Gun Club 181
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Ιαν 2012
- Μηνύματα
- 16.346
- Like
- 108
- Πόντοι
- 166
εχθες σου αρεσε ο ολυμπιακος?
απο την μεση και πισω δεν βλεποτανε
η Ρομα παντως μου αρεσει φετος

εχθες σου αρεσε ο ολυμπιακος?

ενταξει το γεγονος οτι η ρομα ειναι πιο φρεσκια δεν το αμφισβητεί κανειςαπο την μεση και πισω δεν βλεποτανε
η Ρομα παντως μου αρεσει φετος![]()
![]()
![]()
μάγκες βλέπετε κάτι σήμερα?
Λέω να μην ακολουθήσω το δικό μου ένστικτο γιατί αυτές τις μέρες με έχει αφήσει
γκολ τον παοκ ασο ιντερνασιοναλ και οβερ νεα υορκη η τριας μουμάγκες βλέπετε κάτι σήμερα?
Λέω να μην ακολουθήσω το δικό μου ένστικτο γιατί αυτές τις μέρες με έχει αφήσει
γκολ τον παοκ ασο ιντερνασιοναλ και οβερ νεα υορκη η τριας μου

Ρε φιλαρακι σαν να μη μας τα λες καλα,στο 35 με το σκορ 0-0 εδινε 60,0 αποδοση να κερδιζει στο ημιχρονο ο Εργοτελης???Παρολο που το ματσακι ειναι μοιρασμενο στην κρητη,δινει 60 αποδοση στον ασσο ημιχρονο στο 35...
Ριχνω ενα 10αρικακι φαν μπετ...
Το ξερεις ότι Ντελ πιερο και Κατσουράνης επαιζαν αντίπαλοι προχθες στην Ινδια?παιδια χωρις πλακα πρωτη φορα βαζω αυτο το βιντεακι![]()
ναι ρε αλεξΤο ξερεις ότι Ντελ πιερο και Κατσουράνης επαιζαν αντίπαλοι προχθες στην Ινδια?
Ρε φιλαρακι σαν να μη μας τα λες καλα,στο 35 με το σκορ 0-0 εδινε 60,0 αποδοση να κερδιζει στο ημιχρονο ο Εργοτελης???
Απο-κλει-ε-τε,σε καμια εταιρια,σε κανενα πλανητη δεν γινοντε αυτα.
Μαλλον 6,0 αποδοση εδινε και ψιλομπερδευτηκες.
κριμα ρε φιλε γαμω την πουτανα την ιντερνασιοναλ που ηταν και φαβορι η καριολαΑκολούθησα.. Γενικότερα πεσμένο ηθικό και λάθος δελτία. Οπότε ελπίζω να κάτσει το δικό σου να πάρουμε καμιά ανάσα
Θα διαφωνησω απολυτα οτι ηταν φαβορι η ιντερνασιοναλ.Η κορινθιανς ειχε κανει κανει καποιες γκελες υπηρχε γκρινια για τα τελευταια αποτελεσματα συμφωνα με το υλικο που εχει.Η ιντερνασιοναλ ειναι γενικα ψιλοασταθης σαν ομαδα.Φαβορι την χρησαν οι book οι οποιοι αν θελαν να δωσουν σωστες αποδοσεις ι ιντερνασιοναλ επρεπε να ηταν στο 2,2 με 2,10 και η κορινθιαν στο 2,3 με 2,4.Τσιμπαει ο κοσμακης ...κριμα ρε φιλε γαμω την πουτανα την ιντερνασιοναλ που ηταν και φαβορι η καριολα
εχει εδρα γραφαν.....αρχιδιεςΘα διαφωνησω απολυτα οτι ηταν φαβορι η ιντερνασιοναλ.Η κορινθιανς ειχε κανει κανει καποιες γκελες υπηρχε γκρινια για τα τελευταια αποτελεσματα συμφωνα με το υλικο που εχει.Η ιντερνασιοναλ ειναι γενικα ψιλοασταθης σαν ομαδα.Φαβορι την χρησαν οι book οι οποιοι αν θελαν να δωσουν σωστες αποδοσεις ι ιντερνασιοναλ επρεπε να ηταν στο 2,2 με 2,10 και η κορινθιαν στο 2,3 με 2,4.Τσιμπαει ο κοσμακης ...
η πιστη στον εαυτο μας και στην αληθεια ειναι το πιο σημαντικό για την δυναμη του του πνευματοςΟσον αφορα τα παθη μας και εμμονες...οντως πχ σημερα επιασα 5 στα 6 με συστημα 4/5/6.Επαιξα και ενα funbet 9χναρια 90λεπτα ηρθαν τα 7 πηγα κουβα γιατι ηταν καρφι αν επαιζα ομως 7/8/9 με 13 κατι ευρωπουλα θα εβγαζα εξτρα ενα χιλιαρικο.Η χαρα του οπαπ.Δεν φταιει ο οπαπ αλλα εμεις που δεν πιστευουμε στους εαυτους μας.. και να παιζουμε ποιο εξυπνα και να μην χαριζουμε στον οπαπ...