Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ταμείο Νο 1! Καλή αρχή έκαναΟπότε λέω να ασχοληθώ μόνο με live bet εκτός απο κανα 2 σημεία που θα τα παίξω το καθένα μόνο του και αρχή κάνω με Αγιαξ στο over!![]()

Λιγα με τον ΠΑΣ.Bull,μας κοροϊδευουν.Ρε γαμοτο,το ειχα παιξει Ασσο,μεχρι το 57 κερδιζε 0-1.Τι εχασα γαμοτο στανιο μου?Τι κατάντια αυτός ο Άγιαξ!!!
Κοντεύει να γίνει σαν τον Άγιαξ της Ηπείρου!![]()
Διπλό ο ΠΑΟ?Ρε Ταρατσα,σκεφτομαι ασσο το ΑΕΚακι,να βαλω και διπλο τον βαζελο που θα ερθουν σιγουρα?Το κερατο μου,ακομη κερδιζει η Μπρεντα
δεν την έπαιξα ρε παπάραBull συγνώμη αλλά και εγώ έβαλα την Ααχεν over!![]()
άσε τον γάτο να λέει ότι θέλει...σύνδεση με Κάϊρο λέμε...Λιγα με τον ΠΑΣ.Bull,μας κοροϊδευουν.Ρε γαμοτο,το ειχα παιξει Ασσο,μεχρι το 57 κερδιζε 0-1.Τι εχασα γαμοτο στανιο μου?
Τζεδες καταραμενοιοιοιοιοι
το'ριξεεεεε 2-3!!!!Ελα ρε Αγιαξ.2-2,ριξε ενα ακομη,2 λεπτα εχεις,και τις καθυστερησεις![]()
![]()
![]()
![]()
Αμα ειναι να κανω μα..... να τις κανω τουλαχιστον ολοκληρωμενες.Διπλό ο ΠΑΟ?

Σε γράφω στα πελέ μου!άσε τον γάτο να λέει ότι θέλει...σύνδεση με Κάϊρο λέμε...![]()

Ρε παπάρα παγουράΕλα μωρη τανα Αγιαξ,στειλε με ταμειοοοοοοοο.Μη σου γα.... το Αμστερνταμ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

δεν έπαιξα Αταλάτα...κοίτα πιο πάνω,γράφω τι έπαιξα!!! ;)Σε γράφω στα πελέ μου!
Πρόσεχε την Αταλάντα...δεν παίζουν τα δύο βασικά της σέντερ μπακ...δεν αξίζει ο άσσος!