argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.282
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.378
- Πόντοι
- 16.235
Μαρή Μακάμπι Τελ Αβίβ άντε ισοφαριστο μαρηηηηηηηηηηη!!!!!!
Το τφεκισαΑταλάντα
4.35
4ο Γκολ
Μίλαν v Αταλάντα
![]()

και αρχιμαλάκας
και τα ποντάρει Άσσους επειδή είναι μαρκαρισμένες οι τιμές αυτές, απλώς είναι οι αποδόσεις εκκινήσεων για να ξέρω προς τα που πάει το κάθε παιχνίδι (άνοδος ή κάθοδος μέσων τιμών) και να αναλάβει ανάλυση μία ώρα προ έναρξης των ο κυρ Παντελής ο υπολογιστής.

Για αυτό τις αποκαλώ εταιρείες - κι ασχέτως εθνοτήτων/χρώματος - πλέον δεν παίζουν για τη φανέλα, οι εποχές άλλαξαν. Έκανα εδώ κογιότ γιατί δεν γουστάρω να γράφω 100000000 σχόλια.Και Ελληνικές ομάδες όπως ο Άρης εχουν πολύ Αφρική μέσα πάντως
Εσύ νέε μου έριξες τίποτα;Δώστε και σώστε
Είδες τι ώρα ήμουν μέσα και πότε ξύπνησα;Αιώνιες απορίες
θερμοκρασια εξω 3 βαθμους πανω απο το ζερο


υγ.. ισως να αξιζει και ο κωνσταντελιας οποιαδηποτε στιγμη να σκοραρει βλεπω εβαλε και σουτ απο μακρια με τον βολοκρυο αδερφε το πρωι και το βραδυ αλλα θα ανεβειΑδελφέ πολύ κρυο και χιόνι?





