You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Στοίχημα
- Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 109K
- Εμφανίσεις 4M
-
- Ετικέτες
- στοίχημα
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 22 άτομα (0 μέλη και 22 επισκέπτες)
MR DRAMBUIE
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Αυγ 2007
- Μηνύματα
- 983
- Like
- 4
- Πόντοι
- 6
Κυριοι,τη λευκη μου καλησπερα. Ενα παιχνιδακι εχω ξεχωρισει το βραδακι, που θα το πονταρω ελαφρως, λογω της δυσαναλογης αποδοσης τιμης με την αξια του. Προκειται για το διπλο της Στιβενειτζ. Απο κει και περα, παω με την εδρα στο μεγαλο ντερμπι μισους της Γαλλιας, φυσικα οχι σε τιμες ΟΠΑΠ. Στιβενειτζ, Μαρσειγ λοιπον σε μονα αποδεκτα και με σχετικα μικρα πονταρισματα.
Bull_
Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 9.887
- Like
- 4
- Πόντοι
- 66
H Βιγια μας τη έκανε τη λαδιά...τουλάχιστον πέρασε η δεύτερη δυαδα με Αλμερία και Χιμπέριαν(αντί της Γαλατά που αναβλήθηκε)Το έκανε το διπλό ο Μαλεζάνις!
3/4 εκπλήξεις...τους έχω ξεκωλιάσει!![]()

Αν περάσει και η Βαλένθια τη σπάσαμε τη 1000άρα γάτε... ;)
Επισκέπτης
Η Βιγιαρεαλ έχασε και πέναλντι!!!
Bull_
Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 9.887
- Like
- 4
- Πόντοι
- 66
To ξέρω...να της καεί το βίντεοΗ Βιγιαρεαλ έχασε και πέναλντι!!!

Δεν πειράζει ας είναι καλά η Αλμερία με τη Χιμπέρνιαν
Ετσι είναι αυτά... ;)
Επισκέπτης
0-6 η Μπορντο


Bull_
Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 9.887
- Like
- 4
- Πόντοι
- 66
Νομίζεις...0-5 η Μπορντο![]()
![]()
Το'πε ο πούστης ο γάτος ότι θα σου το
και τό'κανε 
Ο Καβενάγκι πάπαδες έκανε πάλι!!!!
Επισκέπτης
Δεν το έπαιξα 

Bull_
Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 9.887
- Like
- 4
- Πόντοι
- 66
gatto
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Αυγ 2007
- Μηνύματα
- 22.148
- Like
- 41
- Πόντοι
- 366
Πούστη να πεις τον πρόεδρο σου ρε αρχίδι!Νομίζεις...0-6!!!!
Το'πε ο πούστης ο γάτος ότι θα σου τοκαι τό'κανε
Ο Καβενάγκι πάπαδες έκανε πάλι!!!!
Φοβερή διπλούρα η Μπορντό...φουλ για τίτλο!
Επισκέπτης
Εσεις οι 2 έχετε συναντηθεί ποτέ?Πούστη να πεις τον πρόεδρο σου ρε αρχίδι!
Φοβερή διπλούρα η Μπορντό...φουλ για τίτλο!
gatto
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Αυγ 2007
- Μηνύματα
- 22.148
- Like
- 41
- Πόντοι
- 366
Ήταν κάποτε μαθητής μου σε ένα σεμινάριο που έδινα για το στοίχημα...Εσεις οι 2 έχετε συναντηθεί ποτέ?

Bull_
Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 9.887
- Like
- 4
- Πόντοι
- 66
Το άλλο με τον τοτό το ξέρεις...????Ήταν κάποτε μαθητής μου σε ένα σεμινάριο που έδινα για το στοίχημα...![]()

Είσαι τυχερός που δεν έπαιζε η ομάδα σου σήμερα

gatto
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Αυγ 2007
- Μηνύματα
- 22.148
- Like
- 41
- Πόντοι
- 366
Μήπως είσαι ο Φερέρ?Το άλλο με τον τοτό το ξέρεις...????![]()
![]()
Είσαι τυχερός που δεν έπαιζε η ομάδα σου σήμερανα δείς τι χουνέρι θα σου έκανα
![]()
Άντε και ένα γκολάκι η Ναβάλ για να κλείσει υπέροχα ένα φοβερό ΣΚ!

Επισκέπτης
Εδώ είναι όλα τα λεφτά, οβερακι απο ημίχρονο Ατλέτικο και Μαρσειγ και είμαι άνετος!


Bull_
Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 9.887
- Like
- 4
- Πόντοι
- 66
Kαταρχήν ρε χαμένε στη 4αδα έχασες τη Σιένα και την Πακος...κουβάςΜήπως είσαι ο Φερέρ?
Άντε και ένα γκολάκι η Ναβάλ για να κλείσει υπέροχα ένα φοβερό ΣΚ!![]()
στις μπομπες έπιασες 3/5...τις έπαιξες όλες μονές???παρολί???σύστημα???
Που είναι το τέλειο Σ/Κ ρε κολλητέ...???
gatto
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Αυγ 2007
- Μηνύματα
- 22.148
- Like
- 41
- Πόντοι
- 366
Έπιασα και τα οβεράκια σήμερα και κάτι ψιλά από την Μπορντό...χθες δεν ξέρεις τι έπαιξα ρε άχρηστε?Kαταρχήν ρε χαμένε στη 4αδα έχασες τη Σιένα και την Πακος...κουβάς
στις μπομπες έπιασες 3/5...τις έπαιξες όλες μονές???παρολί???σύστημα???
Που είναι το τέλειο Σ/Κ ρε κολλητέ...???
Bull_
Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 9.887
- Like
- 4
- Πόντοι
- 66
Για σήμερα μιλάμε ρε γκουρού...μη με μπερδεύειςΈπιασα και τα οβεράκια σήμερα και κάτι ψιλά από την Μπορντό...χθες δεν ξέρεις τι έπαιξα ρε άχρηστε?

gatto
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Αυγ 2007
- Μηνύματα
- 22.148
- Like
- 41
- Πόντοι
- 366
Το ΣΚ σημαίνει Σάββατο και Κυριακή...Για σήμερα μιλάμε ρε γκουρού...μη με μπερδεύεις![]()

Bull_
Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 9.887
- Like
- 4
- Πόντοι
- 66
Το ξέρω...Το ΣΚ σημαίνει Σάββατο και Κυριακή...![]()
αλλά δεν ήταν τέλοιο..αυτό σου λέω τόση ώρα!!!
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 294
- Εμφανίσεις
- 25K
- Απαντήσεις
- 410
- Εμφανίσεις
- 45K