Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 24 άτομα (0 μέλη και 24 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.890
Κριτικές
39
Like
5.064
Πόντοι
2.696
Η Αυστραλία είναι από τις πολύ δύσκολες χώρες για εργασία.Λίγοι καταφέρνουν να μείνουν εκεί.Οι νομοι τους είναι πολύ αυστηροί.Το έχω ψάξει ιδιαίτερα το θέμα.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.770
Like
57.701
Πόντοι
12.756
αντζελο πες τον παλικαρο που πηγε αδελαιδα να μου κανει τα εισητηρια για αδελαιδα να παω για δουλεια να μου εχει βρει ομως και δουλεια τα εισητηρια να ειναι αλερ ετουρ πανε ελα δηλαδη. Αν δεν μου αρεσει να γυρισω πισω ελλαδα και να του τα δωσω τα λεφτα για τα εισητηρια αν πιασω κανα καλο παρολι στο στοιχημα :grin:
ok... :boobies: :boobies:
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.325
Like
3.092
Πόντοι
606

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.770
Like
57.701
Πόντοι
12.756
να μας βγαλει εξω καμια μερα αντζελο να μας κανει το τραπεζι με κρασι πολυτελειας ασπρο και μασα ψαρικα γιατι τον παμε τρελα :grin: δεν γλυφω :cheesy: :grin:
ναι οταν κατεβεις αθηνα και γινω και εγω λιγο καλα.....ειναι κουβαρντας.... :grin: :cheesy: :grin:
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.325
Like
3.092
Πόντοι
606
παιδια παω να παιξω ενα συστημα χ απο τα φορτωμενα apo to σαιτ τις matcmoney sto προποτζιδικο ta χ ειναι  100=λαβαλ-νιμ,    103=σερκλ μπαστια-νιορ,    104=τουρ-καεν,      και 113=ουτσιπατο- ρειντζερ ντε ταλκα συστημα 3-4 μπορει να το κανω και επι2 το σιγουρο ειναι παντως επι 1 :) :priest: :) σιγιου λετερ αφτερ ναιτ :)  :cheesy: :grin: :grin: :grin: :priest: :grin:
 

Centr1no_Duo

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
175
Like
4
Πόντοι
1
ποντάρισμα 3 ευρώ  ημιχ/τελικά.

μονακό Χ/2
αμπερντιν Χ/1
γρανάδα Χ/1

δεν το έψαξα και πολύ.
βγαίνω να δω τα ματσάκια μουρδελιάριδες. Τα λεμέ για ΣΚ απο νωρίς :dancing:
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
μονακο διπλο γραναδα under λαβαλ ασσος
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
o νιπλ εχει παει.... :grin: :cheesy:

Ακαπουλκο και Κανκουν ,  :rockon: :rockon: :rockon:

Πολυ ωραια τυπε , ολα τσαμπα , κατι αστακους σαν κροκοδειλοι και τους χρεωναν 20 δολλαρια , τσαμπα μιλαμε , οτι θες σου εφερναν , πολυ ψαρι , αλλα και πολυ κρεας μαγκα !!!

και τα ξενοδοχεια φτηνα , αλλα δεν βγαινεις εξω , επικυνδυνα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom