Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 22 άτομα (0 μέλη και 22 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Λεβάντε @ 1,27
Ίντερ @ 1,44
Βιγιαρεάλ @ 1,90
Τριπλά 1 × 150,00 € (id: 17730400)
12/01/14, 23:26
Εκανα λαθος καλα που το ειδες,Βιγιαρεαλ οχι βαγιεκανο.

1,90 την έχει τη βιγιαρεαλ στο στοιχιμαν, ίδιο ποσοστό με οπαπ; :think:
Καλό φαίνεται, θα το κοιτάξω αύριο
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
προφανως...κατα 95% ειναι χαμενα λεφτα απο την στιγμη που παιχτηκαν αυτα....

Παρολι με παρολί έχει διαφορά. Δε μιλάμε και για κοκορετσάδες, δύο σημεία ή και τρία αν έχει αντεροβεροκαταστάσεις μέσα είναι καλά, μετά μειώνονται πολύ οι πιθανότητες
 

Gun Club 181

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιαν 2012
Μηνύματα
16.346
Like
108
Πόντοι
166
Παρολι με παρολί έχει διαφορά. Δε μιλάμε και για κοκορετσάδες, δύο σημεία ή και τρία αν έχει αντεροβεροκαταστάσεις μέσα είναι καλά, μετά μειώνονται πολύ οι πιθανότητες

δυο αντε τρια δεν ειναι παρολι ρε....απο κει και πανω ειναι το καλαμπουρι και τα πεταμενα λεφτα....βλεπεις κατι αλλους που πανε και παιζουνε οχτω παιχνιδια πχ  :2funny:
 

lagos

Μέλος
Εγγρ.
28 Νοε 2005
Μηνύματα
1.240
Κριτικές
1
Like
13
Πόντοι
16
να πω την ταπεινη μου αποψη για αυριο
Σαμπντορια 2
και τα 2 ματσ ιντερ και Αρσεναλ ειναι επικυνδυνα να σπασουν.Αν θα διαλεγα καποιο ειναι μαλον αυτο της arsenal.Ισως να το επαιζα 1Χ
Brest 1
Villarreal X
Ο αρης δεν εχει Χ αυριο η 1 ή 2
Καλες προβλεψεις και καλα κερδη σε ολους
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
Δεν είναι και παμπάλαιο ποστ
εσυ πιστευεις θα παραμεινει μετα τα χθεσινα αποτελεσματα ; + το κλιμα που επικρατει στην ομαδα + οτι μεχρι στιγμης δεν εχει ενισχυθει η ομαδα αφου δανεικους δεν προκειται να του δωσει ο ολυμπιακος + τα χρεη που εχει η ομαδα;

θα πεσει οπως επεσε η αεκ και του χρονου θα παιζουν γ εθνικη και αυτοι
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
Παρολι με παρολί έχει διαφορά. Δε μιλάμε και για κοκορετσάδες, δύο σημεία ή και τρία αν έχει αντεροβεροκαταστάσεις μέσα είναι καλά, μετά μειώνονται πολύ οι πιθανότητες

αυτο δεν ειναι παρολι ρε γατακι ειναι ψιψινολι
 

Επισκέπτης
Επιλογές για 13.1.2014:

Καλλονή - Άρης 1 / @ 3,05 / 60€
Άστον Βίλα - Άρσεναλ 1Χ / @ 2,82 / 60€

:rockon:

κι ένα 10ευρω στη δυάδα

Καλλονή 1
Άστον Βίλα 1

:rockon:
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
δυο αντε τρια δεν ειναι παρολι ρε....απο κει και πανω ειναι το καλαμπουρι και τα πεταμενα λεφτα....βλεπεις κατι αλλους που πανε και παιζουνε οχτω παιχνιδια πχ  :2funny:

Απ' τη στιγμή που δεν είναι μονός αγώνας δε θεωρείται παρολί; :think:
Σαν ορισμό λέω
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Επιλογές για 13.1.2014:

Καλλονή - Άρης 1 / @ 3,05 / 60€
Άστον Βίλα - Άρσεναλ 1Χ / @ 2,82 / 60€

:rockon:

κι ένα 10ευρω στη δυάδα

Καλλονή 1
Άστον Βίλα 1

:rockon:
Μην παιξεις Καλλονη μωρε...
Δεν μπορουν να παρουν τα ποδια τους...Παίζει να μην κανουν κι αλλη νικη μεχρι το τελος του πρωταθληματος αυτοι.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
δυο αντε τρια δεν ειναι παρολι ρε....απο κει και πανω ειναι το καλαμπουρι και τα πεταμενα λεφτα....βλεπεις κατι αλλους που πανε και παιζουνε οχτω παιχνιδια πχ  :2funny:
Ο.τιδηποτε περαν του μονού, ειναι παρολί.
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
εσυ πιστευεις θα παραμεινει μετα τα χθεσινα αποτελεσματα ; + το κλιμα που επικρατει στην ομαδα + οτι μεχρι στιγμης δεν εχει ενισχυθει η ομαδα αφου δανεικους δεν προκειται να του δωσει ο ολυμπιακος + τα χρεη που εχει η ομαδα;

θα πεσει οπως επεσε η αεκ και του χρονου θα παιζουν γ εθνικη και αυτοι

Το θέμα είναι ότι εγώ πιστεύω ότι θα πέσει απ' την αρχή της σεζόν, εσύ περίμενες μέχρι και σήμερα για να βεβαιωθείς :think:
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom