Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.322
Like
3.090
Πόντοι
606
Τετράδα@9.55
Boost Νίκης

Ναι​

1.58

Να Σκοράρουν και οι 2 Ομάδες​

Σαουθάμπτον v Ίπσουιτς​

Ναι​

1.61

Να Σκοράρουν και οι 2 Ομάδες​

Μπρίστολ Σίτι v Πλίμουθ​

Ναι​

1.77

Να Σκοράρουν και οι 2 Ομάδες​

Κάρντιφ v Κόβεντρι​

Ναι​

2.12

Να Σκοράρουν και οι 2 Ομάδες​

Πρέστον v Μπέρμιγχαμ Σίτι​

Boost Νίκης10%€4.27
Ποντάρισμα€5.00
Συνολική πιθανή επιστροφή€52.00
Κλείσιμο
:hi::priest::grin:
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.322
Like
3.090
Πόντοι
606
  • Δυάδα
    3.94

    Ποντάρισμα:
    €15.00
    Επιστροφή:
    €59.06
  • Over 2.5
    2.25
    19/09/2023 | 22:00
    Συνολικά Γκολ O/U 2.5
    Λάτσιο v Ατλέτικο Μαδρίτης
    Τσάμπιονς Λιγκ

  • Ναι
    1.75
    19/09/2023 | 22:00
    Να Σκοράρουν και οι 2 Ομάδες
    Σαχτάρ Ντόνετσκ v Πόρτο :hi::priest::grin::glasses:
    Τσάμπιονς Λιγκ
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.285
Κριτικές
64
Like
59.378
Πόντοι
16.235
Σε Ρότερνταμ και Παρίσι κουνήστε από μια φορά κάνα δίχτυ να κυκλωσουμε τα Ο....άντε μπρεεεεεεε!
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.322
Like
3.090
Πόντοι
606
καλησπερα στο καλυτερο σαιτ και θρεντ του Πλανητη:hi:

σημερα θα παμε ταμειο:cheesy:
 
  • Like
Αντιδράσεις: Vagra7

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.322
Like
3.090
Πόντοι
606
Μπενφίκα Σαλτσμπουργκ το βλεπεις για μπόμπα διπλό;
:hi:1ασσο και οβερ 2,5 παρεα οχι 2πλο για να ερθει πρεπει να μην παιξουν μπαλα καθολου οι παιχτες τις μπενφικα. ειναι και οι 2 φορμαρισμενες αλλα η Μια ειναι Γιγαντας φορμαρισμενος η Αλλη ειναι νανος φορμαρισμενος :hi: Συνηθως αν θες μεγαλη αποδοση πας σε ανατροπη γιατι και η φορμα της Μπενφικα δεν ειναι χαλια για να πεις οτι θα ρισκαρεις στο 2πλο δεν ξερω αν βγει και γκολ-γκολ αυτοι που φωρτονουν το μονο σιγουρο ειναι οτι θα το παιξουν ασσο σκετο εσυ εγω κτλ με λογικη πρεπει να το παιξουμε οβερ σκετο :hi:Αλλα αν θες 2πλο σαν αποδοση αξιζει τωρα αν βγει ενταξει βγηκε ολα σπανε:grin: Ακου την εμπνευση σου
 
  • Like
Αντιδράσεις: Vagra7

Vagra7

Μέλος
Εγγρ.
28 Αυγ 2022
Μηνύματα
102
Like
240
Πόντοι
1
:hi:1ασσο και οβερ 2,5 παρεα οχι 2πλο για να ερθει πρεπει να μην παιξουν μπαλα καθολου οι παιχτες τις μπενφικα. ειναι και οι 2 φορμαρισμενες αλλα η Μια ειναι Γιγαντας φορμαρισμενος η Αλλη ειναι νανος φορμαρισμενος :hi: Συνηθως αν θες μεγαλη αποδοση πας σε ανατροπη γιατι και η φορμα της Μπενφικα δεν ειναι χαλια για να πεις οτι θα ρισκαρεις στο 2πλο δεν ξερω αν βγει και γκολ-γκολ αυτοι που φωρτονουν το μονο σιγουρο ειναι οτι θα το παιξουν ασσο σκετο εσυ εγω κτλ με λογικη πρεπει να το παιξουμε οβερ σκετο :hi:Αλλα αν θες 2πλο σαν αποδοση αξιζει τωρα αν βγει ενταξει βγηκε ολα σπανε:grin: Ακου την εμπνευση σου
Εχω φαγωθεί σήμερα με αυτό το ματς ότι θα σκάσει μπόμπα.τι να πω θα δουμε.
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.322
Like
3.090
Πόντοι
606
Εχω φαγωθεί σήμερα με αυτό το ματς ότι θα σκάσει μπόμπα.τι να πω θα δουμε.
αυτα τα παιχνιδια οι μπουκ μεικερ τα εχουν ψαξει απο 2000 μεριες αν ειναι για βομπα δεν θα το εδειναν τοσο πολυ το 2πλο δεν ειναι χαζοι :wink: να παιζεις χαλαρα οσο μπορεις χωρις να δυσκολευεσαι οικονομικα απλα τωρα ψαχνεις ψυλ΄λους στα αχυρα:grin::hi:ειναι καποιοι που παιζουν μονο αντροπες θελουν να κλεισουν τον ΟΠΑΠ:grin: καποιοι μονο μπομπες ο καθενας το στυλ του:D:
 

daddycool

Σεβαστός
Εγγρ.
24 Μαΐ 2022
Μηνύματα
779
Κριτικές
20
Like
2.566
Πόντοι
1.196
Ποσο το ήθελες;Κάνα διφραγκο;take it or leave it.
Είναι δυο διαφορετικά γεγονότα, κ τα ζητάς συνδυαστικά. ΚΑΙ το γεγονός Α (ημίχρονο) ΚΑΙ το Γεγονός Β (τελικό). Άρα, όπως μάθαμε στο Α εξάμηνο, πάει γινόμενο: πιθανότητα Α x πιθανότητα Β
 

macchiato

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2021
Μηνύματα
2.287
Like
2.945
Πόντοι
456
ερχονται μπομπες:coffee::coffee: τρωω ρεβυθια με παντζαρια,μελετω κανα μισαωρακι και...επανερχομαι:rockon:

χθες που δεν ασχοληθηκα,ηταν καλη μερα! γαμω τα σαββατοκυριακα:coffee:
 

forza23

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
3.827
Κριτικές
2
Like
8.443
Πόντοι
2.306
Είναι δυο διαφορετικά γεγονότα, κ τα ζητάς συνδυαστικά. ΚΑΙ το γεγονός Α (ημίχρονο) ΚΑΙ το Γεγονός Β (τελικό). Άρα, όπως μάθαμε στο Α εξάμηνο, πάει γινόμενο: πιθανότητα Α x πιθανότητα Β

Δεν είναι ανεξάρτητα γεγονότα, σου λέει αν κερδίζει ο Ολυμπιακός στο πρώτο ημίχρονο πόσο πιθανό είναι να το γυρίσει η Κηφισιά σε ισοπαλία;
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.285
Κριτικές
64
Like
59.378
Πόντοι
16.235
Είναι δυο διαφορετικά γεγονότα, κ τα ζητάς συνδυαστικά. ΚΑΙ το γεγονός Α (ημίχρονο) ΚΑΙ το Γεγονός Β (τελικό). Άρα, όπως μάθαμε στο Α εξάμηνο, πάει γινόμενο: πιθανότητα Α x πιθανότητα Β
Για Στοίχημα μιλάμε ,όχι για αριθμητική.
 

daddycool

Σεβαστός
Εγγρ.
24 Μαΐ 2022
Μηνύματα
779
Κριτικές
20
Like
2.566
Πόντοι
1.196
Βασικά το
Δεν είναι ανεξάρτητα γεγονότα, σου λέει αν κερδίζει ο Ολυμπιακός στο πρώτο ημίχρονο πόσο πιθανό είναι να το γυρίσει η Κηφισιά σε ισοπαλία;
Βασικά το λάθος μου είναι ότι πρόκειται για τα γεγονότα 1ΗΤ + 1Χ @2nd Half
 

macchiato

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2021
Μηνύματα
2.287
Like
2.945
Πόντοι
456
:coffee::coffee::coffee::coffee: λοιπον αφου εριξα μπολικα κλανιδια,ηρθε η εμπνευση!!

Τουαργκα - Μπερκανε g/g
Oλιμπια Ελμπλακ - Πογκον Σιεντνιτσε g/g
Προ Bερτσελι-Προ Σεστο g/g
Χαντερσφιλντ-Στοουκ g/g
Noριτς-Λεστερ g/g
Bιρτους Βερονα-Βιτσεντζα g/g
Σεβιλλη-Λανς g/g

:rockon::rockon::rockon::rockon:
 

O_RAMPOS_JIMMYS

Μέλος
Εγγρ.
27 Σεπ 2021
Μηνύματα
33
Like
109
Πόντοι
0
:coffee::coffee::coffee::coffee: λοιπον αφου εριξα μπολικα κλανιδια,ηρθε η εμπνευση!!

Τουαργκα - Μπερκανε g/g
Oλιμπια Ελμπλακ - Πογκον Σιεντνιτσε g/g
Προ Bερτσελι-Προ Σεστο g/g
Χαντερσφιλντ-Στοουκ g/g
Noριτς-Λεστερ g/g
Bιρτους Βερονα-Βιτσεντζα g/g
Σεβιλλη-Λανς g/g

:rockon::rockon::rockon::rockon:
στα κορνερ γηπεδουχου στο αρσεναλ-psv το οβερ 7.5 εχει 3.5αποδοση λετε να βγει?? το θεμα στο σεβιλη λανς ειναι αν η σεβιλη παιξει σημερα για τη φανελα .η παιξει το φετινο της ποδοσφαιρο που δεν βλεπετε
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom