χρηστος1011
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Οκτ 2013
- Μηνύματα
- 15.322
- Like
- 3.090
- Πόντοι
- 606
καλημερα στο καλυτερο σαιτ και θρεντ της Γης
εχθες ειδα το thekingsman sto mall Αγιος Δημητριος καλη ταινια να την δειτε
εχθες ειδα το thekingsman sto mall Αγιος Δημητριος καλη ταινια να την δειτε



ΥΓ.. εφαγα ενα μπεργκερ γλυφαδα εκει στο κουιν πρεπει να ειναι κανα 40 χρονια αυτο το μπεργκεραδικο τρωει και ο γιαννακης ο αντετουκονμπο ενα μπεργκερ παιδια αλλο πραμα 
ΥΓ2 Αυριο το πρωι περπατημα αλιμος αβεροφ και επιστροφη 
σημερα ρεπο γιατι χρειαζεται
με διαφορα απο το 2
το πιο παραγωγικο Πρωταθλημα στην ευρωπημε διαφορα απο το 2
![]()
καλημερα σε ολους1 ημίχρονο 2 τελικό τα μουνόπανα!
7+ τέρματα απόδοση 17€
Τουλάχιστον πλήρωσε τους πάντες το over2.5 & g/g
δεν το εστησαν μην θυμωνεις
καλησπερα μολις περπατησα απο τον Αλιμο Καλαμακι Μεχρι το Πασαλιμανι γυρισα πηγα μεχρι τα Μακ Ντολντας στην Γλυφαδα εκεινο το γωνιακο. Και γυρισα Παλι στο καλαμακι με γρηγορο περπατημα μεσα σε 30 λεπτα
αρε φαιη με τις βυζαρες σου πρωι πρωι και με τις καρμποναρες σου 
σαιτ και θρεντ της Γης
παιδια πολυ ωραια η αθηνα αλλα απο τιμες εχω την εντυπωση οτι σας πιανουν τον κωλο στα παντα


για να δω μια εξω τι θερμοκρασια εχει εδω στο Καλαμακι για να παω περπατημα μισο λιγακη
