davarits
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 4.758
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
ΔΙΛΑΔΙ να φορτοσο σημερα λευτα για του χρονου???αν βγαλεις κερδος καλο
παιξε ενα στοιχημα διαρκειας..
![]()
ΔΙΛΑΔΙ να φορτοσο σημερα λευτα για του χρονου???αν βγαλεις κερδος καλο
παιξε ενα στοιχημα διαρκειας..
![]()
Για στειλε κανα μειλ σε καμμια στοιχηματικη εφημεριδα...
Αυτοιπρεπει να κρατανε εξειδικευμενα στατιστικα...
ωραια...ΔΙΛΑΔΙ να φορτοσο σημερα λευτα για του χρονου???![]()
και γιατι να περιμενο τοσο καιρο αφου μπορο με χαμιλι αποδοση στον ιδιο χρονο να το πολαπλασιασο 300 φορες και βαλε !! για εξιγα μου τον σιλογισμο σου να καταλαβο σε τι σιμφερει??
και αν εχεις τα κοτσια
βαρα και πρωταθλήτρια πρεμιερ λιγκ μαντσεστερ γιουν να τινάξεις τα ταμεια στον αερα ;)
το λες επειδη πηγε ο βιλας μποας στην τσέλσι?Χλωμο το κοβω αυτο!! ;)
το λες επειδη πηγε ο βιλας μποας στην τσέλσι?
και να την παιξεις τοπ 3αδα 1.20 δινειΟχι απαραιτητα.. υπαρχουν πολλες ομαδες.. προσωπικα ευελπιστω για λιβερπουλ! αλλα θα δειξει!![]()

μονο bwin το εχω δει που δεν παιζω εκειρε σταμ ολυμπιακο long term που βρισκουμε?
σε ποια εταιρια το δες απο τωρα ?![]()

=20 ευρω
..Φυσικα δεν καπνιζω δεν πινω
Μονο καμια πιτσα γιγας κοπαναω και καμια κοκα κολα Εχω πει καποια πραγματα απο περυσι, οταν βρω λιγο χρονο θα τα πω παλι, γενικως παντως, οπως ειπα και πριν οι μεγαλες αποδοσεις μπορει να σου δωσουν καλη αβαντα και οι οποιες καθονται, δεν ειναι κατι το απιαστο...zanclod 72 ακομη θυμαμαι αυτη την ανατροπη καπου το φεβρουαριο στη β ιταλιας
μελεταω και εφαρμοζω το τελυταιο μισο χρονο εναλλακτικους τροπους στοιχηματισμου
το δικο σου δεν τον εχω προσεγγισει καθολου
μπορεις σε γενικες γραμμες να μας πεις τη σκεψη σου και το εαν θεωρεις πως μακροπροθεσμα εχεις βγει κερδισμενος απο αυτο
αναλυσε το λιγο αν μπορεις γιατι γενικα ψαχνομαι ;)
Man μονο η πιτσα γιγας μου αρεσει παρα πολυΒρε Χρηστο10, ολο για πιτσα Γιγας λες, για κανε μας πιο λιανα, ποια εννοεις, αυτη της Fun?Γιατι αυτη εχει 24-26 κομματια, εκτος και αν την τρως με κανα φιλο, ή την κρατας για να την τρως 3-4 μερες..
Εκτος και αν εισαι 250 κιλα, οποτε αυτη ειναι μονο ενα πιατακι για ατομο τετοιου διαμετρηματος![]()
ι γιαυτο αναφερομαι για την γιγας
Συνηθως 99% την παιρνω με εξτρα γεμιση..Τωρα δεν ειναι απο αλυσιδα φραντσαιζ..Αλλα απο εναν φιλο
..Και επειδη τον ξερω προσωπικα εχω την επιλογη λογο της γνωριμιας μας να του λεω να την κανει οπως γουσταρω
αλος μπορει να θελει να φαει 7 κομματια και αλος το ιδιο
..Βγαζει 8 κοματια μεγαλα ειναι διπλασια απο την ατομικη προς τριπλασια
Την τρωω παντα ολη...
Ενταξη αν φαω μια πιτσα γιγας πχ στις 9 το βραδυ.. μετα θα φαω5-6 το απογευμα της αλλης μερας δηλαδη τρωω σκαω και μετα ξανατρωω μετα απο σχεδον μια μερα...και ετσι δεν βαζω κιλα τεσπα μαλακια αλλα πιανει..Φιλος που ηταν ιταλια 7 χρονια μου ειπε οτι οι πιτσες οι ιταλικες μπροστα στις ελληνικες ειναι στο ζιμαρι μισες και απο υλικα σχεδον το 1-5 οποτε ειναι λογικο να μην πηρες κιλο..Και απο οτι μου ειπε οι ελληνικες ειναι πολυ καλυτερες...Σε ενα ταξιδη μου στην ιταλια πριν πολα χρονια με νταλικερη (για βολτα)σταματησαμε να φαμε σε ενα πολυ μεγαλο μαγαζι στον δρομο απανω..Μαν η χειροτερη ακαρανοδα της ζωης μου σε εστιατοριο κατσε καλα..Πεστο πρασινα μακαρονια ε λιγο κεφαλοτυρι απο πανω..Μαν οι ιταλοι αν ερθουν να φανε πιτσα και μακαροναδα στην ελλαδα θα ξεχασουν το ονοα τους..Οι ιταλοι εχουν το ονοα οι ελληνες την χαρη...Καλα, αιντε και καλη χωνεψη με την Ντανταλκ, σε εφτιξε η Ιρλανδια, το νερκο καλοκαιρακι που ελεγα, θα παρεις κανα πενταρι κιλα απο τις πιτσες που θα κερδισεις, να σαι σιγουρος
Παντως φιλε για ενα μεγαλο διαστημα που ζουσα Ιταλια, καθε μερα ζυμαρικα και πιτσες ετρωγα και δεν πηρα κιλο...