jimy.m.
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 56.160
- Κριτικές
- 169
- Like
- 20.494
- Πόντοι
- 36.317
Εμεις εδω θα ειμαστε...αν ζουμε... :S![]()
μμονο τον τζιμμυ μπορει να μην δειςθα μας εχει χαιρετησει
διακοπες κορυδαλιους νησους
![]()
![]()
μμονο τον τζιμμυ μπορει να μην δειςθα μας εχει χαιρετησει
διακοπες κορυδαλιους νησους
![]()
![]()
τι εεπαθες χρυσουλι μου
στελλα ο τζιμμυς θα αλλαξει νικ νειμ στο φορουμ

στελλα ο τζιμμυς θα αλλαξει νικ νειμ στο φορουμθα ειναι γνωστος σαν 150ρακιας
![]()
![]()
δεν εχω εξουσιοδοτηση να απαντησω για αυτον
ρωτα τον

υπαρχει κοριτσι ;) τωρα κατα ποσο αυτος ο ιος δεν ειναι ανθρωπινος δαχτυλος αυτο ειναι μια αλλη κουβενταπιστευετε ότι υπάρχει η κορώνα στα αληθινά;
η μας δουλέυουν οι πολιτικοί;

υπαρχει κοριτσι ;) τωρα κατα ποσο αυτος ο ιος δεν ειναι ανθρωπινος δαχτυλος αυτο ειναι μια αλλη κουβεντα![]()
![]()
ετσι ειναι δικιο εχεις ....ιός υπάρχει και είναι επικίνδυνος
αλλά το χρησιμοποιούν για πολλούς άλλους λόγους
έτσι πιστευω εγώ
ετσι ειναι δικιο εχεις ....