χρηστος1011
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Οκτ 2013
- Μηνύματα
- 15.323
- Like
- 3.091
- Πόντοι
- 606
καλησπερα πριν λιγο επαιξα σε Πρακτορειο του ΟΠΑΠ Σαλερνιτανα-Ιντερ 2πλο 20000 χιλιαδες ευρω



0-2 και ειναι στο 22'Ενα διπλό την Μυκονο στην Γ Εθνικη που παιζει με τα Μεγαρα αυριο
Και μόνο ποιοτικα![]()


ακολουθούμε φίλο Νιπλη τον γκουρού του στοιχήματος
μπασκετ.
ρεαλ μπαρτσα. -4.5 ρεαλ
μπρεσια-πεζαρο. -5.5 μπρεσια
αρμανι-τρεβιζο. -10.5 αρμανι
σκαφατι-βιρτους. -5,5 βιρτους
βιλερμπαν-μονακο -3,5 μονακο


Τώρα ο @macchiato θα πάρει το αίμα του πίσω με 100% επιτυχίες , αναμένουμε νέα του.![]()



Ναι αλλα ο Νιπλακος το εβλεπε το ματσακι και επαιξε χ στο 7,5 που το εδινεειναι απιστευτο! ολη την ημερα σκεφτομουν να παιξω γκολ-γκολ αρης-κηφισια
αλλη μια σκεψη που εμεινε..σκεψη
@Νίπλης![]()


Ναι αλλα ο Νιπλακος το εβλεπε το ματσακι και επαιξε χ στο 7,5 που το εδινε
Αυτη η γαμημενη Κηφισιά , τι λεφτα ειχα χασει με την γαμιολα




ηταν προκλητικη η αποδοση,ακομα και η διπλη Χ2 εδινε ενα δυαρακι!




Μόνο εσένα από εδώ και πέρα θα ακούω , είσαι ο γκουρού του στοιχήματος ,να σου στείλω μια κούτα γαρίδες γίγας ; έτσι για το καλό.Ναι αλλα ο Νιπλακος το εβλεπε το ματσακι και επαιξε χ στο 7,5 που το εδινε
Αυτη η γαμημενη Κηφισιά , τι λεφτα ειχα χασει με την γαμιολα

