ασε που εχει και δυσκολο προγραμμαΑυτο και η Μπαγερν με πεταξαν εξω χτες. Παντως τον Αστερα απο και περα τον βλεπω να δυει. Ως εδω ηταν.
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).

έχασε πέναλτυ,του ακυρώσανε γκολ,έχασε ευκαιρίες...με έσκασε σου λέω!!! 

