Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 15 άτομα (0 μέλη και 15 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
τελειωσατε με το  :d-spam::birdman:

ευχαριστω .

λοιπον μετραω τρεις . νομιζω ειναι καλα για αρχη . αντε να συντονιστουμε να πιασουμε δουλεια ...  :rockon:
δεν ηταν σπαμ :tickedoff:
ηταν ερωτικο καυγαδακι με τον σταμουλη :birdman:
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
δεν μπερδευουμε την δουλεια με τα γκομενικα μας ...  :dancing:
μην ανησυχεις αυτο το χειμωνα θα τους γαμησουμε
εγω αναλαμβανω β γερμανιας που με παει :sunglasses:
αλλα να δουμε και τις ομαδες πως θα στρωσουν φετος
χθες παντως η β γερμανιας με πηγε ταμειο μαζι με την ειντζελχολμς :sunglasses:
 

stam_90

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Οκτ 2009
Μηνύματα
36.091
Κριτικές
158
Like
459
Πόντοι
2.046
εγω αναλαμβάνω το ποιο βρωμικο πρωταθλημα του κοσμου

ελλαδα  :sunglasses:
 

stam_90

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Οκτ 2009
Μηνύματα
36.091
Κριτικές
158
Like
459
Πόντοι
2.046
δεν μπερδευουμε την δουλεια με τα γκομενικα μας ...  :dancing:

Καλα δεν τα παω καλα με τον βαρο σε αυτο τον τομέα, αυτος λιγουρης και εγω αγαπούλης βλεπεις δεν υπάρχει χημεια  :rolleyes: :sunglasses: :sunglasses:  :grin: :grin:
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
μην μας δωσεις μονο προγνωστικα απο τον γιωργο σε γαμησα :tickedoff:
οποτε εχουμε ρικ γαλλια
εγω γερμανια
μπεοσταμ ελλαδα  :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth:
ιταλια θελουμε καποιον
αγγλια
και ισπανια
ο ετερος γκαντεμης αλανης θα ειναι πασπαρτου :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth:
 

Ric Flair

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2008
Μηνύματα
2.511
Like
0
Πόντοι
16
εγω ασχολουμαι με ιταλια , ισπανια και γαλλια . στην γαλλια δεν ειμαι τοσο καλος ...

τεσπα ... δεν ειναι απαραιτητο να αναλαβει ο καθενας κατι . ολες οι καλες ιδεες ειναι ευπροσδεκτες ...

ο σκοπος μας θα ειναι να αναλυουμε αν οντως οι ιδεες ειναι καλες .  ;)
 

stam_90

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Οκτ 2009
Μηνύματα
36.091
Κριτικές
158
Like
459
Πόντοι
2.046
αφηστε σε μενα το τσαμπιονς λιγκ...  :zfuck: :zfuck:  :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
και στα μεσα της σεζον θα παμε μπουζουκια να τα γαμησουμε ολα
με τα κερδη μας φυσικα :rockon:
 

stam_90

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Οκτ 2009
Μηνύματα
36.091
Κριτικές
158
Like
459
Πόντοι
2.046

Καλα ρε γμτ ολοι εχουμε φαει κουβα απο το σκατοαμερικα, ακομα εκατομυρια τζιρους κανει η μπετφερ?

:2funny: :2funny: :2funny:
 

Ric Flair

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2008
Μηνύματα
2.511
Like
0
Πόντοι
16

αστους τζιρους και σπρωξε να βγει το οβερακι ...  :grin:
 

kgg

Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2005
Μηνύματα
157
Like
39
Πόντοι
1
Ουτε τον ασσο δν βλεπω να βγαινει....
 

stam_90

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Οκτ 2009
Μηνύματα
36.091
Κριτικές
158
Like
459
Πόντοι
2.046
Ουτε τον ασσο δν βλεπω να βγαινει....
Μακρια λεμε απο την κωλοργάνωση  :tickedoff:

το μονο που μενει αν εχει η hill την επιλογη πλασε στα ημιτελικα,  η ακομα και στον τελικο για την ομάδα η οποια θα εχει μεγαλη αποδοση πανω απο 2 για κατάκτηση να το παιξω αλληλοκάλυψη μπας και βγει τπτ...

 

kgg

Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2005
Μηνύματα
157
Like
39
Πόντοι
1
Καλα και οι Βραζιλιανοι...Τρελα γατακια....
 

lagonisian

Τιμημένος
Εγγρ.
11 Ιουν 2011
Μηνύματα
12.582
Κριτικές
284
Like
13.031
Πόντοι
26.470
Ουτε τον ασσο δν βλεπω να βγαινει....
ακόμα δεν το έχετε πάρει χαμπάρι ότι σχεδόν όλα βγαίνουν under? εγώ βαράω under και έχω βγει τρομερά κερδισμένος!!! για δειτε το... :rockon:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom