ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.729
- Like
- 57.551
- Πόντοι
- 12.756
ηρθε το εμβασμα?Παντως αυτο που δεν θα ξεχασω παιδια ειναι οτι δεν εβαλα προπερσι σε αποδωση 40 να κερδισει η σαντερλνατ αν θυμαμαι καλα την μαντσεστερ συτι ειχα βαλει τα 50 ευρω στο παραθυρακι ελεγε 40 αποδωση στην βετ365 τοτε χωρις gr και εκει δεν τα εβαλα ειναι το μονο στοιχημα που μετανιωσα που δεν εκανα τωρα ενταξει και εδω αλλα εκει πιο πολυ![]()
