερα ειμαι σε κατι βουνα με μηδέν σήμα
Φευγαλέα θα παίξω μονο γκολ γκολ τη Χεταφε
Μονο 2drawnobet Λανς
Και σύστημα δυάδες (κόντρα τα φαβορι) drawnobet τις νίκες Γκιμαραες Τσεζένα Λανς Γουτφορντ
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Τα γράφεις όλα αυτά, φαίνεται ότι το ματς είναι ανοικτό από όλες τις πάντες, αλλά εσύ σκέφτεσαι να το παίξεις!!!
Τζογαδόρος γεννήθηκες και τζογαδόρος θα πεθάνεις.....και μάλιστα θα το παίξεις κόντρα με τον χάρο!!!!

:grin: :grin: :grin:


Επειδη ειναι ανοιχτο λεω να το παιξω οβερ  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
τι παιζουμε τελικα πουτσαρελι? :grin:

Σκεφτομαι τον ΑΠΟΕΛ ...  :grin: :grin: :grin: :grin: αλλα εδω με κραζουν  :grin: :grin: :grin: :grin:  ο Γεο λεει να το αφησω , ο αλλος μου λεει Νο γκολ ...

Δεν μπορω να φανταστω οτι δεν θα παιξουμε τιποτα σημερα  :grin: :grin: :grin: :grin:

ευτυχως που εχω παιξει απο εχθες τον Παναιτωλικο  :grin: :grin: :grin:  Σε τριαδα , ετσι και δεν ερθει θα γινει της γαμιολας  :grin: :grin:
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Παίδες καλησπερα ειμαι σε κατι βουνα με μηδέν σήμα
Φευγαλέα θα παίξω μονο γκολ γκολ τη Χεταφε
Μονο 2drawnobet Λανς
Και σύστημα δυάδες (κόντρα τα φαβορι) drawnobet τις νίκες Γκιμαραες Τσεζένα Λανς Γουτφορντ

Ανεβηκες Θιβετ δικε μου ??  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Τσεπωσες τα λεφτα και πηρες τα βουνα ??  :grin: :grin: :grin:
 

Geopa

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2009
Μηνύματα
5.861
Κριτικές
34
Like
39
Πόντοι
3.995
Παίδες καλησπερα ειμαι σε κατι βουνα με μηδέν σήμα
Φευγαλέα θα παίξω μονο γκολ γκολ τη Χεταφε
Μονο 2drawnobet Λανς
Και σύστημα δυάδες (κόντρα τα φαβορι) drawnobet τις νίκες Γκιμαραες Τσεζένα Λανς Γουτφορντ
Παρότι Τσεζένα-Γκιμαράες φαίνονται καλύτερες από τις Νοβάρα-Πάκος, οι μπούκηδες δίνουν ασυνίθηστο φαβοριτισμό στις γηπεδούχους!!!
Εμένα που είμαι πονηρός το σκέφτομαι από την ανάποδη.....
Καλά τόσο μαλάκες είναι οι μπούκηδες?
Και καλά στο ένα "τυφλώθηκαν" και έκαναν πατάτα!!!!
Μα και στα δύο δεν βλέπουν ότι οι φιλοξενούμενες είναι καλύτερες?
Και κάποιοι όχι λίγοι τις κοντράρουν στα ίσα, παίζοντας έδρα!!!!
ΔΕΝ ΠΑΙΖΩ κανένα και ησυχάζω!!!!!
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Παίδες καλησπερα ειμαι σε κατι βουνα με μηδέν σήμα
Φευγαλέα θα παίξω μονο γκολ γκολ τη Χεταφε
Μονο 2drawnobet Λανς
Και σύστημα δυάδες (κόντρα τα φαβορι) drawnobet τις νίκες Γκιμαραες Τσεζένα Λανς Γουτφορντ

Γκιμαράες και γουοτφορντ ινορέα :rockon:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.645
Like
57.290
Πόντοι
12.756
Σκεφτομαι τον ΑΠΟΕΛ ...  :grin: :grin: :grin: :grin: αλλα εδω με κραζουν  :grin: :grin: :grin: :grin:  ο Γεο λεει να το αφησω , ο αλλος μου λεει Νο γκολ ...

Δεν μπορω να φανταστω οτι δεν θα παιξουμε τιποτα σημερα  :grin: :grin: :grin: :grin:

ευτυχως που εχω παιξει απο εχθες τον Παναιτωλικο  :grin: :grin: :grin:  Σε τριαδα , ετσι και δεν ερθει θα γινει της γαμιολας  :grin: :grin:
και της καργιολας θα γινει αν δεν νικησει 1.50 το εχουν παει :tickedoff: :tickedoff:
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
28/10/2013 20:00 394 ΕΣΜΠΙΕΡΓΚ - ΑΑΡΧΟΥΣ Over 1.60 -
28/10/2013 20:05 398 ΕΛΦΣΜΠΟΡΓΚ - ΜΑΛΜΕ 2 2.15 -
28/10/2013 21:00 400 ΓΙΟΝΓΚ ΑΓΙΑΞ - ΝΤΟΡΝΤΡΕΧΤ 2 2.05 -
 

st@rdust

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2006
Μηνύματα
15.777
Like
1.498
Πόντοι
366
δεν παιζω τιποτα κι εχω το κεφαλι μου ησυχο...κι αυριο μερα ξημερωνει  ;)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom