Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Λαγε παίζε τον ολυμπιακό κόντρα εσύ και δε τη γλυτωνεις τη φυλακη...οικονομικές παλι όπως με την Αθλέτικο..
![]()
και το Καρούμπαλο με την Αθλέτικο θυμάσαι..Εγω το τζιελ λυπαμαι που πουλησε και τη στανη :-

ευτυχως με φυλαξε ο θεος και ακουσα το φιλαρακι μου τον μπραβο67 ,πριν ξεκινησω να παω πρακτορειο ηρθε σε οραμα μπροστα μου και μου αλλαξε γνωμη και εριξα θρυλο ασο απο ημιχρονο.....Εγω το τζιελ λυπαμαι που πουλησε και τη στανη :-
χρησταρα τα στηνει ο τιγρης,εδω εστησε και το τσουλουκαλημεραΕτσι οπως βλέπω το πρόγραμμα τις σούπερ Λίγδας
σαν όλη αγωνιστική βρωμάει για 1ασσο
![]()
αδερφε τα ισοπεδωνεις ολα.καλμα που λεει και αλλος...καλα νταξ αποψε μεχρι και ο Μποτια επαθε νεκρανασταση ημαρτον
το ενα μπουρδελο εχασε χτες με 7 απο την Μπαγερν
το αλλο μπουρδελο σημερα απο τον Ολυμπιακο....
δεν συμφέρει τους μπουκ να στήνονται τα ματςχρησταρα τα στηνει ο τιγρης,εδω εστησε και το τσουλου
καλημερα στα παιδια.χρησταρα πως το ειδες το ματς λιγα λογια?δεν συμφέρει τους μπουκ να στήνονται τα ματς![]()
![]()
καλημερα αδερφεκαλημερα στα παιδια.χρησταρα πως το ειδες το ματς λιγα λογια?
με 4-6 γκολ πεσανε πακετα στο 2 χθες παντως.στο διαδικτυο ειχε παει 5 ο 1..και ο κλοπαπ 1.75 το 2....καλημερα αδερφεΜε κουρασε το παιχνιδι σαν θεαμα.. αν αυτο ειναι το ποδοσφαιρο
Πολυ τακτικη
Τωρα τι να πω σαν παιχνιδι
ο καθενας βγαζει τα συμπεράσματα του
![]()
Το θεμα ειναι πως θα γινει εμεις να κερδιζουμε στο στοιχημα
Οπου οι Μπουκ Μεικερ μας πολεμανε με Πυρινικες βομπες και εμεις κραταμε για οπλα
τα κινεζικα ξυλάκια για φαγητο
Παντως καταλαβα για τα καλα 1 πραγμα το βιωσα δηλαδη οπως λεει και ο οσσο
οτι για να βρουμε την αληθεια πρεπει να την βρουμε μεσα απο την δικη μας εμπειρια οχι απο διαβασμα και σκεψεις άλλον
Οτι πριν καθε ευρωπαικο αγωνα το τελευτεο στο εγχωριο πρωταθλημα μετραει πολυ
υπερ του αουτσαιντερ
Και οτι δεν πρεπει να βγαζουμε συμπερασματα απο τους τελευτεους αγωνες πρωταθληματος πριν τα ευρωπαικα παιχνιδια των ομαδων
Πχ Ολυμπιακος-Εργοτελης Που ηταν χαλια ο ολυμπιακος και σασουολο γιουβεντους
αλλα και οτι η στατιστικη μετραει. Αλλα εκτος ολλων αυτον μετα πρεπει να πολεμησουμε τα παθη μας την ανυπομονησια μας τον εγωισμο μας την απληστια μας
Με λιγα λογια παιδια
![]()
![]()
Το στοιχημα ειναι τοσο δυσκολο και τοσο πολυπλοκο Που οι Μπουκ Μεικερ ξεφυτρωνουν οπως τα σαλιγκαρια μετα την βροχη
Ενα αλλο που καταλαβα ειναι οτι οι ομαδες Που παιζουν στο ουεφα σημερα δηλαδη οτι ολες ενδιαφερονται για το ουεφα
Αυτο το καταλαβα απο την πρωτη αγωνιστικη ολες το ειχαν χτυπησει δεν αδιαφορισε καμια
αυτο θα ηταν καλο σαν καποιο δεδωμενο σημερα για οβερ και οβερ 3,5 αναλογα τους αγωνες τις βθμολογιες κτλ
![]()
![]()
![]()
ΥΓ... Εδω θελω να κανω μια αναφορα για σημερα ιδιως.. οτι πριν 3 χρονια ενας 16 χρονος απο ενα χωριο πανω απο την εδεσσα (το δελτιο το ειδα σε φωτοτυπια που εβγαλε ο προποτζης του πρακτορειου πριν βγαλει το κουπονι ο ΟΠΑΠ στα δελτιου του με τους μεγαλους νικητες τις εβδομαδας
) Σαν σημερα Επιασε με 0,60 λεπτα στον ΟΠΑΠ
καρφωτα
10 παιχνιδια
με 4-6 γκολ
πηρε καθαρα στο χερι 50000 ΕΥΡΩ
Και εκεινη την ημερα αν θυμαμαι καλα ειχαν βγει ακομα κανα 2-3 παιχνιδια 4-6 γκολ
Οποτε σημερα παιδια Καπως που διαβασα πριν καμια ωρα καπως με τις βαθμολογιες το οτι εχει ακομα καποια παιχνιδια κτλ μπορει υπαρχει περιπτωσει να εχουμε σημερα οβεριες σαν πριν 3 χρονια που ο πιτσιρικας που επιασε αυτα τα 10 παιχνιδια στο ουεφα 4-6 γκολ να εχουμε τιποτα επαναληψη
Καπως στα γκολ
αυτα
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ναι εκανα μια αναληση για το θεμα του ποσοστου στον ΟΠΑΠ για το 0,5 κατεβασμα ανα 2-3 ωρεςπεσανε πακετα στο 2 χθες παντως.στο διαδικτυο ειχε παει 5 ο 1..και ο κλοπαπ 1.75 το 2....![]()
παίξε τις 2 ντιναμό και ηρέμησε μαν...Περιμένω στάνταρ από,ρεντμαν φτο....για να φάμε ψωμάκι....![]()
παίξε τις 2 ντιναμό και ηρέμησε μαν...


