Διαγραμμένο μέλος 130015
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 29 Ιουν 2012
- Μηνύματα
- 837
- Κριτικές
- 117
- Like
- 6.417
- Πόντοι
- 25.430
δ
αυτή είναι κωλαρααααα!!!!!!!
μπορεί να γίνω και Οθωμανός
δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από το Οθωμανικό δίκαιο...
αυτή είναι κωλαρααααα!!!!!!!
μπορεί να γίνω και Οθωμανός
ρε κουκλα τι ζημια μας κανεις με την υπεροχη κολαρα σου!!!!!!!!!!!!!1

περιμενουμε με ανυπομονησιαΣε λιγο ανεβαζω φωτο με κολαρα![]()
αυτο να δω και ας πεθανωΣε λιγο ανεβαζω φωτο με κολαρα![]()
Σε λιγο ανεβαζω φωτο με κολαρα![]()

αυτο να δω και ας πεθανω

ασε το ραλλυεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε και βαλε φωτο ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεΕγω εχω βαλει της forge τετοια στο rallye mou![]()
ρε αδελφουλη περνεις κατι
οχι τον κουβα να σφουγγαρισουμε

ελα ρε φιλε τζιμη θα παθουμε τιποτα απο την αγωνιαρε αδελφουλη περνεις κατι![]()
![]()
την κωλαρα της στελλας περιμενουμε
οχι τον κουβα να σφουγγαρισουμε
![]()
![]()
Κουβας ο rallos mou >ρε αδελφουλη περνεις κατι![]()
![]()
την κωλαρα της στελλας περιμενουμε
οχι τον κουβα να σφουγγαρισουμε
![]()
![]()
υποκλινομαι τζιμη τελεια η φωτο και απιστευτη η κολαρα φιλε