Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (0 μέλη και 10 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Μαλάκα αλέγκρι το μπούλο επιτέλους! (βιντεάκι απόλυτου που λέει "Διώχτον!"
 

st@rdust

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2006
Μηνύματα
15.777
Like
1.498
Πόντοι
366
Η παρμα την γλενταει την μιλαν 2-0

παει το παρολακι  :-
 

asdor

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Απρ 2008
Μηνύματα
2.860
Κριτικές
27
Like
388
Πόντοι
6.055
Τι 1-2 η Χερακλες την Φεγιενορντ..?????? Μας δουλευουν?????
 

st@rdust

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2006
Μηνύματα
15.777
Like
1.498
Πόντοι
366
Τι 1-2 η Χερακλες την Φεγιενορντ..?????? Μας δουλευουν?????
δεν νομιζω να χασει, εχει ενα 15λεπτο ακομα
λεω να παιξω επομενο γκολ φεγενορντ κι οτι γινει

επισης οβερ 1,5 στο μπριζ γκενκ
 

xristos350

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Νοε 2010
Μηνύματα
730
Κριτικές
10
Like
298
Πόντοι
1.510
Αρης-Πλατανιας 1-2 οποιος με ακολουθησε πηγε ταμειοοοοοο!! :rockon: :rockon: :rockon:
 

asdor

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Απρ 2008
Μηνύματα
2.860
Κριτικές
27
Like
388
Πόντοι
6.055
α ρε παλι τα μαγειρεουν ολα σημερα οι ξεφτιλες..
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Θα παίξω ένα σύστημα με Χ για πιο μετά μονακό, ρεάλ Β, πούμας, αλκόρκον, χέρκουλες
 

st@rdust

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2006
Μηνύματα
15.777
Like
1.498
Πόντοι
366
στην ολλανδια χθες και σημερα εχουν  :fuck2:
χθες εχασε η τβεντε, οαγιαξ εφερε Χ στη εδρα του, σημερα εχασε η αϊτχοφεν και μεχρι στιγμης χανει και η φεγενορντ στην εδρα της
:jerking: καλα το πατε παιδια συνεχιστε ετσι  :jerking:
 

asdor

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Απρ 2008
Μηνύματα
2.860
Κριτικές
27
Like
388
Πόντοι
6.055
Και η Φεγιενορντ και την προηγουμενη αγωνιστικη με κουβαδιασε στο 90'..... :@
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
παναγια μου ενα γκολ που εχασε η Παρμα  :new_shocked: :new_shocked:
 

asdor

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Απρ 2008
Μηνύματα
2.860
Κριτικές
27
Like
388
Πόντοι
6.055
Μαρεσει που ο ΟΠΑΠ δινει και χαντικαπ στη Χερακλες..............
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Αντε γαμησου μπεςςςςςςςςςςςςςςςςς εβαλε η ΜΙλαν γκολακι ,
 

Gun Club 181

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιαν 2012
Μηνύματα
16.346
Like
108
Πόντοι
166
η γουιγκαν ηταν απο τα φαβορι για ανοδο βαση ροστερ αλλα...ο παοκ σιγουρο διπλο και την νιουκαστλ βλεπω διπλο αλλα αμα δεν παρει και τωρα κανα ποντο η σαντερλαντ τωρα τοτε την βλεπω να τερματηζει με 1 ποντο

σημερα το θυμηθηκε να παρει παντως  :headbang: :headbang: :headbang:
 

asdor

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Απρ 2008
Μηνύματα
2.860
Κριτικές
27
Like
388
Πόντοι
6.055
Σαν αλλη Μπαρτσα σε 2 λεπτα η Μιλαν απο 2-0 τοκανε 2-2.. Ε ρε γλεντια..
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Πάμε ρε μίλαν! Έλα ρε προπονηταρα αλέγκρι! :rockon:
 

st@rdust

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2006
Μηνύματα
15.777
Like
1.498
Πόντοι
366
ελα μωρη μιλαναρα, βαλε μας στο παιχνιδι  :rockon:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom