Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 37 άτομα (0 μέλη και 37 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.330
Κριτικές
11
Like
19.642
Πόντοι
3.846
Το λοιπόν (όπως λένε και οι φίλτατοι κουμπάροι στην Κύπρο): ΒΑΡΕΘΗΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...
Εδώ και 4 ημέρες ακολουθώ άλλη λογική πονταρισμάτων - χωρίς αποδόσεις και κυρ Παντελή υπολογιστή. Φυσικά και καταγράφω τα αποτελέσματα όμως δεν κάθομαι να ξημεροβραδιάζομαι στις ιστοσελίδες αποδόσεων, να αποθηκεύω πολλαπλά δείγματα κλπ κλπ
Η τρέχουσα φόρμα των ομάδων είναι αυτή που είναι, δεν αλλάζει. Άντε να αλλάξουν 10 θες 20% οι 1Χ2 αποδόσεις στο τελευταίο 24ωρο, ε αν πάνε παραπάνω, ας καβαληθούν στον Κόλο Κόλο. Έτσι βάσει της φόρμας ποντάρω Άσσους/δύο είτε ντρο νο μπετ (στοίχημα χωρίς ισοπαλία) διαλέγοντας 3αδες ή 4αδες παρολί φυσικά και επίσης φυσικά τα βάζω και σε ένα σεντόνι δελτίο κι ό,τι βρέξει.
Θα δούμε πώς θα πάει η νέα μέθοδος (σκέτος τυφλοσούρτης). Αν πάει έστω και καλούτσικα αναλύσεις αποδόσεων, χρονοβόρες διαδικασίες κλπ κλπ θα γίνονται μόνο αν θελήσω να ρίξω συστήματα με σκορ, εντάξει εκεί τι σόι τυφλοσούρτη να ακολουθήσεις; :glasses:
 

Συνημμένα

  • 1.jpg
    1.jpg
    92,1 KB · Εμφανίσεις: 56
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.330
Κριτικές
11
Like
19.642
Πόντοι
3.846
Με χρήση κυρ Παντελή => Βενέτσια, θα την ρίξω Άσσο κι ελπίζω να μην καβαληθεί στον Κόλο Κόλο. Βέβαια και η σύγκριση των φορμών δείχνει υπέρ, είδομεν...
Ξανά με κυρ Παντελή τα 603 συνολικά κατσίβελων 1ης δεδομένα δείχνουν Άσσο τη Βαγιεκάνο.
Όσο για τη Σαραγόσα τα 906 δεδομένα της 2ης κατσίβελων κάπου διαφωνούν με τις φόρμες και τις επιλογές των tipsters, άρα καλύτερα αποχή.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Καλός ο τυφλοσούρτης για γρήγορες εκτιμήσεις αλλά εκεί που υπάρχουν δεδομένα ας γίνεται μια επίσης γρήγορη ανάλυση με τον κυρ Παντελή - ακόμα και 1-2 ώρες προ έναρξης - αδιαφορώντας για τις αλλαγές των αποδόσεων στο τελευταίο μισάωρο. Έτσι παρέχεται και μια άνεση να ρίχνω περισσότερα των 2 παιχνιδιών ανά δελτίο (με σύστημα εννοείται 2/3, 3/4, 4/5, 4/5/6) χωρίς να ανοίγω πολλαπλά παραθύρια κι έμπα φόρτωσε τις νέες αποδόσεις και άντε πάλι δες αν άλλαξε κάτι και καλά κέρδη με ακάπ όσοι ακολουθήσουν.

ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΣΤΙΣ 69 ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΤΟΥ ΜΗΝΟΣ.

Πού κολλάνε οι μετανάστες και οι Ουκρανοί πρόσφυγες ;;;
Tώρα έχει τζόγο και δεν υπάρχει χρόνος για πάρλα, από όσο είδα στα γρήγορα είναι μουσλίμια.

I Love the smell of Napalm in the morning
Κοίτα να ρίχνεις καμμιά μπόμπα όποτε μπαίνω γιατί ο χρόνος μου είναι πολύτιμος και δεν ξημεροβραδιάζομαι εδώ μέσα όπως παλιότερα.
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
μπαγερν-λεβερκουζεν

g-g over 2,5 και σκορερ ο μπονιφεις
 

daddycool

Σεβαστός
Εγγρ.
24 Μαΐ 2022
Μηνύματα
778
Κριτικές
20
Like
2.566
Πόντοι
1.196
Hull (0)
Tigre - Est (O 2.0)
Defensa y Justicia (+0.25)
Norwich (-0.5)
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.322
Like
3.090
Πόντοι
606
καλημερα στο καλυτερο σαιτ και θρεντ του πλανητη:hi: Παω να φαω ενα κουλουρι θεσσαλονικης και να πιω εναν ελληνικο μονο γλυκο μετα 40 λεπτα γρηγορο περπατημα και καμια 100 καμσεις .:grin::grin::grin: ευτυχως δεν επαιξα εχθες στοιχημα θα εχανα τα 0,50 λεπτα μου:grin:
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.322
Like
3.090
Πόντοι
606


καλημερα και πάλι:hi: παιδια αυτο ειναι το καναλι μου στο γιουτιουμπ οποιος θελει ενα λαικ και μια εγγραφη ευχαριστω.Κανω βιντεακια με το τι τρωω καθε μερα :hi:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.281
Κριτικές
64
Like
59.376
Πόντοι
16.235
καλημερα στο καλυτερο σαιτ και θρεντ του πλανητη:hi: Παω να φαω ενα κουλουρι θεσσαλονικης και να πιω εναν ελληνικο μονο γλυκο μετα 40 λεπτα γρηγορο περπατημα και καμια 100 καμσεις .:grin::grin::grin: ευτυχως δεν επαιξα εχθες στοιχημα θα εχανα τα 0,50 λεπτα μου:grin:
Χρηστάρα αυτό είναι όλο το πρωινό σου ;
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.281
Κριτικές
64
Like
59.376
Πόντοι
16.235


καλημερα και πάλι:hi: παιδια αυτο ειναι το καναλι μου στο γιουτιουμπ οποιος θελει ενα λαικ και μια εγγραφη ευχαριστω.Κανω βιντεακια με το τι τρωω καθε μερα :hi:
Γιατί μιλάει τόσο σιγά;Για να μην ξυπνήσουν οι γονείς του και τον δειρουν;
 

macchiato

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2021
Μηνύματα
2.287
Like
2.945
Πόντοι
456

μας εκαψαν οι κοκκινες καρτες...:coffee: για να δουμε αν θα ξεκινησει καλα η σημερινη μερα:coffee:

ΠΑΟΚ u19 - Aρης u19 g/g (+over, το οποιο δεν εχει αξία ομως!)
AEK u19 - Oλυμπιακος u19 2
Οιτα Τρινιτα - Τοκουσιμα g/g
 

shadow

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Νοε 2019
Μηνύματα
11.809
Κριτικές
1
Like
9.639
Πόντοι
2.456
μας εκαψαν οι κοκκινες καρτες...:coffee: για να δουμε αν θα ξεκινησει καλα η σημερινη μερα:coffee:

ΠΑΟΚ u19 - Aρης u19 g/g (+over, το οποιο δεν εχει αξία ομως!)
AEK u19 - Oλυμπιακος u19 2
Οιτα Τρινιτα - Τοκουσιμα g/g
Το απόγευμα έχει νομίζω ενδιαφέρον παιχνίδια
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.322
Like
3.090
Πόντοι
606
Χρηστάρα αυτό είναι όλο το πρωινό σου ;
:hi:οχι αυτο ειναι πριν το περπατημα για ενεργεια:grin: και να μην ειναι το στομαχι πολυ γεματο:grin: στο καπακι εφαγα 1 κουλουρι ακομα ..1 πιροσκι τηγανιτο της ωρας με γεμιση πατατα και εναν φραπε γλυκο για αραλικι:D:
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.322
Like
3.090
Πόντοι
606
Τετράδα@9.01

Over 2.5​

1.88

Συνολικά Γκολ O/U 2.5​

Χάνσα Ροστόκ v Φορτούνα Ντίσελντορφ​

Over 2.5​

1.68

Συνολικά Γκολ O/U 2.5​

Καρλσρούη v Καϊζερσλάουτερν​

Ναι​

1.64

Να Σκοράρουν και οι 2 Ομάδες​

Γιελγκάβα v Ντάουγκαβπιλς​

Over 2.5​

1.74

Συνολικά Γκολ O/U 2.5​

Εσκιλστούνα v Έργκριτε​

Ποντάρισμα€0.60
Συνολική πιθανή επιστροφή€5.41 :hi::priest::grin: 4αδα φωτια αρχιζουν ολα σε 5":grin:
Κλείσιμο
 

macchiato

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2021
Μηνύματα
2.287
Like
2.945
Πόντοι
456
σε καλη μερια Γιατομπουτσο :headbang2:


πεταει η ομαδα !


:wanker::wanker::wanker:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.281
Κριτικές
64
Like
59.376
Πόντοι
16.235
:hi:οχι αυτο ειναι πριν το περπατημα για ενεργεια:grin: και να μην ειναι το στομαχι πολυ γεματο:grin: στο καπακι εφαγα 1 κουλουρι ακομα ..1 πιροσκι τηγανιτο της ωρας με γεμιση πατατα και εναν φραπε γλυκο για αραλικι:D:
Τώρα μάλιστα!
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom