Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 16 άτομα (0 μέλη και 16 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

kironas

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.600
Κριτικές
1
Like
4
Πόντοι
16
Βλεπει καποιος το Βεροια Γιαννενα?
20 τα Γιανενα?
Τι γινεται?
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
αντε να μας πληρωσει ο γαβρος και η τσελσι να το κλεισουμε να παμε βολτα.
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι πουτανα τσελσιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
γκολλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλ
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Έπρεπε να φάει το μπινελίκι ο τόρες πρώτα :grin:
 

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.890
Κριτικές
39
Like
5.064
Πόντοι
2.696
Αν και τα Ημίχρονα/Τελικά που είχα www.stapan.eu]προτείνει[/url] δε βγήκαν,στα τελικά σημεία δεν πήγα και άσχημα...4 στα 10,με έναν αγώνα να είναι στο 10ο λεπτό ακόμα.Ελπίζω να έπαιξε κάποιος τα σημεία που πρότεινα και να πήγε στο ταμείο.Αύριο θα έχει νέες προτάσεις αν και είναι κλειστά τα πρακτορεία,για όποιον θέλει να παίξει στο ίντερνετ.
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Αν και τα Ημίχρονα/Τελικά που είχα www.stapan.eu]προτείνει[/url] δε βγήκαν,στα τελικά σημεία δεν πήγα και άσχημα...4 στα 10,με έναν αγώνα να είναι στο 10ο λεπτό ακόμα.Ελπίζω να έπαιξε κάποιος τα σημεία που πρότεινα και να πήγε στο ταμείο.Αύριο θα έχει νέες προτάσεις αν και είναι κλειστά τα πρακτορεία,για όποιον θέλει να παίξει στο ίντερνετ.

Ραντ παλια πλησιαζεις αρκετα στα ημιχρονα τελικα , τωρα εισαι πολυ μακρια ... μακαρι να ειναι σημαδι οτι πας για ταμειο ..
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
:jerking: εμ ειναι ναχεις εμπιστοσυνη στο γαβρο? 200 ευρα μου στοιχισε στο ημιχρονο. πληρωσε η τσελσι τουλαχιστον  :rockon:
 

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.890
Κριτικές
39
Like
5.064
Πόντοι
2.696
Ραντ παλια πλησιαζεις αρκετα στα ημιχρονα τελικα , τωρα εισαι πολυ μακρια ... μακαρι να ειναι σημαδι οτι πας για ταμειο ..

Εντάξει,δεν είναι και ότι ευκολότερο να πιάσεις Η/Τ.Αλλά εγώ συνεχίζω.Άλλωστε με 2,40 που έπαιξα σήμερα για δυνητικό κέρδος 3000+ ευρώ δεν είναι άσχημα να περιμένεις...Θα γυρίσει και ο τροχός θα γαμίσει και ο φτωχός!!!
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Λατζιο ειναι καλο το οβερ και το γκολ γκολ
Περουτζια καλο το οβερ στο 2,25

καμια ιδεα ?
 

πιπης___

Μέλος
Εγγρ.
13 Οκτ 2013
Μηνύματα
3.462
Like
2
Πόντοι
16
H 5αδουλα μου παει τρενο... η Παρι μου εμεινε για να παω ταμειο ... και αν την πιασω θα κανω παρτυ στις πουτανες παλι  :boobies: :boobies: :boobies:
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Ετσι μωρη πουτανα ( κατσε να κανω κοπι πειστ γιατι ουτε να την πω δεν μπορω )

ΣΤΡΟΜΣΓΚΟΝΤΣΕΤ


βαλε το γκολακι να ξεμπερδευουμε  :rockon: :rockon: :rockon:
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom