Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 32 άτομα (1 μέλη και 31 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

Warkas

Μέλος
Εγγρ.
11 Νοε 2007
Μηνύματα
550
Κριτικές
8
Like
3
Πόντοι
6
Παρολί χθες στη Sportingbet

Μαρσέιγ - Ρέμς 2-3 γκολ
Βαλενσιέν - Εβιάν Χ/1
Ιστ Φάιφ - Ρέιντζερς over 3,5

Έπιασα μόνο τη Ρέιντζερς


Στον ΟΠΑΠ έπαιξα τρεις αγώνες με Ημίχρονα-Τελικά σε σύστημα R Group

Έλτσε - Γρανάδα 1/Χ, Χ/Χ, Χ/1 RA Group ---> ήρθε 2/2 νίκησε η Γρανάδα 0-1
Τενερίφη - Λα Κορούνια 2, Χ/2 RB Group ---> νίκησε η Τενερίφη 1-0
Σετούμπαλ - Μπελενένσες 1/X, X/X, X/1 RΓ Group ---> ήρθε Χ/Χ

και έπιασα το Χ/Χ των Πορτογάλων.  
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Την κατάνια τη βλέπεις; Ή από κατάνια θα γίνει κατάντια;

Τι να σου πω λιονταρε , την εχω παιξει και εγω , αλλα την φοβαμαι την πουτανα για το χ ...λογικα πρεπει να κερδισει , στην Ιταλια την δινουν 1 με καλυψη χ , η Σασουολο ερχετε καυλωμενη να μου πεις την Μπολωνια γαμησε που ειναι για τα πανυγηρια  , στην Κατανια λειπουν 3 ή 2 αμυντικοι . εχει αλλαξει και συστημα ...δεν ειναι τοσο ευκολο οσο φαινεται το 1,75 ..

αλλα την εχω παιξει και εγω , οποτε μακαρι να ερθει ..εχει και δυσκολα ματς μετα και πρεπει να το καθαρισει αυτο ..
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Τι να σου πω λιονταρε , την εχω παιξει και εγω , αλλα την φοβαμαι την πουτανα για το χ ...λογικα πρεπει να κερδισει , στην Ιταλια την δινουν 1 με καλυψη χ , η Σασουολο ερχετε καυλωμενη να μου πεις την Μπολωνια γαμησε που ειναι για τα πανυγηρια  , στην Κατανια λειπουν 3 ή 2 αμυντικοι . εχει αλλαξει και συστημα ...δεν ειναι τοσο ευκολο οσο φαινεται το 1,75 ..

αλλα την εχω παιξει και εγω , οποτε μακαρι να ερθει ..εχει και δυσκολα ματς μετα και πρεπει να το καθαρισει αυτο ..

Η μπολόνια το 'χωσε
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Αυτη η γαμημενη η Μπολωνια ετσι και κερδισει θα την γαμησω...που μου την εχουν και στο 1,90 τους διαλυμένους ... ειναι για βαλιου μπετ Χ , και ακομη καλυτερα για 2 , και να πανε να γαμηθουνε τα μουνοπανα να πεσουν στην Β 

καλα αυτα δεν γινονται  :o :o :o

1 -0 η πουτανα ...
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
η Παρμα το εχωσε , αλλα μηπως βλεπει κανεις τι εχει χασει η Γιουβε  :headbang: :headbang:
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
τι γινεται ρε πουστη στην Ιταλια  :o :o :o :o :o :o
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
μολις πηγε στο 1.8 η νικη της μπορντο, αλλα μηπως παιζουν και παιχνιδι ή το πουλι τους. ολοκληρο αγωνα κοντρα σε 10 αντιπαλους και δεν κανουν τιποτα.
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
τωρα που εχασε 10 επιθεσεις η Γιουβε μηπως ειναι η ωρα να το ρουφηξει ? να ισχυσει ο νομος του ποδοσφαιρου  :think:
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
τωρα που εχασε 10 επιθεσεις η Γιουβε μηπως ειναι η ωρα να το ρουφηξει ? να ισχυσει ο νομος του ποδοσφαιρου  :think:

σε προλαβε το πεναλτυ. θα συμφωνουσα και θα ελεγα για το οβερ 2.5 αλλα το γαμησε και αυτο.
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
το μπορντο το κανονισαν το παιχνιδι ??? γι αυτο εξαφανιζοταν απο την Μπετ καθε 3 και λιγο  :think:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom